Dan zal ik dat nog even gaan berekenenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat kan nooit als je 1500 netto per maand over houdt? Je moet eerst je toetsingsinkomen uitrekenen op de site en dat kun je doen met je loonstrookje bij de hand.
Bij mij dus helemaal niet. Als ik van alles insla voor 3 dagen eet en drink ik het binnen no time op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Boodschappen doen bij Aldi, Lidl en de betere merken bv bij Dirk/Digros.. en zoek op aanbiedingen, vries veel in, dan heb je ook als je minder geld hebt, eten in huis.
En ga 1 a 2x p.w. naar de winkel ipv elke dag een beetje, scheelt ook een hoop..
Succes!
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik woon sinds vier maanden op mezelf. Heb net weer alle rekening van vorige maand betaald en zie dat m`n geld nu weer bijna op is. Afgelopen twee weken heb ik op m`n creditcard geleefd en het ziet er naar uit dat ik deze maand daarmee door ga.
Ik heb geen schulden ofzo, maar kan nog maar net m`n hoofd boven water houden. De rekeningen die ik heb betaald waren voornamelijk van twee maanden. Zorg, elektriciteit, water e.d..
Heeft iemand misschien tips zodat ik het toch wat ruimer heb? Hoe ik overzicht krijg?
En dan zit je de resterende dagen dus voor straf zonder eten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij mij dus helemaal niet. Als ik van alles insla voor 3 dagen eet en drink ik het binnen no time op.
Als je discipline hebt kun je ook gewoon elke dag boodschappen gaan doen in plaats van een keer in de week.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:39 schreef Bassfly het volgende:
[..]
En dan zit je de resterende dagen dus voor straf zonder eten.
Kwestie van discipline hebben ...
Het grootste probleem is dat TS niet met geld om kan gaan en dat zelf niet in wil zien. EUR 120,00 per maand vind ik vrij weinig. Ik ken de gezinssituatie van TS niet, maar ik geef toch al gauw EUR 75,00 per week uit aan boodschappen en dan doe je niet eens gekke dingen in de supermarkt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Uhm, TS zegt dat hij ongeveer ¤120 per maand uitgeeft aan boodschappen, daar kan met de tips van Zonnestraaltje ook niet veel meer vanaf. Boodschappenbudget is niet het probleem hier.
Misschien moet hij op het eind van de rit 12 * EUR 57,00 terugbetalen aan de fiscus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe TS met een netto maandsalaris van 1500 euro 57 euro per maand aan zorgtoeslag krijgt. Volgens mij zou dat 0 euro moeten zijn.
Ik ben wel 19 jaar he, misschien heeft dat daar wat mee te maken. Maar die proefberekening én dat programmaatje geven dat bedrag beiden aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe TS met een netto maandsalaris van 1500 euro 57 euro per maand aan zorgtoeslag krijgt. Volgens mij zou dat 0 euro moeten zijn.
Volgens mij was zn energie voorschot bedrag ook heel laag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Er zijn wel meer mensen die op hun 19e een huis kopen en niet tot in den treure een studio blijven huren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij koopt op je 19e een huis?
Inmiddels geloof ik vrij weinig meer van het hele verhaal.
Ja, ik heb een goede baan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij koopt op je 19e een huis?
Inmiddels geloof ik vrij weinig meer van het hele verhaal.
Ik ga het eerdaags verhogenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:02 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Volgens mij was zn energie voorschot bedrag ook heel laag.
Dus dit gaat misschien wel van kwaad tot erger, laten we het niet hopen. Kom op TSje kunt het.
Ik heb een 2-kamer appartementje gekocht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die op hun 19e een huis kopen en niet tot in den treure een studio blijven huren.
Daar is niets mis mee, ook niet op je 19e. Laat al die huurders maar lachen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb een 2-kamer appartementje gekocht.
Denk je daar nu nog steeds zo over?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goede baan.
Maar heb geen onbetaalde rekeningen meer liggen.
Dus komende maand gaat gok ik beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |