abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:06:13 #51
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77420862
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat zou zeer spijtig zijn, want Ajax hoort daar gewoon te winnen en het liefst nog met goed en mooi voetbal.
Jij bent best grappig.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_77421051
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij bent best grappig.
In de kuip heeft Ajax amper moeite de laatste jaren. En mooi voetbal en tegelijk goed voetbal wil jij toch ook zien voor jouw cluppie. Nou, ik ook voor mijn club, Ajax.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:11:42 #53
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77421075
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

In de kuip heeft Ajax amper moeite de laatste jaren. En mooi voetbal en tegelijk goed voetbal wil jij toch ook zien voor jouw cluppie. Nou, ik ook voor mijn club, Ajax.
Ik wil gewoon winnen koste wat het kost. En het maakt me dan niet uit of we tegen Ajax spelen of tegen Top Oss.
Elite
Tegen TTIP
pi_77421810
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik wil gewoon winnen koste wat het kost. En het maakt me dan niet uit of we tegen Ajax spelen of tegen Top Oss.
Ik ook, ( in mijn geval dus tegen feyenoord en Top Oss ) maar als je met lelijk voetbal wint, vind ik dat er toch een smet op de wedtstrijd zit.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:34:57 #55
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77421963
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik ook, ( in mijn geval dus tegen feyenoord en Top Oss ) maar als je met lelijk voetbal wint, vind ik dat er toch een smet op de wedtstrijd zit.
Ik niet. Drie punten is drie punten.
Elite
Tegen TTIP
pi_77422133
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Leuk hoor. Fantastisch voetbal zien en dan door een lullige goal in blessuretijd gelijkspelen met 4-4. Gelukkig hebben ze wél goed gevoetbald
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_77422872
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:39 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Leuk hoor. Fantastisch voetbal zien en dan door een lullige goal in blessuretijd gelijkspelen met 4-4. Gelukkig hebben ze wél goed gevoetbald
Ik ben veeleisend ja en de combinatie mooi voetbal/effectief voetbal kan wel degelijk.
Ik geloof erin en weet dat het kan.

Goed voetbal, automatismes kweken, weten waar iemand loopt als je alleen nog maar de bal aanneemt.
Ajax zal zondag aanvallend voetbal gaan spelen, dat is wat Ajax het beste kan.

Trouwens, Been is wel een huilebalk.

Bron AD:

Been: scheidsrechters meten met twee maten

Mario Been. FOTO ANP
ROTTERDAM - Trainer Mario Been van Feyenoord heeft er alle vertrouwen in dat de dienstdoende scheidsrechter Pieter Vink de klassieker zondag in De Kuip tegen Ajax tot een goed einde brengt. Toch moest de Rotterdamse coach vrijdag iets van het hart over de arbitrage in Nederland.

,,Ik heb soms het gevoel dat er met twee maten wordt gemeten.''
Been ontweek wijselijk de vraag of hij de indruk heeft dat Ajax dit seizoen bevoordeeld wordt door de spelleiders. ,,Ik praat eigenlijk nooit over scheidsrechters. Maar ik heb de bekerwedstrijd Ajax - NEC van afgelopen woensdag helemaal teruggekeken op video. Dan kan ik wel leven met de Nijmeegse kritiek op de arbiter.''

Been haalde het voorbeeld aan van NEC-verdediger Jeroen Heubach, die door scheidsrechter Richard Liesveld uit het veld werd gestuurd. ,,Hij kreeg zijn tweede gele kaart voor een lullige handsbal, terwijl een Ajacied gewoon onbestraft de bal met twee handen binnen de lijnen mag vangen. Dat begrijp ik niet.''

Eerder uitte ook AZ-trainer Dick Advocaat tijdens en na de uitwedstrijd tegen Ajax (1-0) soorgelijke kritiek op arbiter Björn Kuipers, die hij een ,,oetlul'' en een ,,mooie thuisfluiter'' noemde. De scheidsrechter gaf in dit duel zeven keer geel aan AZ en een keer geel aan de Amsterdamse thuisclub. Advocaat werd wegens zijn aanmerkingen naar de tribune gestuurd en geschorst voor een wedstrijd.

Feyenoord incasseerde onder arbiter Kevin Blom in de uitwedstrijd op 1 november tegen Ajax (5-1) rode kaarten voor Stefan Babovic en doelman Rob van Dijk. ,,Babovic werd toen in de eerste helft uit het veld gestuurd voor iets dat Suarez bij Ajax later in de wedstrijd precies hetzelfde deed. Sommige dingen worden gewoon niet terecht of anders beoordeeld. Daarom denk ik soms dat er met twee maten wordt gemeten'', merkte Been op.

De trainer van Feyenoord beloofde Ajax zondag een warm onthaal. ,,Met de steun van ruim 45.000 toeschouwers zullen we proberen net zo agressief te spelen als afgelopen woensdag tegen PSV. Maar uiteraard wel binnen de normen en waarden die voor zo'n topper gelden. En daar hebben we dan een scheidsrechter voor.''

Been speelt waarschijnlijk in dezelfde opstelling als in de succesvolle bekerwedstrijd in Eindhoven (0-3). Dat betekent dat Karim El Ahmadi, die tegen PSV twee keer scoorde, opnieuw ten koste van Jonathan de Guzman op het middenveld speelt. (ANP)
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:04:34 #58
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_77423050
Been heeft gewoon gelijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_77423192
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:04 schreef Happel het volgende:
Been heeft gewoon gelijk.
Dat mag jij vinden.

Dat Calimero gedrag over de aanstelling van een scheidsrechter. We mogen er vanuit gaan dat Vink gewoon onpartijdig is. Als je gewoon zelf een goede pot speelt is geef je een scheidsrechter niet eens de kans om partijdig te zijn.
pi_77423441
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik ben veeleisend ja en de combinatie mooi voetbal/effectief voetbal kan wel degelijk.
Ik geloof erin en weet dat het kan.
Lekker belangrijk of voetbal 'mooi' is. Zo'n elftal als Feyenoord in de jaren 70 en begin jaren 90 had, waren voor mij ideale elftallen. Een paar snelle techneuten en een flink aantal gasten die strijd leveren. Ik vind 'mooi' voetbal helemaal niet aantrekkelijk. Schaven en strijden
pi_77423499
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Lekker belangrijk of voetbal 'mooi' is. Zo'n elftal als Feyenoord in de jaren 70 en begin jaren 90 had, waren voor mij ideale elftallen. Een paar snelle techneuten en een flink aantal gasten die strijd leveren. Ik vind 'mooi' voetbal helemaal niet aantrekkelijk. Schaven en strijden
Verschil tussen een Ajacied en een Feyenoord-supporter denk ik maar.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:20:06 #62
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_77423545
Het boeit me totaal niet op welke manier, als Ajax maar "gewoon" wint daar.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_77423566
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden.

Dat Calimero gedrag over de aanstelling van een scheidsrechter. We mogen er vanuit gaan dat Vink gewoon onpartijdig is. Als je gewoon zelf een goede pot speelt is geef je een scheidsrechter niet eens de kans om partijdig te zijn.
Zal ik even wat uitspraken over jullie trainer terughalen met betrekking tot het arbitrale trio?
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77423620
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef Babovic het volgende:

[..]

Zal ik even wat uitspraken over jullie trainer terughalen met betrekking tot het arbitrale trio?
Ik weet het, beide trainers doen het, maar Jol nog niet over deze wedstrijd.
pi_77423694
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:22 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik weet het, beide trainers doen het, maar Jol nog niet over deze wedstrijd.
Dit is de eerste keer dat ik dat Mario zie doen. Jol zeikt er constant over. Je hoort hem nu alleen niet omdat Ajax een aantal keren geluk heeft gehad met de beslissingen van de scheidsrechter.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
pi_77423851
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef Babovic het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer dat ik dat Mario zie doen. Jol zeikt er constant over. Je hoort hem nu alleen niet omdat Ajax een aantal keren geluk heeft gehad met de beslissingen van de scheidsrechter.
Tsja, toch moet Been dit gewoon voor zich houden. Immers, verstandig is het niet. Een soort van indekken kan je het ook wel noemen. Als feyenoord verliest zondag ( en dat vind ik redelijk realistisch ) gaat Been natuurlijk weer janken. De beste ploeg wint zondag en als je écht beter bent dan win je als ploeg zijnde en heb je daar zeker geen scheidsrechterlijke beslissing voor nodig.
Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen.
pi_77423918
Ga je straks met nog meer tegeltjeswijsheden strooien, zoals 'de bal is rond' en 'moge de beste winnen!' .....:?
pi_77423919
Het kan mij weinig schelen hoe we gaan winnen maar we moeten gewoon 3 punten mee nemen naar Amsterdam. Het zou toch wel leuk zijn om ze in eigen huis een flink pak slaag te geven om Feyenoord weer even op hun "plek" te zetten.
pi_77423960
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Ga je straks met nog meer tegeltjeswijsheden strooien, zoals 'de bal is rond' en 'moge de beste winnen!' .....:?
De beste winnen en dat is hopelijk Ajax. Maar ik moet toegeven dat als Ajax via lelijk voetbal en onverdiend in de 94e minuut de bal uit een ocunter in de kruising jaagt en daardoor wint, ik ook blij ben.
pi_77424471
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Tsja, toch moet Been dit gewoon voor zich houden. Immers, verstandig is het niet. Een soort van indekken kan je het ook wel noemen. Als feyenoord verliest zondag ( en dat vind ik redelijk realistisch ) gaat Been natuurlijk weer janken. De beste ploeg wint zondag en als je écht beter bent dan win je als ploeg zijnde en heb je daar zeker geen scheidsrechterlijke beslissing voor nodig.
Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen.
Jij bent echt een clown zeg. "gaat Been natuurlijk weer janken" ! Als er een grote jankmuil is dan is het Jol wel. Altijd die excuses van hem. Been zegt gewoon waar het op slaat als zijn elftal verloren heeft.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:53:06 #71
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_77424493
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:52 schreef Babovic het volgende:

[..]

Jij bent echt een clown zeg. "gaat Been natuurlijk weer janken" ! Als er een grote jankmuil is dan is het Jol wel. Altijd die excuses van hem. Been zegt gewoon waar het op slaat als zijn elftal verloren heeft.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_77424634
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:52 schreef Babovic het volgende:

[..]

Ach ja, zondag zullen de rotterdammers weer met beide benen op de grond staan.
pi_77425119
Ajax - NEC was een aanfluiting en het is niet de eerste keer dat het gebeurde. Maar hey, LB, we moeten zondag gewoon overtuigend winnen met minimaal 2 doelpunten verschil.
pi_77425272
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat staan we sowieso wel hoor, knul.
pi_77425332
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Wat kraam jij toch voor een onzin uit zeg! Rotterdammers die niet met hun beide benen op de grond staan? Volgens mij zijn we in Rotterdam heel realistisch bezig dit seizoen. Er zijn totaal geen verwachtingen bij de supporters. Het is zaak dat we financieel er weer bovenop komen.
In Amsterdam roepen ze nu al 6 jaar dat ze de beste van Nederland zijn maar worden dit jaar wéér geen kampioen. Wie staan er nou niet met beide benen op de grond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')