abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:07:18 #201
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77283103
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:59 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Gestapo Censuur op FOK!
Als je dat ook 10 keer had herhaald was het ook weggehaald!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:00:28 #202
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77287093
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:35 schreef bajesklant het volgende:
ik heb een paar vraagjes,

wie zie je nou eigenlijk als de vijand dan? de Illuminati? gewoon alle rijke mensen? de regering? de VN? Er zijn namelijk zoveel theorieën, de één zegt dat het de rijken zijn, de andere de christenen, weer iemand anders zou zeggen dat het de joden zijn.. dus wie zie jij als de vijand?
Secret society, zegt toch genoeg?
Natuurlijk weet ik niet wie precies hierbij hoort. Wat ik weet dat het is begonnen bij een kleine groep elite die de Amerikaanse bank beheerste. Geld=macht. Daar is het begonnen. Het is een plot.
Maar Amerika beheerst inmiddels de wereld. Hoeveel worden wij beïnvloed? Media is een middel voor hun om ons langdurig te brainwashen. Dit is gewoon een soort openbaring. Net als toen niemand wilde geloven dat de wereld rond is. Het recht voor je ogen. Denk eraan hoe de wij onbewust beïnvloed worden door de media, een liedje dat in je hoofd blijft hangen, het nieuws, je hoofd wordt gedraaid van de waarheid.
1 wereldoverheid, dat is de bedoeling en degenen die blind zijn, zullen als zombies doorgaan, totdat de situatie zo erg wordt dat je niet de andere kant meer kan opkijken. Hoelang duurde het voordat de Franse revolutie uitbrak, voordat mensen doorhadden wat er echt aan de hand was. Hoeveel mensen lieten zich toen brainwashen?

De wereld is hetzelfde, alleen de strategie gebruikt andere middelen. Middelen die er vroeger niet waren, wat ons blind maakt. Naief en ontwetend. Het is 1 grote plot, een val, voor degenen die er graag in willen lopen. De maatschappij wat het nu is geworden is onze vijand, de overheid, de rijksten (elite), degenen die ons dingen op kunnen dragen en zich met bureaucratie kunnen/ mogen verantwoorden. Het is 1 corrupte organisatie, die nu zover is, dat wij wakker moeten worden.
Kijk hoe erg jongeren beinvloed worden met het idee van welvaart en rijkdom?
Alle circusprogramma's op tv, idols, popstars, nutteloos, zelf het nieuws is wat mij betreft 1 grote circus.
quote:
Ik snap trouwens echt niet waarom er gepraat word over slavernij, je zegt dat ze je dwingen 5 dagen per week te werken? je zegt zelf dat je dat niet doet, en hoe zouden ze met een chip in je lichaam kunnen bereiken dat je voor ze gaat werken?
Je bent al een soort slaaf van deze wereld, de media, de illuminati. Je hele leven is ingesteld op wat zij jou geleerd hebben. D.m.v. pure psychologie.
quote:
dat materialisme ook, je wordt verplicht dingen te kopen want het is een samenzwering om je geld te krijgen en daarom zijn al die hersenspoelende reclames op tv? niks raars aan vind ik, elk bedrijf moet winst halen om te kunnen blijven bestaan en om hun personeel te kunnen betalen enz. wat is daar raar aan? denk je echt dat alle grote bedrijven samenwerken om uiteindelijk de wereld te overheersen ofzoiets?

antwoord maar eens met feiten
Denk na, wat is slimmer 1 grote corrupte of vele kleine corrupte groepen. Wie wint, wie is de gevaarlijke, wie neemt de macht?Het is allemaal puur strategisch uitgedacht.
De strategie is puur psychologisch, het doel is massale, globale manupilatie , wat voor de elite leidt tot ultieme macht.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:08:46 #203
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77287406
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef SicSicSics het volgende:

Welke strijd. De strijd voor de oorlog? Om de façade weg te strippen? Is die strijd nog geen oorlog dan?
[..]

Voor sommige is de strijd begonnen, de meeste gaan vrolijk door als zombie's.
Wanneer de meerderheid, of steeds meer mensen dit beginnen in te zien en mensen worden zich echt bewust, van wat er werkelijk speelt, heb we een kans op een echte strijd, grootschaliger.

Als we zover komen dan.................. volgt de echte strijd vanzelf.
Je hebt gelijk de oorlog is er al, het is al jaren bezig, deze strijd is onderdeel van de oorlog.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:24:03 #204
116015 SicSicSics
pi_77288054
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef heartz het volgende:
Voor sommige is de strijd begonnen, de meeste gaan vrolijk door als zombie's.
Kun je ook 'gewoon doorgaan' als een gelukkige deelnemer aan de maatschappij die zijn schaapjes redelijk op het droge heeft, een leuk huisje, een leuke partner en een kratje bier in de koelkast?

Of bestaan er alleen zombies en geen zombies!?!
quote:
Wanneer de meerderheid, of steeds meer mensen dit beginnen in te zien en mensen worden zich echt bewust, van wat er werkelijk speelt, heb we een kans op een echte strijd, grootschaliger.

Als we zover komen dan.................. volgt de echte strijd vanzelf.
Je hebt gelijk de oorlog is er al, het is al jaren bezig, deze strijd is onderdeel van de oorlog.
Ik wil helemaal geen oorlog. Oorlog is de beste garantie dat alles van wat ik hierboven beschreef de grond in wordt geboord!

Om A. den Doolaard nog maar eens te quoten:
"De eerste dode in elke oorlog is het gezonde verstand."
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:30:13 #205
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77288308
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Kun je ook 'gewoon doorgaan' als een gelukkige deelnemer aan de maatschappij die zijn schaapjes redelijk op het droge heeft, een leuk huisje, een leuke partner en een kratje bier in de koelkast?

Staat idd gelijk aan zombie.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:32:59 #206
116015 SicSicSics
pi_77288418
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef heartz het volgende:

Staat idd gelijk aan zombie.
Ik heb met je te doen!

Fine, fuck you then!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:58:23 #207
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77289421
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:32 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik heb met je te doen!

Ik heb het met alle zombies te doen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:04:42 #208
116015 SicSicSics
pi_77289660
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:58 schreef heartz het volgende:
Ik heb het met alle zombies te doen
Wat 'n compassie!

Wat een wereldbeeld! Kun jij ooit gelukkig worden?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:06:53 #209
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77289756
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat 'n compassie!

Wat een wereldbeeld! Kun jij ooit gelukkig worden?
Ik ben een stuk gelukkiger nu, dan als zombie.
Kan een zombie ooit echt gelukkig worden, of denkt ie dat alleen ---> psychologie.
Wanneer zijn we echt gelukkig
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:12:05 #210
116015 SicSicSics
pi_77289974
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:06 schreef heartz het volgende:
Ik ben een stuk gelukkiger nu, dan als zombie.
Zoek leuk werk!
quote:
Kan een zombie ooit echt gelukkig worden, of denkt ie dat alleen ---> psychologie.
Ben je nu echt gelukkig, of denk je dat alleen ---> psychologie.
quote:
Wanneer zijn we echt gelukkig
Jij bent het, so tell me!

Ik ben heel gelukkig met mijn partner, huis, auto, vrienden, vrije tijd, salaris, mijn kratje bier in de koelkast etc. etc. Maar volgens jou denk ik dat alleen maar. Als ik echter je advies opvolg, niks doen, raak ik een groot gedeelte van bovenstaande kwijt. Ik weet niet of ik daar gelukkiger van word!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:20:12 #211
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77290287
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Jij bent het, so tell me!
Dat zeg ik niet, ik zeg gelukkig dan als zombie.
quote:
Ik ben heel gelukkig met mijn partner, huis, auto, vrienden, vrije tijd, salaris, mijn kratje bier in de koelkast etc. etc. Maar volgens jou denk ik dat alleen maar. Als ik echter je advies opvolg, niks doen, raak ik een groot gedeelte van bovenstaande kwijt. Ik weet niet of ik daar gelukkiger van word!
Precies, je trapt, als alle andere zombies in de val. De illusie die de maatschappij heeft gecreeerd voor jou. Maar als jij gelukkig bent met idee slaaf te zijn, te worden en je kan vrolijk doorgaan met wat je weet, ik kan je toch niet tegenhouden, net als alle andere zombies.

Ik weet ook niet waar je gelukkig van wordt, ik vraag je alleen je ogen niet te sluiten voor wat er op dit moment, nu, overal ter wereld, gaande is. Wordt wakker............. en laat je niet brainwashen, denk voor jezelf en voel je niet schuldig. Ik vraag je niet meteen alles op te geven, doe gewoon je ogen open en neem er de tijd voor
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:02:31 #212
116015 SicSicSics
pi_77291926
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:20 schreef heartz het volgende:
Precies, je trapt, als alle andere zombies in de val. De illusie die de maatschappij heeft gecreeerd voor jou. Maar als jij gelukkig bent met idee slaaf te zijn, te worden en je kan vrolijk doorgaan met wat je weet, ik kan je toch niet tegenhouden, net als alle andere zombies.
Ik vind je wat hautain!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:06:11 #213
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77292072
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik vind je wat hautain!
Ik ben juist het tegenovergestelde. En jij bent gewoon 1 van de vele zombies edit
pi_77292140
Okee ff 1 ding: hier in BNW houden we niet zo van "schapen", "wake up", "zombies" aan de ene kant, en "paranoia" en "alu-hoedjes" enzo van de andere kant!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:09:07 #215
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77292209
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef ToT het volgende:
Okee ff 1 ding: hier in BNW houden we niet zo van "schapen", "wake up", "zombies" aan de ene kant, en "paranoia" en "alu-hoedjes" enzo van de andere kant!
zombie is meer een soort synoniem, als je me begrijpt, niet om mensen te beledigen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:14:41 #216
116015 SicSicSics
pi_77292439
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef ToT het volgende:
Ik hou wel van 'Wake Up'

Ik zie nog steeds geen bewijs om mijn veilige levenstijl aan te passen op basis van youtube filmpjes en forum threads. Ik heb meer bewijs nodig. Bush met zijn handen in de spreekwoordelijke snoep pot, Obama die zijn KKK masker afzet na een Skull&Bones bijeenkomst, Warren Buffet de gemeen lachend de wereld moedwillig in een krediet crisis stort, Balkenende die met kopietjes van de dode zee rollen uit de catacomben van het Vaticaan komt wandelen... Iets! Iets tastbaarder dan speculaties en vage verdachtmakingen.
Fine, fuck you then!
pi_77292752
Waar ik moeite mee heb zijn de praktische zaken. Hoe wil je zonder geld aan eten en onderdak komen?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:16:23 #218
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77295286
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef leukvoorlater het volgende:
Waar ik moeite mee heb zijn de praktische zaken. Hoe wil je zonder geld aan eten en onderdak komen?
Daar hebben de meeste mensen waarschijnlijk moeite mee, precies wat ze willen, dat het ons ontbreekt aan moed. Iedereen heeft recht op een warm bedje, omdat we mensen zijn en niet omdat het in een wetboek staat. Geld Papier wordt in een fabriek gemaakt. Er zou genoeg gemaakt kunnen worden, zodat iedereen heeft wat ie nodig heeft, niet meer en niet minder.
We zijn gebrainwashed met 'economische' illusies.
Zij bezitten alle middelen. Hoe jij je voelt of de vraag die jij stelt, het is precies wat ze willen, het ontbreekt ons aan moed ---> psychologie. Maar dat zou niet moeten, zij zijn ons al jaren gewetenloos voor de gek aan het houden om ons kapot te maken en uit te roeien. Dat zou je al een boost moeten geven om wakker te worden en tot actie over te gaan.

Wat we kunnen doen. Niet niets, wat zij willen dat wij denken (juist omdat zij alles bezitten).
Zoals ik al zei zij bezitten alle middelen. Dus de enige optie die overblijft is hun middelen tegen hun te gebruiken, wat niet lang hoeft te duren als mensen hun ogen open doen en wakker worden, zodat we massaal in opstand kunnen komen.

En de tv massaal weggooien lijkt me ook een goede actie !!! Waar iedereen nu nog te gebrainwashed voor en door is, jammergenoeg.
En niet meer willen dan je nodig hebt, dat is puur psychologisch!!

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 26-01-2010 16:22:01 ]
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 16:37:14 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_77296380
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef leukvoorlater het volgende:
Dat heb ik precies zo.
Zolang er geen alternatieven zijn zullen we toch gewoon de kost moeten verdienen, van idealen alleen kun je niet leven.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:43:43 #220
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77296758
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat heb ik precies zo.
Zolang er geen alternatieven zijn zullen we toch gewoon de kost moeten verdienen, van idealen alleen kun je niet leven.
Dit lijkt me een goed alternatief
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef heartz het volgende:

[quote]
Wat we kunnen doen. Niet niets, wat zij willen dat wij denken (juist omdat zij alles bezitten).
Zoals ik al zei zij bezitten alle middelen. Dus de enige optie die overblijft is hun middelen tegen hun te gebruiken, wat niet lang hoeft te duren als mensen hun ogen open doen en wakker worden, zodat we massaal in opstand kunnen komen.
Lezen jullie wel goed??
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 16:59:01 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_77297398
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef heartz het volgende:

[..]

Dit lijkt me een goed alternatief
[..]

Lezen jullie wel goed??
Ja, ik lees goed en SSS en Leukvoorlater ook wel denk ik, maar hoe zie jij dat praktisch gezien? Die middelen tégen 'hen' gebruiken?
pi_77298438
Heartz, heb je wel eens van Occam's razor gehoord? dat lijkt me redelijk toe te passen hiero.

Overigens is geluk een gevoel en kan jij mij niet vertellen wat geluk is. Ik _voel_ me namelijk gelukkig.
Mensen voelen zich gelukkig, "gelukkig zijn" betekent niets.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:36:11 #223
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77298949
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik lees goed en SSS en Leukvoorlater ook wel denk ik, maar hoe zie jij dat praktisch gezien? Die middelen tégen 'hen' gebruiken?
Massaal in de uitkering gaan en je bezig te houden met dingen die echt belangrijk zijn (zoals voorbereidingen treffen dmv kennis te verzamelen, samenwerking en om dit tot je laten bezinken en na denken in watvoor wereld wij, onze kinderen en kleinkinderen straks moeten gaan leven en te beseffen dat we hier samen tegen moeten strijden) en massaal tv's wegdoen, dit zou een 1e stap zijn.

Want op het moment dat de overheid weigert ons de dingen te geven die we nodig hebben (eten, huis, vrijheid enz) komt pas de echte opstand.
Ik zou denken aan de Franse Revolutie, plunderen, underdogs enz.
Onze vrijheid terug nemen.

Maar voor dat het zover komt moet iedereen wel wakker worden, zodat we onze vrijheid terug kunnen nemen. En dit moet zo grootschalig gebeuren. Totale chaos, wie kan zeggen wat er volgt uit deze chaos?? Een nieuwe orde natuurlijk, maar watvoor ------> als het maar niet een wereldorde is die robots van ons wil maken om ons en ons nageslacht uit te schakelen.
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 17:47:54 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_77299335
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:36 schreef heartz het volgende:

[..]

Massaal in de uitkering gaan en je bezig te houden met dingen die echt belangrijk zijn (zoals voorbereidingen treffen dmv kennis te verzamelen, samenwerking en om dit tot je laten bezinken en na denken in watvoor wereld wij, onze kinderen en kleinkinderen straks moeten gaan leven en te beseffen dat we hier samen tegen moeten strijden) en massaal tv's wegdoen, dit zou een 1e stap zijn.

Want op het moment dat de overheid weigert ons de dingen te geven die we nodig hebben (eten, huis, vrijheid enz) komt pas de echte opstand.
Ik zou denken aan de Franse Revolutie, plunderen, underdogs enz.
Onze vrijheid terug nemen.

Maar voor dat het zover komt moet iedereen wel wakker worden, zodat we onze vrijheid terug kunnen nemen. En dit moet zo grootschalig gebeuren. Totale chaos, wie kan zeggen wat er volgt uit deze chaos?? Een nieuwe orde natuurlijk, maar watvoor ------> als het maar niet een wereldorde is die robots van ons wil maken om ons en ons nageslacht uit te schakelen.
Als je honger hebt en chaos ben je toch ook niet gelukkig?
Ik prefereer gewoon een leuk leven met fijn werk, een dak boven mijn hoofd, plezier met vrienden en familie. Niets bijzonders, maar dat maakt me gelukkig. En nee, voel me geen zombie, integendeel.
En dat ik moet werken voor de kost, logisch!

Ook in jou nieuwe 'Orde' zullen er regels opgesteld worden, je kunt niet eeuwig in anarchie blijven leven. Daar wordt iedereen diep ongelukkig van uiteindelijk.
Denk ik.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:51:57 #225
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_77299477
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:00 schreef heartz het volgende:
. Hoelang duurde het voordat de Franse revolutie uitbrak, voordat mensen doorhadden wat er echt aan de hand was. Hoeveel mensen lieten zich toen brainwashen?
Wat heeft de Franse revolutie te maken met een ''wereldoverheid''?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')