quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eng sluit lief niet uit hoor.![]()
Ik kan je beter te vriend houden, wie weet wat je anders gaat opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Proost!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
*Nog een glaasje pinotage inschenkt.
carteroliequote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Proost!
Moest eerst even googelen wat pinotage is.
Een rood wijntje.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Proost!
Moest eerst even googelen wat pinotage is.
Die mag ik ook wel eens krijgen, want ik heb de ballen verstand van wijnquote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rood wijntje.
Nog een beetje beroepsdeformatie van toen ik bij de AH werkte. Had daar toen een "wijncursus" gehad om da klanten daarover te kunnen adviseren. Nog steeds wel eens handig.
[ afbeelding ]
zuid afrikaans rood wijntje om precies te zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rood wijntje.
Nog een beetje beroepsdeformatie van toen ik bij de AH werkte. Had daar toen een "wijncursus" gehad om da klanten daarover te kunnen adviseren. Nog steeds wel eens handig.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zuid afrikaans rood wijntje om precies te zijn
*heeft ongeveer 4 woorden aan wijnkennis
"zuid" "afrikaans" "rood" en "wijn" zeker?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zuid afrikaans rood wijntje om precies te zijn
*heeft ongeveer 4 woorden aan wijnkennis
Zover was ik ook gekomen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rood wijntje.
[ afbeelding ]
Dit is toch echt een grapje he?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Getver, m'n ogen vallen bijna dicht, maar moet nog m'n koeien melken, poesjes aaien etc.
Zie daar de reden waarom ik niet aan FV begin. Binnen notime gaat het je leven bepalen. :yquote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Getver, m'n ogen vallen bijna dicht, maar moet nog m'n koeien melken, poesjes aaien etc.
Je hebt het er maar druk mee he? Ik heb net een duizendpoot uit je tuin gehaald voor mijn collectie.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Wie ... wat ... waar ... maar ... ?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
zo, ik heb mijn digitale dossier over de slowchat even bijgewerkt...![]()
JJH! Werk die lijst nou bij!
Ik had hem laatst bijgewerkt omdat het zo'n ******klus was...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie ... wat ... waar ... maar ... ?
Je had dat toch overgenomen?Of was jij dat niet?
ik weet wat een pinotage is, een beaujolais (nouveau), een spätlese, een champagne en ehh bourgogne ofzoietsquote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
"zuid" "afrikaans" "rood" en "wijn" zeker?
quote:
Dat bier, dat weet ik,quote:Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet wat een pinotage is, een beaujolais (nouveau), een spätlese, een champagne en ehh bourgogne ofzoiets
en er is er nog eentje waar ik niet op kan komen, ik weet dat ze bier ook zo noemen soms,
Ik ook, maar drinken gaat me goed afquote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die mag ik ook wel eens krijgen, want ik heb de ballen verstand van wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |