Als je dat ook 10 keer had herhaald was het ook weggehaald!quote:
Secret society, zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:35 schreef bajesklant het volgende:
ik heb een paar vraagjes,
wie zie je nou eigenlijk als de vijand dan? de Illuminati? gewoon alle rijke mensen? de regering? de VN? Er zijn namelijk zoveel theorieën, de één zegt dat het de rijken zijn, de andere de christenen, weer iemand anders zou zeggen dat het de joden zijn.. dus wie zie jij als de vijand?
Je bent al een soort slaaf van deze wereld, de media, de illuminati. Je hele leven is ingesteld op wat zij jou geleerd hebben. D.m.v. pure psychologie.quote:Ik snap trouwens echt niet waarom er gepraat word over slavernij, je zegt dat ze je dwingen 5 dagen per week te werken? je zegt zelf dat je dat niet doet, en hoe zouden ze met een chip in je lichaam kunnen bereiken dat je voor ze gaat werken?
Denk na, wat is slimmer 1 grote corrupte of vele kleine corrupte groepen. Wie wint, wie is de gevaarlijke, wie neemt de macht?Het is allemaal puur strategisch uitgedacht.quote:dat materialisme ook, je wordt verplicht dingen te kopen want het is een samenzwering om je geld te krijgen en daarom zijn al die hersenspoelende reclames op tv? niks raars aan vind ik, elk bedrijf moet winst halen om te kunnen blijven bestaan en om hun personeel te kunnen betalen enz. wat is daar raar aan? denk je echt dat alle grote bedrijven samenwerken om uiteindelijk de wereld te overheersen ofzoiets?
antwoord maar eens met feiten
Voor sommige is de strijd begonnen, de meeste gaan vrolijk door als zombie's.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
Welke strijd. De strijd voor de oorlog? Om de façade weg te strippen? Is die strijd nog geen oorlog dan?
[..]
Kun je ook 'gewoon doorgaan' als een gelukkige deelnemer aan de maatschappij die zijn schaapjes redelijk op het droge heeft, een leuk huisje, een leuke partner en een kratje bier in de koelkast?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef heartz het volgende:
Voor sommige is de strijd begonnen, de meeste gaan vrolijk door als zombie's.
Ik wil helemaal geen oorlog. Oorlog is de beste garantie dat alles van wat ik hierboven beschreef de grond in wordt geboord!quote:Wanneer de meerderheid, of steeds meer mensen dit beginnen in te zien en mensen worden zich echt bewust, van wat er werkelijk speelt, heb we een kans op een echte strijd, grootschaliger.
Als we zover komen dan.................. volgt de echte strijd vanzelf.
Je hebt gelijk de oorlog is er al, het is al jaren bezig, deze strijd is onderdeel van de oorlog.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kun je ook 'gewoon doorgaan' als een gelukkige deelnemer aan de maatschappij die zijn schaapjes redelijk op het droge heeft, een leuk huisje, een leuke partner en een kratje bier in de koelkast?
Ik heb met je te doen!quote:
Wat 'n compassie!quote:
Ik ben een stuk gelukkiger nu, dan als zombie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat 'n compassie!![]()
Wat een wereldbeeld!Kun jij ooit gelukkig worden?
Zoek leuk werk!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:06 schreef heartz het volgende:
Ik ben een stuk gelukkiger nu, dan als zombie.![]()
Ben je nu echt gelukkig, of denk je dat alleen ---> psychologie.quote:Kan een zombie ooit echt gelukkig worden, of denkt ie dat alleen ---> psychologie.
Jij bent het, so tell me!quote:Wanneer zijn we echt gelukkig
Dat zeg ik niet, ik zeg gelukkig dan als zombie.quote:
Precies, je trapt, als alle andere zombies in de val. De illusie die de maatschappij heeft gecreeerd voor jou. Maar als jij gelukkig bent met idee slaaf te zijn, te worden en je kan vrolijk doorgaan met wat je weet, ik kan je toch niet tegenhouden, net als alle andere zombies.quote:Ik ben heel gelukkig met mijn partner, huis, auto, vrienden, vrije tijd, salaris, mijn kratje bier in de koelkast etc. etc. Maar volgens jou denk ik dat alleen maar. Als ik echter je advies opvolg, niks doen, raak ik een groot gedeelte van bovenstaande kwijt. Ik weet niet of ik daar gelukkiger van word!
Ik vind je wat hautain!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:20 schreef heartz het volgende:
Precies, je trapt, als alle andere zombies in de val. De illusie die de maatschappij heeft gecreeerd voor jou. Maar als jij gelukkig bent met idee slaaf te zijn, te worden en je kan vrolijk doorgaan met wat je weet, ik kan je toch niet tegenhouden, net als alle andere zombies.
Ik ben juist het tegenovergestelde. En jij bent gewoon 1 van de vele zombiesquote:
zombie is meer een soort synoniem, als je me begrijpt, niet om mensen te beledigenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef ToT het volgende:
Okee ff 1 ding: hier in BNW houden we niet zo van "schapen", "wake up", "zombies" aan de ene kant, en "paranoia" en "alu-hoedjes" enzo van de andere kant!
Ik hou wel van 'Wake Up'quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef ToT het volgende:
Okee ff 1 ding: hier in BNW houden we niet zo van "schapen", "wake up", "zombies" aan de ene kant, en "paranoia" en "alu-hoedjes" enzo van de andere kant!
Daar hebben de meeste mensen waarschijnlijk moeite mee, precies wat ze willen, dat het ons ontbreekt aan moed. Iedereen heeft recht op een warm bedje, omdat we mensen zijn en niet omdat het in een wetboek staat. Geld Papier wordt in een fabriek gemaakt. Er zou genoeg gemaakt kunnen worden, zodat iedereen heeft wat ie nodig heeft, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef leukvoorlater het volgende:
Waar ik moeite mee heb zijn de praktische zaken. Hoe wil je zonder geld aan eten en onderdak komen?
Dat heb ik precies zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef leukvoorlater het volgende:
Waar ik moeite mee heb zijn de praktische zaken. Hoe wil je zonder geld aan eten en onderdak komen?
Dit lijkt me een goed alternatiefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik precies zo.
Zolang er geen alternatieven zijn zullen we toch gewoon de kost moeten verdienen, van idealen alleen kun je niet leven.
Lezen jullie wel goed??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef heartz het volgende:
[quote]
Wat we kunnen doen. Niet niets, wat zij willen dat wij denken (juist omdat zij alles bezitten).
Zoals ik al zei zij bezitten alle middelen. Dus de enige optie die overblijft is hun middelen tegen hun te gebruiken, wat niet lang hoeft te duren als mensen hun ogen open doen en wakker worden, zodat we massaal in opstand kunnen komen.
Ja, ik lees goed en SSS en Leukvoorlater ook wel denk ik, maar hoe zie jij dat praktisch gezien? Die middelen tégen 'hen' gebruiken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef heartz het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed alternatief
[..]
Lezen jullie wel goed??
Massaal in de uitkering gaan en je bezig te houden met dingen die echt belangrijk zijn (zoals voorbereidingen treffen dmv kennis te verzamelen, samenwerking en om dit tot je laten bezinken en na denken in watvoor wereld wij, onze kinderen en kleinkinderen straks moeten gaan leven en te beseffen dat we hier samen tegen moeten strijden) en massaal tv's wegdoen, dit zou een 1e stap zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik lees goed en SSS en Leukvoorlater ook wel denk ik, maar hoe zie jij dat praktisch gezien? Die middelen tégen 'hen' gebruiken?
Als je honger hebt en chaos ben je toch ook niet gelukkig?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:36 schreef heartz het volgende:
[..]
Massaal in de uitkering gaan en je bezig te houden met dingen die echt belangrijk zijn (zoals voorbereidingen treffen dmv kennis te verzamelen, samenwerking en om dit tot je laten bezinken en na denken in watvoor wereld wij, onze kinderen en kleinkinderen straks moeten gaan leven en te beseffen dat we hier samen tegen moeten strijden) en massaal tv's wegdoen, dit zou een 1e stap zijn.
Want op het moment dat de overheid weigert ons de dingen te geven die we nodig hebben (eten, huis, vrijheid enz) komt pas de echte opstand.
Ik zou denken aan de Franse Revolutie, plunderen, underdogs enz.
Onze vrijheid terug nemen.
Maar voor dat het zover komt moet iedereen wel wakker worden, zodat we onze vrijheid terug kunnen nemen. En dit moet zo grootschalig gebeuren. Totale chaos, wie kan zeggen wat er volgt uit deze chaos?? Een nieuwe orde natuurlijk, maar watvoor ------> als het maar niet een wereldorde is die robots van ons wil maken om ons en ons nageslacht uit te schakelen.
Wat heeft de Franse revolutie te maken met een ''wereldoverheid''?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:00 schreef heartz het volgende:
. Hoelang duurde het voordat de Franse revolutie uitbrak, voordat mensen doorhadden wat er echt aan de hand was. Hoeveel mensen lieten zich toen brainwashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |