Dat wordt batsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat magMaar ik weet het resultaat al
Complete chaos?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat magMaar ik weet het resultaat al
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef Samzz het volgende:
Complete chaos?
Equine nutrition, the perception of horse owners vs. the facts?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat dus.
Of batsen natuurlijk...
Ik wil je wel leren presenteren. Dat kan ik dan wel weer, mits het onderwerp me aanstaat.
voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Equine nutrition, the perception of horse owners vs. the facts?
Ik heb het serieus nog nooit meegemaakt... batsen na een soort van bijles
Als ik een paard zou bezitten, dan is dat in de vorm van plakjes die ik dan zelf nuttig. Dat gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
Equine nutrition, the perception of horse owners vs. the facts?
Ik zit in mijn geheugen te graven, maar ik kan me ook niet herinneren dat er tijdens bijles zoiets ook maar in de buurt kwamquote:Ik heb het serieus nog nooit meegemaakt... batsen na een soort van bijles
het paard van sinterklaas misschienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef ACT-F het volgende:
Een paard eet toch alleen wortels en suikerklontjes?
Ik hoop van harte dat jij nooit een paard neemt. Arm dierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef ACT-F het volgende:
Jah, een paard is een paard. Als Sint z'n knol verpatst wordt die heus niet andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
het paard van sinterklaas misschien
En hooi en brokken ja!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, een paard is een paard. Als Sint z'n knol verpatst wordt die heus niet andersVolgens mij zag ik hem laatst te koop staan, althans, hij leek er wel op
waaaaar?quote:
Nooit gehad, dus hoe moet ik het wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop van harte dat jij nooit een paard neemt. Arm dier
Bij lange na nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus hoe moet ik het wetenMaar is mijn perceptie nog enigszins in de buurt van de feiten?
Voor de leek zijn alle schimmels hetzelfdequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, een paard is een paard. Als Sint z'n knol verpatst wordt die heus niet andersVolgens mij zag ik hem laatst te koop staan, althans, hij leek er wel op
Tuig! Hooligan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:37 schreef Robinhoo het volgende:
Nu heb ik een kale kop.
Dat was een geweldige presentatie. Je bent geslaagdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
Bij lange na niet
Een paard moet gras en ruwvoer hebben. Dat is het belangrijkste, dan kun je nog brokken, muesli of slobber bijvoeren. Wortelen kan je ze wel geven, maar als bijvoer. Suiker is slecht voor ze al kan een klontje niet zoveel kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |