Die schoenen zijn wel erg vet!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb ook weer wat besteld:
[ afbeelding ]
De kwaliteit is goed alleen de maat van het ASOS huismerk is meestal wat ruimer. Ik draag normaal gesproken een L en heb deze in M gekocht, zit perfect.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:43 schreef G-NiLES het volgende:
mooie schoenen!
en tvp voor As Seen on sFok.
http://www.asos.com//Asos(...)duct.aspx?iid=880330 kan je ff doorgeven hoe die trui is als je hem binnen hebt?
ASOS huismerk verschilt nog al eens.
Met een beetje geluk komen ze hem morgen dus al brengen.quote:26 Jan 2010 17:02 Best Eindhoven Confirmed at Depot
Ik heb ze alweer teruggestuurd, ze vielen te ruim. Zodra ze omgeruild zijn zal ik fototje posten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Schoenen zien er ok uit. Wel ff showen als je ze binnen hebt
dank voor de info. al gewassen toevallig?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De kwaliteit is goed alleen de maat van het ASOS huismerk is meestal wat ruimer. Ik draag normaal gesproken een L en heb deze in M gekocht, zit perfect.
Tsja, de wintersale is net voorbij hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan ik eindelijk bestellen van Asos omdat Paypal, vallen de jurkjes echt hard tegen.
Wil je als je het tshirt hebt ontvangen hier neerzetten hoe hij valt? Groot, klein, los, strak? Jammer dat er niet bij vermeldt wordt normal fit of slim fit.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef ChickenMan het volgende:
Voor het eerst bij asos besteld, ben benieuwd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben ook zoveel toffe schoenen, maar ik heb niet zoveel geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik veel, ik ben er heel lang niet geweest omdat ik toch niet kon bestellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Tsja, de wintersale is net voorbij he
very nicequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=836388
Ik ben verliefd op die.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:49 schreef G-NiLES het volgende:
Hey Seam:
je staat in de mailing met je kop.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt er wel wat op, zeker qua stijl inderdaad.
Grappig want ik was net op zoek naar die trui van Fred Perry, maar op de site zelf staat hij niet? Of heeft iemand hem wel gevonden?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Iew.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=836388
Ik ben verliefd op die.
Geen idee. Uitgaan ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wanneer trek je zoiets in hemelsnaam aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |