Kan jij masseren?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil ik net de puntjes op de i zetten met je, heb je er geen zin in. Jammer dit.

quote:Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar daar blijft het dan meestal niet bij...

Door je rechterhand?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Robinhoo het volgende:
Ik laat me altijd masseren.

Nee ik betaal ervoor.quote:

Vak P!quote:

Serieus?quote:

Ik moet het ook eens leren.
 Ik moet het ook eens leren.

wtf ?quote:

Yeah, i know. Een tijd terug masseerde ik een vriendin van mij omdat ze last had van haar rug had, geen bijbedoelingen o.i.d., haar vriend was er bij n.b. Begint die trut zelf te stoken door te gaan kreunen en doen en meerdere malen opmerkingen te plaatsen dat dit nog beter is dan seks. Ik vond het nogal knap lullig voor haar vriendquote:Op maandag 25 januari 2010 22:45 schreef Kreator het volgende:
Het begint wel echt onbaatzuchtig hoor.

Weet ikquote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef Samzz het volgende:
Ja nou, vrouwen worden geil van een goede massage... Ik iig wel
 Maar de volgende keer zonder haar vriend erbij
 Maar de volgende keer zonder haar vriend erbij  

Die vriend dacht waarschijnlijk gewoon even van het gezeur van z'n vriendin af te zijn...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef ACT-F het volgende:
Yeah, i know. Een tijd terug masseerde ik een vriendin van mij omdat ze last had van haar rug had, geen bijbedoelingen o.i.d., haar vriend was er bij n.b. Begint die trut zelf te stoken door te gaan kreunen en doen en meerdere malen opmerkingen te plaatsen dat dit nog beter is dan seks. Ik vond het nogal knap lullig voor haar vriend
 .
.

Er moet wel iemand bij zijn die vertelt hoe het moetquote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een oefenleerling.

Is het bij jou natuurtalent of heb je ook daadwerkelijk een cursus gevolgd?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Weet ikMaar de volgende keer zonder haar vriend erbij

Waarquote:

Aangezien ik geen cursus gevolgd heb zal het wel natuurtalent zijn. Er is één verre familielid die het ook goed kan, maar de meeste amateurmasseurs hoeven niet aan mijn rug te komen als ik er last van heb. Dan leg ik wel geld neer voor een manueel fysiotherapeut. Gelukkig heb ik daar een goed adres voorquote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Is het bij jou natuurtalent of heb je ook daadwerkelijk een cursus gevolgd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |