Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag !
het bed ligt nog steeds vol passagiers.
Af en toe draait iemand zich om.
Opvallend is, geen snurkgeluiden.
Büllent heeft het over de goeie grap van vanmorgen (om half 7 ging de wekker?)
Tessa had ook al heel vroeg koffie en thee gezet.
Tessa maakt een opmerking over de zielige internetkijkertjes die al vanaf 7 uur smorgens zitten te wachten totdat zij wakker worden.
Tessa zegt nu dat ze zich allemaal aan moeten kleden omdat er "leuke lieve kindertjes "komen (??)
* Quenda® het valt me op dat Tessa continu verkleinwoordJES gebruikt.
Vanmorgen om half 7 hebben sommigen, door de grap, al ontbeten.
Het is half 2 en Büllent gaat ontbijten, Jop maakt warme worst.
Even later...
Iwan tegen Job: "Zo, hebben we een nieuwe WC ?"
Iwan gaat naar buiten....
Job zit nog steeds achter de computer (bezig met het schrijven van een mailtje?).
Ant komt erbij zitten nadat ze Aziz en Job wat te drinken heeft gegeven. Aziz is aan de afwas begonnen (ondertussen zwaar aan 't hijgen).
Ant begint met opruimen.
Van Iwan, Bullent, Esmeralda en Tessa is geen spoor te bekennen binnen.
15.55
Iwan tegen Tessa:"weet je wat ik gehoord heb? (fluistermode ON)psst.....verhuizing..ppsstt(fluistermode OFF)
Tessa:ECHT??, of is het een 2 April grap?
Iwan: nee hoor, ik heb dat gehoord, ik heb wel zin om ergens anders naartoe te gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 02 April 2000).]
Hiervoor ging het gesprek tussen Tessa, Iwan, Jop en Aziz over rode en witte rozen.
Tessa vind rode rozen mooi, en vind het iets speciaals als je een bos rode rode krijgt, omdat je dat niet zo snel voor jezelf zou kopen.Ook hebben ze het even over witte lelies die vind Aziz mooi) Tessa zegt dat ze die in Duitsland alleen op begravenissen geven, terwijl ze, volgens haar, hier in Nederland op de tafel staan.
In het toilet hebben ze weer muziek (afkomstig van de regie)
Jop verveelt zich en wil actie.Antoinet heeft haar haar opgestoken (Leuk!!!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 02 April 2000).]
Antwoorden van Tessa: ze wil een zakenman
kledingvoorkeur: uniform
ze wil geen kuttelikkertje.
Hij moet verzorgde nagels hebben
conclusie volgens Antoinet:
Tessa valt op een man die redelijk gespierd is, met een cabrio, in een pak, geen sieraden, en een waakhond, boxershirt, en een knuffelbeer,bergschoenen, liefst in het zwart, donkerblond haar en directeur
Iwan: een vriend van mij is ook directeur, hij is 28
Tessa: aha, een man met bergschoenen en een pak, leuke combinatie.
Büllent vraagt wie er morgen willen werken
Tessa: we weten nog niet eens wat we moeten doen
Esmeralda: gaan we morgen wel werken dan?
(eerder deze dag dachten ze dat ze woensdag weggingen)
Jop's pizza's zijn bijna klaar.
Teesa; morgen gaan jullie ijzerdraad knippen, in stukjes, om tien uur begint het feest, ze moeten in stukjes van 30 cm.
tessa: nou, ik heb Iwan onder de bus gezien en dat was geen 30 cm..
Iwan: wahahaha.
Tessa heeft het over de dildo van Willeke en dat Jop ook uit moet kijken
Jop en Antoinet willen meekijken op de laptop.
Tessa: Kijk uit voor de laptop....
De dildo van Willeke is naar Wilco gegaan.
Büllent: dat was het dus, en wij maar denken dat het de generator was elke avond.
(Wilco is kennelijk iemand van de regie beneden in de bus)
De regie verteld via de laptop dat ze indische rijstafel eten.
Tessa kreunt.
Ze gaan lootjes trekken i.v.m het werk morgen.Iwan en Jop willen niet werken en vragen of hun namen er alvast uit gehaald kunnen worden.
Tessa: wel eerlijk doen he Jop, niet zo vouwen dat je zelf weet welk lootje van jou was.
(Iwan heeft het nu over origami briefjes
Büllent, Esmeralda en Aziz gaan morgen werken.
Iwan wil weten wanneer de uitbraak is, volgens Tessa is dat dan pas woensdags omdat de live uitzending dinsdags is.
Tessa aait Iwan en hangt om z'n nek, ze verveeld zich zegt ze, ze wil de getto-blaster alvast.
Aziz mag om een uur of 7 bellen
Hij weet alleen niet wat hij moet zeggen.
Tessa vind dat raar:"ik heb altijd wat wat te vertellen hoor"
Iwan: we blijven hier gewoon nog een week staan jongens.
Iwan; we moeten sporten ook, misschien hiernaast??
0m 18.39 worden de pizza's met spek , kaas en salami uitgedeeld door Jop, men mag kiezen.
Esmeralda; krijgen we nu wel of niet de getto-blaster
Tessa; ja, na het bellen.
Tessa; wij willen ook een Indische Rijstafel
Om 18.50 beginnen ze aan het toetje (fruitvla)
Büllent had het vanmiddag ook nog even over alle "aanbiedingen" die de "m'neer van de winkel" tijdens het boodschappen doen, bij de kassa had neergezet (stokbroden voor slechts 0,59 cent etc.)
Esmeralda en Büllent gaan afwassen.
Tessa wil een lollie (kauwgomlollie)
(eerder deze middag zei ze nog dat ze te dik was en dat ze ging lijnen en daarom wilde ze tijdens het eten geen pizza en geen toetje)
Iwan speelt nu croupier(tje) en roept continu: inzetten alstublieft.
Tessa; ja jeetje, dit duurt wel erg lang met jou zeg, ik zoek wel een andere tafel
Iwan: mevrouw, er is geen andere tafel, dit is de enige,inzetten alstublieft.
**gaap** (sorry)
Aziz is gevallen en Esmeralda krijgt een giechelaanval.
Tessa; hij stuiterde wel mooi
Esmeralda vraagt tussen het lachen door aan Aziz of het 'wel gaat"
ze kan er nix aan doen,ze excuseert zich, maar dit werkt op haar lachspieren.
Ook Tessa vraagt(aan Aziz) of het wel gaat
Om kwart voor 8 mag Aziz bellen.
De anderen wensen hem succes.
Er is toch brand geweest bij zijn ouders, ook de slaapkamers waar zijn broertje slaapt is volledig weg, ze mochten niet thuis overnachten, ze hebben in een hotel geslapen.De hele bovenverdieping is afgefikt.
Het neefje was onder het bed gaan liggen, iemand heeft toen een handoek over z'n hoofd gedaan en is het kind gaan redden. er is geen lichamelijk letsel.
Tessa vraagt of er ook nog juwelen verloren zijn gegaan
Jop: niet om het een of ander hoor, heb je een vuurtje voor me?
Aziz begint nu maar tegen Büllent te praten en zegt dat hij heel blij is dat zijn familie gesteund word door alle buren en dat er verder geen lichamelijk letsel is.
Iedereen loopt de dansen en te swingen op house/dance muziek, vraag me niet wat precies sorry daar ligt mijn specialiteit niet bepaald. Jop en Ant proberen de lambada.
Om 20:55 is de pret alweer voorbij, de muziek wordt abrupt afgezet. Bewoners reageren teleurgesteld.
Rond 21:30 gaan ze allemaal weer buiten zitten om een of ander spel te spelen. Er wordt drank ingeschonken, bier, wijn en amaretto-cola's. Bullent zegt de schommelbank te willen versieren met leuzen en uitspraken (BB!) als "waardevol aandenken".
Jop heeft het spel blijkbaar verzonnen en legt de regels uit. Een typisch café-spel bedoeld om snel dronken te worden. Er ligt een stapel kaarten op een fles en de spelers moeten omdebeurt een of meerdere kaarten eraf blazen. Als het hele pak valt, of je hebt de laatste kaart, dan moet er gedronken worden en een opdracht-kaart getrokken.
Aziz is als eerste en blaast gelijk de hele stapel eraf. Hij neemt een slok en zijn opdracht luidt: "Neem een Jop-Shot". Hij houdt zijn hoofd achterover en Jop giet er een drankje in en schudt zijn hoofd heen en weer "Dat is een Jop-shot !", "Mag ik nog een keer?" vraagt Aziz lachend.
Nu wordt er eerst geproost op de "mystery-guest" (degene die eruit moet morgen)
Bul is de volgende die het pak eraf blaast. Opdracht: "Haal voor iedereen drinken", iedereen heeft al dus hij trekt een andere "Drink in 2 slokken een blikje bier op". Het lukt hem. Dit kan heel gezellig worden op deze manier. Spelers ontwikkelen verschillende blaas-technieken. Jop heeft het duidelijk vaker gedaan. Bul is voor de tweede keer de lul. Opdracht: "Maak een handstand" (lekker met net een blik bier in je mik) Geen probleem echter voor Bul.
Nu blaast Tessa te hard, opdracht:"Doe Hannibal the Cannibal na", "Wie is dat? vraagt ze", Jop doet het slissen van Hannibal na en Tessa doet wat onbeholpen pogingen hem weer na te doen.
Weer Tessa: Een slok en een opdracht: "Vertel een leuk verhaal", "Jemig!" Ze begint over de Hustler maar weet niks te vertellen (typical!). Ze mag een andere pakken "Doe een kledingstuk uit", ze trekt haar jas uit.
Nu is Jop zelf de klos: "Geef 1 iemand een kus", hij kiest Aziz.
En daar gaat Essy, drank gaat in één slok achterover en ook zij trekt de handstand-kaart (opdrachten worden weer terug in de pot gedaan dus) "Dan moet iemand me wel helpen want dat is heel lang geleden", ze doet het met gratie.
Jop houdt de tussenstand bij, "Iwan en Antonet zijn nog clean, daar moet aan gewerkt worden"
Opdrachten die de spelers achtereenvolgens uit moeten voeren:
Jop: "Schudt een halve minuut met je hoofd"
Tes: "Neem een Jop-Shot"
Jop: "Maak een snack" ("Jaa!" juicht Aziz)
Bul: "Ga 5 minuten met iemand onder de dekens liggen", hij kiest Es.
Aziz:"Ga met je hoofd naar de grond en kom snel weer omhoog" (ik zit eigenlijk te wachten op de handstand-kaart voor Aziz)
Aziz:"Blaf als een hond, een halve minuut"
Tes: "Drink er nog 2"
Bul: "Vertel je grootste blunder", hij vertelt over een versiertruc waarbij hij vertelde paranormaal begaafd te zijn.
Jop: "Knuffel iedereen en zeg dat je van ze houdt"
Jop drinkt de verplichte borrels nu door het glas in z'n mond te nemen en in één keer z'n hoofd op te lichten.
Iwan: Hij protesteert eerst dat er aan de tafel geschud zou zijn. Opdracht: "Speel de volgende vijf minuten staande op één been."
Bul: "Neem er nog 3" (borrels)
Aziz:"Ga vijf minuten onder de tafel zitten"
Es: "Vertel over een raar iemand". Ze vertelt over Jop.
Camera laat nu alleen het maanlandschap in close-up zien.
Es en Tes hebben al aangekondigd niet veel drank meer te hoeven. Tes drinkt voorlopig nog dapper door.
Tes: "Vertel je eerste keer". Ze vertelt het in 2 zinnen, "we hebben gespijbeld en toen hebben we het gedaan"
Jop: "Drink er nog 2"
Tes: "Ren 10 rondjes om de tafel"
Bul: "Ga iedereen z'n hand kussen"
Tes: "Duw iemand in het zand"
* Kirk Olson kapt er weer even mee, minder spannend dan ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |