Ze staan er helemaal niet in he? Best vreemd. Float On werd destijds best wel veel gedraaid door Giel en Gerard.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef TheZapster het volgende:
Modest Mouse![]()
Dat dit de lijst niet gehaald heeft
Mja, zo zijn er wel meer nummers...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze staan er helemaal niet in he? Best vreemd. Float On werd destijds best wel veel gedraaid door Giel en Gerard.
Anouk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:18 schreef Zapper het volgende:
Heeft die feeks nu al wéér een nieuwe single uit?
Die jaquote:
Helemaal mee eens! Fantastische plaatquote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef TheZapster het volgende:
Modest Mouse![]()
Dat dit de lijst niet gehaald heeft
Merkte 't hier bij Brussel ook jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:11 schreef -Hans- het volgende:
Morguh !. 't is freaking koud zeg. Damn!
Wat is daar de temp nu?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Merkte 't hier bij Brussel ook ja. En dan hoef ik niet eens zo heel ver buiten.
Misschien Gerard "Stupif Fuck" Ekdom Jon Bon Jovi laten draaien?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:36 schreef themauster het volgende:
Goedemorgenhet is verdomme niet normaal meer met deze vorst, het is nu al de 2e keer in 2 maand tijd dat hier de buizen voor de warmwaterkraan zijn bevroren en ik heb expres gisteravond nog even heet water lang laten lopen
Ontdooien met een fohn helpt ook niet deze keer
Wij zijn gelukkig de hele dag aan het klussen in het nieuwe huis maar van mij mag de vorst nu wel ophouden of in ieder geval minder dan -10 snachts
En mms://tempo04.omroep.nl:80/radio3-bb werkt ook niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Op school naar 3FM luisteren? Dat gaat niet, bij ons is alles geblokkeerd (ja, je kunt via van die proxy sites wel weer overal op komen) maar dat filter slaat ook meerdere keren per dag on zodat je niet eens meer op Google mag komen
I really wanna be in LA![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |