oke dankje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:09 schreef Robinhoo het volgende:
Je hele scherm gaat trillenMaar kende hem al.
heb je nog een CRT monitor?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:09 schreef Robinhoo het volgende:
Je hele scherm gaat trillenMaar kende hem al.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef Redbaron het volgende:
prijslijst in het cafe
- Een man, gezeten aan de bar, leest het volgende bord met aanbiedingen.
- Bier : 2 euro
- Sandwich met kip : 4 euro
- Masturberen : 15 euro
Een beetje twijfelt de man over dit aanbod, de dienster bekijkend, super aantrekkelijk met zwarte haren, achter de bar.
Na even getwijfeld te hebben vraagt hij haar :
- Heu, de masturbatie, doet jij dat ?
Met een geile blik en een lage stem antwoordt zij :
- Jazeker, mooie jongen...
- Goed, zegt hij, wilt je dan je handen goed wassen want ik wil een sandwich met kip.
![]()
Ik zit op mijn laptop.quote:
ja dan druk ik op F11, heerlijke massage kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en hoe zit dat? lekker comfortabel?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en hoe zit dat? lekker comfortabel?
oeh dat ga ik ook eens ff uitproberenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja dan druk ik op F11, heerlijke massage kan ik je vertellen.
hoiii sanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Ik moet nodig m'n bed uit... Morgen een presentatie en ik moet m nog maken
D'r uut! En noe wa heel rap!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Hoiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoiii sanhup vort je bed uit.
Hup! We gaan NU naar de Ikea! Fiets nu richting station!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Kakkerlakkenkeetquote:
Mja, die van Feyenoord (Rotterdam, zelfde stad waar Sparta vandaan komt, daar moet Twente morgen tegen voor de KNVB bekerquote:
Als Twente weer eens gaat voetballen ipv dat gestuntel tegen Utreg en Grunnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:44 schreef Robinhoo het volgende:
Even kwartfinale van de beker winnen in Rotjeknor morgehh heah.
Ik zei het niet hoor, Oldenzaal deed datquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, die van Feyenoord (Rotterdam, zelfde stad waar Sparta vandaan komt, daar moet Twente morgen tegen voor de KNVB beker) worden kakkerlakken genoemd, maar alleen door Ajacieden, dus Robinhoo is bij deze Ajacied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |