quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.html
Echt waar? Alweer?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Ik zet een puntje, had een heel programma alles is weg, echt alles weg.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Ik zet een puntje, had een heel programma alles is weg, echt alles weg.
Graag gedaan Lies, er is ook eventueel een updates topic.
Nee, nog steeds niet, dat leer ik nooit , maar chanel5 kan dat heeeeeeeeeel scherp en mooi.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
Tuinfluiter kan je een mooie cap plaatsen
ze is daar zo ondertussen wel de expert in hequote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Graag gedaan Lies, er is ook eventueel een updates topic.
hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Ga met de muis naar de rechterbovenhoek."
(tvp)
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, dat leer ik nooit , maar chanel5 kan dat heeeeeeeeeel scherp en mooi.
Zijn nu aan het chips eten, lekker gehoor, gekraak.
[ afbeelding ]
Vind het ronduit gewoon stom, alweer alles weg, foetsie en niet meer terug te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Troostships na weer wat kwijt te zijn geraakt![]()
Is goed hoor Heks hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
Binnenkort op U p.c.
Villa Flodderhut met als Gastheer Jaap.
mail U ideeen naar Channel of Toverheks en wij zullen bekijken of U idee eruit gepikt wordt.
Channel, we gaan samen maar een stream beginnen, wij hebben veel leukere ideeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |