poepen in de woonkamer is looking good now eh?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net pas wakker.
Nadat ik me vanochtend ziekgemeld heb weer in slaap gevallen, na een redelijk slapeloze nacht.
Tis te koud om de hele tijd naar de wc te moeten 's nachts
Zo, dan ben je knap beroerd. Zo kennen we je niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net pas wakker.
Nadat ik me vanochtend ziekgemeld heb weer in slaap gevallen, na een redelijk slapeloze nacht.
In de slaapkamerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
poepen in de woonkamer is looking good now eh? [ afbeelding ]
ontslagen om een plakje kaas, omfgquote:McDonald's mocht vrouw niet ontslaan om plakje kaas
(Novum) - McDonald's had een medewerkster niet mogen ontslaan om een plakje klaas. Dat heeft de rechtbank in Leeuwarden maandag bepaald. De medewerkster was op staande voet ontslagen omdat zij aan een collega een plakje kaas op een hamburger had gegeven.
Hierdoor was volgens McDonald's geen sprake meer van een hamburger, maar van een cheeseburger. Een cheeseburger is echter duurder, en daarvoor was niet betaald.
McDonald's stelde dat het weggeven van het plakje kaas in strijd is met de huisregels van het bedrijf, waarin staat dat het verboden is producten weg te geven aan familie, vrienden en collega's.
Beterschap meissie, fijn dat je toch nog even hebt kunnen slapenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net pas wakker.
Ik ben flabbergastedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
omg hoor net dit op de radio:
[..]
ontslagen om een plakje kaas, omfg
Ik gebruik em ook heel erg graagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een van de mooiste woorden in de engelse taal
Oef, beterschap hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja ik hoorde het net ook van dat plakje kaas, wat een sukkels![]()
Ik heb net geroosterd brood gegeten, ben benieuwd of het er in blijft![]()
Ben net een uur op en ik verveel me nu al![]()
En Nok, vorige maand ben ik ook al een dag ziek geweest, toen had ik zo een allergische reactie gehad![]()
Maar goed, we gaan er vanuit dat dat dan mn dag van vorig jaar was en dit mn dag van dit jaar, dan heb ik de rest van het jaar lekker nergens meer last van
maar hij is nog steeds witquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
Zien jullie dat het eindelijk is gestopt met sneeuwen bij Bob?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |