Geven die 2× drie kwartier lang commentaar? En hoe zit dat met radio 1? Want ik heb geen zin om elke keer maar flarden te halen?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:24 schreef NJ het volgende:
tvp.
Ik haal mijn objectieve commentaar van Radio Rijnmond..
Geen echte voetbalfan dus, als je afhankelijk bent van de acties van digitennequote:Op zondag 31 januari 2010 11:45 schreef Kremers het volgende:
Nog 45 min en dan deze wedstrijd lekker live kijkenBedankt DigiTenne
Ja, die streams bedoel ik ook echt hé...quote:Op zondag 31 januari 2010 12:03 schreef GieJay het volgende:
[..]
www.eredivisielive.nl
www.tele2.nl
www.ziggo.nl
www.kpn.com
Kijk dan gewoon op myp2p.eu ipv de luie donder uit te hangenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, die streams bedoel ik ook echt hé...
Je mag niet vragen naar streamlinks.... Iets met een bref van een advocaat enzoquote:Op zondag 31 januari 2010 12:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Niet vragen naar streamsquote:Op zondag 31 januari 2010 12:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
ja of je betaald gewoon 6 euro op http://www.eredivisie.nl/index.php als je een beetje fan bentquote:Op zondag 31 januari 2010 12:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Myp2p.eu laat al een hele lange tijd geen NL streams meer zien vanwege een rechtzaak van Eredivisielive. En ik heb verder al die andere sites ook al nagecheckt maar waarschijnlijk zit ik weer te vroeg daar te kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:10 schreef GieJay het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon op myp2p.eu ipv de luie donder uit te hangen
www.upc.nl dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Of je leest gewoon het topic van Danny: belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Myp2p.eu laat al een hele lange tijd geen NL streams meer zien vanwege een rechtzaak van Eredivisielive. En ik heb verder al die andere sites ook al nagecheckt maar waarschijnlijk zit ik weer te vroeg daar te kijken![]()
En als je verder niet kan helpen, zeg dan gewoon niks aub... Eerst de wijsneus uithangen, daarna een link geven naar een site die al ik weet niet hoe lang geen NL streams meer laat zijn en zeggen dat ik een luie donder ben. Ga je moeder vervelen ofzo kutkind.
Dat topic heb ik wel gelezen...quote:Op zondag 31 januari 2010 12:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of je leest gewoon het topic van Danny: belangrijk bericht mbt livestreams!
En doe je verder normaal. Want omdat je dat topic neit hebt gelezen en toch om streams vraagt, krijg je simpelweg zo;n reactie
dan heb je daar de links gezien die je kan/mag gebruiken, en hoef je dus hier niet om streams te vragenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat topic heb ik wel gelezen...
Geen links mag je posten, WEL sopcast nummers een allerlei andere nummers.
Daar stonden ze niet op, zoals ik al zei hier, daarom vroeg ik het even. Paar maanden geleden als je zoiets vroeg werd je gewoon netjes geholpen. Omdat de mensen zo aardig waren hielp je andere ook als ze een stream nodig hadden. Snap nu wel waarom het zo dood is hier op VBL... Maar zoals je al zei: ontopic nuquote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan heb je daar de links gezien die je kan/mag gebruiken, en hoef je dus hier niet om streams te vragen
Zo en nu verder gewoon ontopic
http://www.rojadirecta.com/ zo en nu ophouden met huilenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar stonden ze niet op, zoals ik al zei hier, daarom vroeg ik het even. Paar maanden geleden als je zoiets vroeg werd je gewoon netjes geholpen. Omdat de mensen zo aardig waren hielp je andere ook als ze een stream nodig hadden. Snap nu wel waarom het zo dood is hier op VBL... Maar zoals je al zei: ontopic nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |