quote:Op maandag 25 januari 2010 13:01 schreef DutchieBre het volgende:
Ik zeg Brussel .. Maar, vraag me niet waarom ?
Tevens een verkapte TVP ..
Aahh, toch niet voor niets aan jaar daar gewoond ;-) ..quote:
Ja, graag. Zie OP voor detailsquote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Aahh, toch niet voor niets aan jaar daar gewoond ;-) ..
Ik begrijp dat ik nu een nieuwe moet posten ?
Ps. Dient de foto ergens aan te voldoen ? (qua gebouwen bv)
helaaschquote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef flyguy het volgende:
Is dat een standbeeld van El Cid? Zo ja, dan is het waarschijnlijk Valencia.
ik vond soortgelijke molens in denemarken, daarna heb ik deze lijst doorgenomen:quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:19 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Toch leuk dat je dat weet .. Mag ik vragen hoe je er zo achter komt ?
New York ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:50 schreef loowie het volgende:
Even een makkelijke :
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:24 schreef Skande het volgende:
Port Grimaud, Frankrijk
Maar om dit nou een stad te noemen...
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:12 schreef gifkwal het volgende:
Mont Ventoux? Zal wel niet, want is geen stad... maar ja doet me er erg aan denken.
Niets maar aan toe te voegenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef gifkwal het volgende:
Phnom Penh, de centrale markt! Psa Thmei
Ja, vandaar dat ik het meteen wist... herkenbaar en enigszins vreemd gebouw!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niets maar aan toe te voegenOok geweest?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:06 schreef DutchieBre het volgende:
Ik zou zeggen .. doe er een hintje extra bij
heb je nog bruikbare hints?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:24 schreef Fogel het volgende:
Je had ook gewoon om een hint kunne vragen hoor, topic was inderdaad weggezakt.
De stad (of beter, het stadje) ligt in het noorden van de VS.
Denk dat de meeste al vanaf het posten van dit plaatje konden zien dat het ergens in het noord van de US te vinden was lol.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:24 schreef Fogel het volgende:
Je had ook gewoon om een hint kunne vragen hoor, topic was inderdaad weggezakt.
De stad (of beter, het stadje) ligt in het noorden van de VS.
Een Amerikaanse vlag , iets met 'Bible Shop' (indien me ogen me niet in de steek laten) big-ass pickups en naaldbomen gaven toch inderdaad wel de indruk dat het in het noorden van de VS wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:12 schreef Porto het volgende:
[..]
Denk dat de meeste al vanaf het posten van dit plaatje konden zien dat het ergens in het noord van de US te vinden was lol.
Wat voor gebouw is dat, postkantoor/brandweer/politie/enz?
Je zou ook als je een zo'n opgave plaatst een topic wat beter in de gaten kunnen houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:24 schreef Fogel het volgende:
Je had ook gewoon om een hint kunne vragen hoor,
Als niemand een poging doet om te raden, tja...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:30 schreef Skande het volgende:
[..]
Je zou ook als je een zo'n opgave plaatst een topic wat beter in de gaten kunnen houden
Dan heb je dus een moeilijke opgave geplaatst en geldt daarom deze regel uit de OP:quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als niemand een poging doet om te raden, tja...
Nu ligt het topic al 11 dagen zo'n beetje plat. LIjkt mij zonde.quote:- HINTS: Post een hint na maximaal 24 uur zonder reactie
Doe een poging, de VS is zelfs je specialiteit. Zoveel (kleine <-- hint!) steden liggen er niet in die staat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Skande het volgende:
[..]
Dan heb je dus een moeilijke opgave geplaatst en geldt daarom deze regel uit de OP:
[..]
Nu ligt het topic al 11 dagen zo'n beetje plat. LIjkt mij zonde.
51 stuks....quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe een poging, de VS is zelfs je specialiteit. Zoveel (kleine <-- hint!) steden liggen er niet in die staat.
Groningen: http://www.vkblog.nl/pub/(...)tion%20Groningen.jpgquote:
quote:
Ik neem aan dat je die in Frankrijk bedoeld en niet die in Kentuckyquote:
Als we zo gaan beginnen, dan reken ik dit antwoord ook fout:quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die in Frankrijk bedoeld en niet die in Kentucky
quote:
Zijn er meerdere Bahrain World Trades Centres dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:31 schreef Skande het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, dan reken ik dit antwoord ook fout:
[..]
Waarom moet ik plots aan de Muppets denken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er meerdere Bahrain World Trades Centres dan?
Maar inderdaad, om precies te zijn staat dat gebouw in Bahrains hoofdstad, Manama.
Geraardsbergen?quote:Scherpenheuvel is in het juiste land.
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom moet ik plots aan de Muppets denken?
[..]
Geraardsbergen?
als het vinden van een nieuwe foto nou ook zo snel zou gaan....quote:
Waarom deze gok als hij nergens op gebasseerd is ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:57 schreef pizza-tonijn het volgende:
een wilde gok (ben er namelijk nooit zelf geweest) : Skopje
correctquote:
oh, zie het nu pas, eh, heb je iets speciaals?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zeg, mag ik jouw beurt gebruiken om een stad / foto te plaatsen ? :-D
Komt een volgende keer welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:19 schreef redunzl het volgende:
[..]
oh, zie het nu pas, eh, heb je iets speciaals?
Dat kan kloppen, want Hannover is niet juist.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:08 schreef heywoodu het volgende:
Hannover, Duitsland?
Ik kan alleen niet het bewijs vinden (een foto van dit gebouw)![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:51 schreef heywoodu het volgende:
Oh, de GEBOORTEPLAATS van die voetballer![]()
Ik las helemaal over dat woord heen![]()
Nou Robert Enke (die voetballer dus) en Prins Bernhard zijn er geboren.
Jena dus.
En wel dit hier:
http://media-cdn.tripadvi(...)01/42/30/90/jena.jpg
De foto is genomen voor de ingang van het Teatro Nacional, inderdaad in Brasķliaquote:
kon het gebouw eigenlijk niet vinden, dacht dat het helemaal rond zou zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De foto is genomen voor de ingang van het Teatro Nacional, inderdaad in Brasķlia![]()
Hoe kom je er trouwens bij?
Het moet dus een vlinder zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef redunzl het volgende:
[..]
kon het gebouw eigenlijk niet vinden, dacht dat het helemaal rond zou zijn
ik heb gegoogled op federaal district, brasilia is dan snel gevonden.
(nu begrijp ik ook de vogel en vlinder)
quote:
Dat moet Brazilie zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |