Maar blijf niet op je domme luie reet zitten en ga die fimpjes bekijken!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:03 schreef donthate het volgende:
[..]
Zijn dood heeft al genoeg beteknd voor donkere mensen
We hebben het toch inhoudelijk ergens over ik weet er redelijk wat van afquote:Op maandag 25 januari 2010 09:05 schreef heartz het volgende:
[..]
Maar blijf niet op je domme luie reet zitten en ga die fimpjes bekijken!!!
Dan kunnen we het nog inhoudelijk ergens over hebben.
Je raadt nooit hoe ik het liefste filmpjes bekijk!quote:Op maandag 25 januari 2010 09:05 schreef heartz het volgende:
Maar blijf niet op je domme luie reet zitten en ga die fimpjes bekijken!!!
Dan kunnen we het nog inhoudelijk ergens over hebben.
Met de broek op de enkelsquote:Op maandag 25 januari 2010 09:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je raadt nooit hoe ik het liefste filmpjes bekijk!
Hint: Het is niet rennend door het bos!
Precies! En zittend op mijn luie reet.quote:
Aha weer problemen de wereld uitquote:Op maandag 25 januari 2010 09:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies! En zittend op mijn luie reet.
O ja mensen die niks te eten hebben dat als advies gevenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:12 schreef heartz het volgende:
Goeie tip trouwens, mensen massaal stimuleren om niet te gaan werken.
Ja, want daar word je beter van?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:12 schreef heartz het volgende:
Goeie tip trouwens, mensen massaal stimuleren om niet te gaan werken.
schijnbaarquote:Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, want daar word je beter van?
Dus als we vechten winnen bij default?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:25 schreef heartz het volgende:
Jongens, wordt wakker!! Het is echt revolutie!!
Oorlog of ondergang?
1. Na Chips in je paspoort komt er een biometrische scanner die het hele paspoort overbodig maakt. Je loopt door een poort je en via de scanner kunnen ze zien dat jij jij bent.quote:Wat komt er na die chips in ons paspoort?
Hoelang gaat dat blijven denk je?
Wat is de volgende stap,de volgende ontwikkeling?
Denk jullie dat we altijd met een chip in een paspoort blijven?
Hoelang gaat het duren?10-20 of 20-30, misschien 30-40 jaar?
Welke optie ligt voor de meest hand?
En wie geeft mij de garantie dat jij me niet gek zit te maken?quote:Denk gewoon logisch na. Laat je niet gek maken, blijf niet braindead!!
Niet altijd...quote:Kennis is macht!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef heartz het volgende:
Denk na, waarom werk jij nog FOKKING 5 dagen in de week (dat deed ik dan) om de helft van je geld te verliezen (langzamerhand steeds meer) aan nix (= feitelijk zie wat niet wat er met je geld gebeurt, bureaucratie) en ondertussen wordt je overal lekker gemaakt met mooie dingen die steeds duurder kosten. Denk na. 1+1= 2
Gek ben je als je nog doorgaat met de informatie die ik je net heb gegeven.
Welke feiten?quote:Blijf niet blind voor de feiten. Feit is, dat leren we ook uit de geschiedenis, dat in een revolutie, mensen de dingen pas inzien als de situatie erg is. Het is menselijk.
Maar daarom, gebruik je hersens en bereidt je psychisch voor met kennis.
Misschien is niet iedereen er klaar voor. Maar als je er echt geen zin meer in hebt, of wat dan ook.
Kom nou, geld is wel meer dan alleen maar papier.quote:STOP GEWOON, EN VOEL JE NIET SCHULDIG, GELD IS MAAR PAPIER, ZIJ BESTELEN ONS AL JAREN!!!!!
Dat is het mooie aan deze wereld. Dat kun je ook doen! Tot welke tijd waar is?quote:Met wat ik weet leef ik liever zo, als een soort activist, tot de tijd daar is, dan dat ik meedoe aan deze façade.
Niet als mensen voorbereid zijn met kennis en zich 'hun mensheid' niet laten ontnemen.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat een organisatie van de rijksten de rijken, met onbeperkte middelen en een agenda die geen tegenspraak duld je niet op een zeker moment te grazen neemt?
En wat is je bron?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
1. Na Chips in je paspoort komt er een biometrische scanner die het hele paspoort overbodig maakt. Je loopt door een poort je en via de scanner kunnen ze zien dat jij jij bent.
2. Een jaar of 80, daarna komt er weer iets nieuws!
3. Zie 1.
4. Zie 1.
5. God! Dat vroeg je net ook al! Zie 1.
6. 30-40 gezien de huidige technologie zal het nog wel even duren voordat zo'n scanner helemaal doorontwikkeld is en alle foutjes eruit gehaald zijn.
[..]
Ben je niet bang dat ze je zullen elimineren voordat je genoeg mensen wakker kunt maken?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef heartz het volgende:
Niet als mensen voorbereid zijn met kennis en zich 'hun mensheid' niet laten ontnemen.
Als de tijd daar is, dat er meer mensen wakker zijn. En dat we sterker staan.
Zie PI.quote:
Dan hoop ik dat die mensen, weer anderen mensen wakker maken, enz. enz.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze je zullen elimineren voordat je genoeg mensen wakker kunt maken?
Dus je bent niet bang voor een organisatie van de rijken der rijksten en voor het feit dat als je gelijk hebt, ze je zullen vinden!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:10 schreef heartz het volgende:
Dan hoop ik dat die mensen, weer anderen mensen wakker maken, enz. enz.
Als een kettingreactie.
Als ik al gek gemaakt word dan doe jij dat? WTF?quote:Daarom zeg ik laat je niet gek maken, want als de tijd daar is zullen zij ook degenen zijn die ertegen (vooral psychologisch via media) je van het tegendeel zullen willen overtuigen.
Welke strijd. De strijd voor de oorlog? Om de façade weg te strippen? Is die strijd nog geen oorlog dan?quote:We zullen eerst die strijd moeten winnen, want oorlog breekt pas uit als de façade helemaal weg is.
Je stelt ook erg veel vertrouwen in een massa die je tegelijk beticht van stomheid, hersendoodheid en collectieve onwetendheid.quote:En als we nog zo stupid zijn om ons braindead over te geven aan chips in onze lichamen enz. enz, is die oorlog niet niet eens nodig.
Dus als we gechipt worden is niets meer echt?quote:Maar wij verliezen uiteindelijk alles wat natuurlijk (=echt) is.
hoax!quote:Het houdt een keer op. Ik hoop gewoon dat er genoeg mensen die kunnen 'weerstaan' en vechten tegen deze langdurige façade. En het psychologisch gevecht, we ontwikkelen, het maakt ons slimmer.
Maar we moeten wel winnen, laat het in de geschiedenisboeken komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |