Raar idd.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry voor de TT, ik heb het nog steeds niet verwerkt dat één van de mooiste 00's platen niet in de lijst staat
zeker, word altijd helemaal blij van die plaatquote:Op maandag 25 januari 2010 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Tof, Domien mag dit uur nog een van de tofste platen van 2009 draaien. Imho dan.
ULYSSES
.
Ja, vond het al raar dat er een plaat van Coldplay in de lijst staat die je niet al een paar miljoen keer hebt gehoord.. Maar Domien noemde net al het probleem met Coldplay, ze maken alles tot single op een album..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef Niveath het volgende:
Zulke platen van Coldplay en die van net van Keane maken de lijst wel een stuk leuker. Van die platen die ze normaal niet draaien en ook niet kapot gedraaid zijn toen het singles waren.
En WTF? "Deze video bevat inhoud van EMI. Het is niet langer in uw land beschikbaar."quote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry voor de TT, ik heb het nog steeds niet verwerkt dat één van de mooiste 00's platen niet in de lijst staat
Sarcastisch?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Ah,de favoriete zangeres van Domien ook dit uur. Dido
Huh? Ik kan 'em gewoon zien. Zit je in het buitenland?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En WTF? "Deze video bevat inhoud van EMI. Het is niet langer in uw land beschikbaar."
Sterf. Langzaam en pijnlijk.
4 albums -> 22 singles, beetje overkill idd...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, vond het al raar dat er een plaat van Coldplay in de lijst staat die je niet al een paar miljoen keer hebt gehoord.. Maar Domien noemde net al het probleem met Coldplay, ze maken alles tot single op een album..
En ik kan 'm vanuit Groningen ook zien! Dacht dat Groningen viel onder het kopje buitenlandquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Huh? Ik kan 'em gewoon zien. Zit je in het buitenland?
In Belgiëquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Huh? Ik kan 'em gewoon zien. Zit je in het buitenland?
Wat een achtergesteld land is 't ookquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat een achtergesteld land is 't ook
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer Sand In My Shoes bij hem aangevraagd, die heeft hij toen gedraaid na een telefoongesprek met mij over hoe mooi hij die plaat wel niet vindtquote:
Heb ik met andere nummers ook wel eensquote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En WTF? "Deze video bevat inhoud van EMI. Het is niet langer in uw land beschikbaar."
Sterf. Langzaam en pijnlijk.
Huh?! dan geldt het zeker alleen voor White Flag? Of was het Veenstra.. Nee, volgens mij toch echt Domien.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer Sand In My Shoes bij hem aangevraagd, die heeft hij toen gedraaid na een telefoongesprek met mij over hoe mooi hij die plaat wel niet vindt.
Nou idd. Niks verbeterd na een jaar ontwikkelingshulpquote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Laat ze eerst eens die datalimiet eruit gooienquote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Niks verbeterd na een jaar ontwikkelingshulp
volgend jaar SR voor Belgie?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Niks verbeterd na een jaar ontwikkelingshulp
Domien heeft er toch echt geen hekel aan hoorquote:
Nope, aan deze idd nietquote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Domien heeft er toch echt geen hekel aan hoor
geen probleem mee, zoveel wordt er toch niet gepraatquote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Domien is zo vervelend als je moet leren.
Hij draait prima muziek (heeft nu geen keus, maar normaal gesproken ook) en ik vind hem echt tof, maar hij lult zo veel.Ik zet om de vijf minuten radio op mute even.
Jawel, ongeveer na elke twee nummers belt hij met iemand of lult hij een verhaaltje over een plaat en als je je al slecht concentreert is dat superkut.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen probleem mee, zoveel wordt er toch niet gepraatmaar ik deed altijd mijn huiswerk met Curry & Van Inkel, was ook niet 1 en al muziek
en toch houdt hij nog tijd over in de showquote:Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, ongeveer na elke twee nummers belt hij met iemand of lult hij een verhaaltje over een plaat en als je je al slecht concentreert is dat superkut.
Als ik me écht moet concentreren gaat ie gewoon op mute. 3FM is heerlijk tijdens het oefenen van vragen en opgaven. Voor het echte leren en onthouden van tekst gaat ie uit bij mij.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, ongeveer na elke twee nummers belt hij met iemand of lult hij een verhaaltje over een plaat en als je je al slecht concentreert is dat superkut.
Respect!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
en toch houdt hij nog tijd over in de show
Ja bij mij ook normaal gesproken maar een hele dag zonder muziek trek ik echt niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef Niveath het volgende:
[..]
Als ik me écht moet concentreren gaat ie gewoon op mute. 3FM is heerlijk tijdens het oefenen van vragen en opgaven. Voor het echte leren en onthouden van tekst gaat ie uit bij mij.
Tchüs, leer zequote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Niveath het volgende:
Ga trouwens nokken, want morgen weer vroeg op voor 100 multiple choice vragen![]()
Daaag
Succes!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Niveath het volgende:
Ga trouwens nokken, want morgen weer vroeg op voor 100 multiple choice vragen![]()
Daaag
Succes! Ik luister nu maar naar CityFM met Band on the runquote:Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga ook maar weer, hoewel ik pas om 14:30 Natuurkunde heb.. Lekker sommetjes maken
Suc6! + trustenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb morgen scheikunde maar heb nog niet alles geleerd dus ga om 8 uur opstaan (half 11 pas toets)
Trusten!
Ze staan er helemaal niet in he? Best vreemd. Float On werd destijds best wel veel gedraaid door Giel en Gerard.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef TheZapster het volgende:
Modest Mouse![]()
Dat dit de lijst niet gehaald heeft
Mja, zo zijn er wel meer nummers...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze staan er helemaal niet in he? Best vreemd. Float On werd destijds best wel veel gedraaid door Giel en Gerard.
Anouk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:18 schreef Zapper het volgende:
Heeft die feeks nu al wéér een nieuwe single uit?
Die jaquote:
Helemaal mee eens! Fantastische plaatquote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef TheZapster het volgende:
Modest Mouse![]()
Dat dit de lijst niet gehaald heeft
Merkte 't hier bij Brussel ook jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:11 schreef -Hans- het volgende:
Morguh !. 't is freaking koud zeg. Damn!
Wat is daar de temp nu?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Merkte 't hier bij Brussel ook ja. En dan hoef ik niet eens zo heel ver buiten.
Misschien Gerard "Stupif Fuck" Ekdom Jon Bon Jovi laten draaien?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:36 schreef themauster het volgende:
Goedemorgenhet is verdomme niet normaal meer met deze vorst, het is nu al de 2e keer in 2 maand tijd dat hier de buizen voor de warmwaterkraan zijn bevroren en ik heb expres gisteravond nog even heet water lang laten lopen
Ontdooien met een fohn helpt ook niet deze keer
Wij zijn gelukkig de hele dag aan het klussen in het nieuwe huis maar van mij mag de vorst nu wel ophouden of in ieder geval minder dan -10 snachts
En mms://tempo04.omroep.nl:80/radio3-bb werkt ook niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Op school naar 3FM luisteren? Dat gaat niet, bij ons is alles geblokkeerd (ja, je kunt via van die proxy sites wel weer overal op komen) maar dat filter slaat ook meerdere keren per dag on zodat je niet eens meer op Google mag komen
I really wanna be in LA![]()
![]()
Volgens mij is omroep.nl helemaal geblokkeerd, omdat er teveel filmpjes op staanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En mms://tempo04.omroep.nl:80/radio3-bb werkt ook niet?
- 2 valt nog wel mee idd, maar volgens mij komt de wind uit het Noorden (brrrr).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaf -2 in de auto aan, maar met de wind erbij voelde 't nogal fris aan.
De clip is opzich wel leukquote:
ik zou zeggen probeer http://omroep.nlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:16 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij is omroep.nl helemaal geblokkeerd, omdat er teveel filmpjes op staanEn ze hebben ook alle .exe, .zip, .rar, etc downloads afgesloten, dus kan ik hem ook niet in VLC openen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:37 schreef hole1988 het volgende:
# @paul3fm:Niet wrikken met dit weer. Heb nu een halve sleutel aan m'n bos en m'n fiets staat nog op slot. #fail![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:37 schreef hole1988 het volgende:
# @paul3fm:Niet wrikken met dit weer. Heb nu een halve sleutel aan m'n bos en m'n fiets staat nog op slot. #fail![]()
is dat niet elk jaar een herhaling? Ik vind de Zeroes top 1000 niks maar dat is niet veel beterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:05 schreef Paul het volgende:
Weet je wat nog meer genieten gaat worden, dit:
[ Radio Veronica ] Top 880 van jaren 80
Het is altijd wel leuk om wat 80's te horen die je nog niet kon.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef themauster het volgende:
[..]
is dat niet elk jaar een herhaling? Ik vind de Zeroes top 1000 niks maar dat is niet veel beter
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef rubbereend het volgende:
Zo'n lekker nummer van AnoukIf I goAnouk
Do It Again!quote:
mms://145.58.33.195:80/radio3-bb dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:16 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij is omroep.nl helemaal geblokkeerd, omdat er teveel filmpjes op staanEn ze hebben ook alle .exe, .zip, .rar, etc downloads afgesloten, dus kan ik hem ook niet in VLC openen
Wow dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Goldstein
Ik heb geen Twitter.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
Wie gaan er morgen naar de verjaardag van Domien?![]()
http://www.mobypicture.com/user/domienverschuuren/view/5922882
Je hebt het héél snel uitgemaakt, neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:48 schreef ScottTracy het volgende:
She... mijn toenmalige verkering was helemaal fan van dit nummer. En van heel Di-recht trouwens
Nouja, niet di-rect, maar het duurde ook niet lang. Maar we waren jong hèquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt het héél snel uitgemaakt, neem ik aan?
Hmja, dan denk je nog alleen aan seks en boeit de rest niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nouja, niet di-rect, maar het duurde ook niet lang. Maar we waren jong hè
Ach...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dan denk je nog alleen aan seks en boeit de rest niet natuurlijk.
Komrij is er niets bij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Het land van, het land van Lange Fransie
Dit is het land waar ik thuis kom na vakansie
![]()
![]()
Timbaland is anders ook niet geweldigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef ScottTracy het volgende:
Zie je, het volgend uur is wel aardig. Op Mika, Lisa en Kane na.
486 26-1-2010 - 16:00 GROOVE ARMADA - MY FRIEND 1
485 26-1-2010 - 16:00 AUTOMATIC - MONSTER 1
484 26-1-2010 - 16:00 TIMBALAND/KERI HILSON - WAY I ARE 0
483 26-1-2010 - 16:00 MIKA - LOLLIPOP 0
482 26-1-2010 - 16:00 LISA - HALLELUJAH (PIANO VERSIE) 0
481 26-1-2010 - 16:00 AUDIOSLAVE - BE YOURSELF 0
480 26-1-2010 - 16:00 FEDDE LE GRAND - PUT YOUR HANDS UP FOR DETROIT 0
479 26-1-2010 - 16:00 KOOKS - ALWAYS WHERE I NEED TO BE 1
478 26-1-2010 - 16:00 SCRIPT - MAN WHO CAN'T BE MOVED 0
477 26-1-2010 - 16:00 KANE - I WILL KEEP MY HEAD DOWN 0
'je hebt je eigen zendtijd'quote:
Jawel man, dat is echt een lekkere plaat. Beste van dat album ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Timbaland is anders ook niet geweldig
Wel fout Engels.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:01 schreef ScottTracy het volgende:
Jawel man, dat is echt een lekkere plaat. Beste van dat album ook.
"Les Fleur" is ook fout Fransquote:
juist niet, vind die andere nog wel gaan.. heb een bloedhekel aan deze plaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jawel man, dat is echt een lekkere plaat. Beste van dat album ook.
Lisaquote:
Dat moge duidelijk zijn. Ook al kan Lisa best aardig zingen.quote:
quote:
Whehe, ik durfde nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Wat grappig. Ik was er gisteren ook al. Wie gaat nou eens een keer reclame maken voor Fok!?
Ik was niet echt geconcentreerd aan 't luisteren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Egamer het volgende:
[..]
Whehe, ik durfde niet
Klonk ik nog een beetje goed?
GoedeMIDDAGquote:
Inderdaad ja... wat raarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef TAV74 het volgende:
dEUS.... Een nummer uit 1996![]()
2e nummer al dat ik tegenkom uit 1996 (tool - stinkfist staat er ook in), betrouwbaar lijstje zo.
En Rammstein - Du Hast stond er ook al in trouwens, uit 1997..... Lees net ergens dat ze daarom in plaats daarvan Benzin gedraaid hebbenquote:
Zijn die niet gere-released ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Rammstein - Du Hast stond er ook al in trouwens, uit 1997..... Lees net ergens dat ze daarom in plaats daarvan Benzin gedraaid hebben![]()
![]()
Erg slordig in ieder geval, zonder me er serieus in te verdiepen al 3 platen die er niet inhoren.
En Last Kiss van Pearl Jam staat er in: 1998... Dat is al 4.
Ik kon zelfs stemmen op Pixies - Debaser , afkomstig van Doolittle uit 1989 en op single uitgebracht in 1997quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:47 schreef TAV74 het volgende:
dEUS.... Een nummer uit 1996![]()
2e nummer al dat ik tegenkom uit 1996 (tool - stinkfist staat er ook in), betrouwbaar lijstje zo.
Nou, Pearl Jam- Last Kiss kun je over discussieren omdat die alleen op een fanclub release is uitgebracht en later inderdaad op Lost Dogs (2004?) nog eens.quote:
Zag 'em gisteren ook op dumpert. Geweldig filmpje, vooral die negerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef borisz het volgende:
lijkt net of die zijn eigen ipod in zijn oren geeft, hij kan het niet aanhorenquote:
Ja, dat zal dan wel een iPod van de eerste generatie moeten zijn. Zo'n dikke die niet eens in je broekzak pastequote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lijkt net of die zijn eigen ipod in zijn oren geeft, hij kan het niet aanhoren
zo'n iKoelkastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat zal dan wel een iPod van de eerste generatie moeten zijn. Zo'n dikke die niet eens in je broekzak paste
WB Veenstra !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef MichielV het volgende:
Hoi hoi!
quote:
quote:Vanuit m'n jaszak: *poing* "Telefoon!” En dan krijg je precies die stem aan de lijn! Vaahaag...
daar zou het dan aan kunnen liggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Lachen. Ik heb 'em niet gezien bij 't afscheidsconcert (maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit ziet
)
Ah, je was er wel bij dus. Tof !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Lachen. Ik heb 'em niet gezien bij 't afscheidsconcert (maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit ziet
)
* Briggy knuffelt meequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom terug Veenstra2 !
Schouderklopje van de mannen hier en een dikke knuffel van de dames.
De enige echtequote:
quote:Sersjee Zou het raar zijn keihard mee te zingen in de supermarkt? Let's try and find out!
1 minute ago from Snaptu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |