Geef je niet een beetje makkelijk op? Op zich zijn de fotos best interessant namelijk. Het enige wat je tot nu toe aan "commentaar" hebt gekregen zijn adviezen over hoe te bewerken, hoe te posten, en hoe het een volgende keer nog beter te doen. Lijkt me nauwelijks een reden om er mee te stoppen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:20 schreef Goldy57 het volgende:
Doe maar een slotje... misschien probeer ik het een andere keer wel weer. Nu wil ik er graag mee gaan stoppen.
P.s. de enige foto die ik gesneden heb is de eerste. De andere twee zijn niet gesneden.
Iedereen die iets nieuws doet maakt fouten. Da's niet erg, daar leer je van als het goed is. Kom eens langs in de SC als je iets wilt weten. Daar is altijd wel ieand die je dingen kan/wil uitleggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:35 schreef Goldy57 het volgende:
Ronald,
Inderdaad ik geef nu te snel op. Past eigenlijk niet bij mij. Ik kan goed tegen kritiek, daar ligt het ook niet aan.
Sterker nog, met deze kritieken kan ik alleen maar beter worden.
De oorzaak ligt veel eenvoudiger. Ik ben namelijk niet thuis in forums. Ben een dag bezig en maak gelijk twee fouten...
Ik zal de komende tijd eerst het forum goed bestuderen. Kom misschien later weer terug.
Bedankt dat ik aanwezig mocht zijn...
Goly57
Je moet maar zo denken, iedereen die hier post is ook ooit een keer begonnen en heeft toen hoogstwaarschijnlijk ook wel eens een foutje gemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:35 schreef Goldy57 het volgende:
Ronald,
Inderdaad ik geef nu te snel op. Past eigenlijk niet bij mij. Ik kan goed tegen kritiek, daar ligt het ook niet aan.
Sterker nog, met deze kritieken kan ik alleen maar beter worden.
De oorzaak ligt veel eenvoudiger. Ik ben namelijk niet thuis in forums. Ben een dag bezig en maak gelijk twee fouten...
Ik zal de komende tijd eerst het forum goed bestuderen. Kom misschien later weer terug.
Bedankt dat ik aanwezig mocht zijn...
Goly57
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |