Ho halt, ik ben Ing niequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga jij ook poepen in de woonkamer zeker
geen foto's?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben ook Qwea niet, want ik doe alleen de melding, ik treed niet in details![]()
quote:
Don't tempt mequote:
Nah, dat denk ik niet, dan was ik al veel eerder ziek geweest hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef trovey het volgende:
[..]
....iets van het feestje is slecht gevallen?...en alleen bij jou of zijn alle aanwezigen
ik kan echt overal tegen, denk meer dat de rest van de sc tijdelijke buikgriep krijgt bij het zien ervanquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan echt overal tegen, denk meer dat de rest van de sc tijdelijke buikgriep krijgt bij het zien ervan
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij vond die onderzeeër zeker ook stiekem best kek he?
Of was die van voor jouw tijd?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer niet
Het idee alleen al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer niet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten Tombolafan, JJH en Ingetje.
En beterschap oh-oh.
Het idee is echt grappig, ik snap niet hoe ie dr op komtquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Trusten allemaal, ik ga afk, es kijken hoe lang dit geintje gaat duren![]()
Tot ziens beiden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
maar deze sigarenbrandende biertankende dekzwabber ( [ afbeelding ] ) gaat naar bed
Voor de zekerheid twee teiltjes mee naar bed dan maarquote:
Neuh, nog niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten oh-oh en Zwabbermans!
Ging jij ook niet slapen dan JJH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |