je stuurt aan op wereld oorlog III, of immers na de globalisatie een massiv burgeroorlog?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De manier waarop wij een bepaalde manier van leven opgedrongen krijgen staat gelijk aan slavernij.
Er zal iets massaal moeten plaatsvinden (globaal) onder alle mensen, om te breken met de oude wereld en haar winst- en oliegebaseerde degradatie.
Maar ze gaan allemaal over muziek..En je weet dat daar de raarste dingen ten ronde doen ik heb me er al in verdiept dus ik ben er op de hoogte van geloof het alleen niet zo wat ik me afvraag wat merken wij ervan jij en ik als persoonquote:Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef heartz het volgende:
Deze is kort, maar krachtig. Maar als je je er een beetje in wil verdiepen zou ik die andere ook kijken.
Ja ik kom ook iedere dag in Iraq, en ja, ik kan/kon ze helpen. Tuurlijk niet. en niks oppervlakkige volgeling. Heb daar simpel geen oordeel over. Kom daar nooit en wat wil je dat ik doe? Ik ga dood. jij gaat uit eindelijk ook dood. Wat jij nu doet is specifiek op een klein probleem en toevallig negatief probleem inzoomen. Het is aan de andere kant van de wereld. Ik ben HIER. ik probeer hier dingen goed te doen. ben niet god, dus kan niet op elke plek zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vertel dat aan de miljoen+ burgerdoden in Irak. Maar die doen er natuurlijk niet toe, want jij hebt niets te klagen, net als de rest van de oppervlakkige volgelingen.
Daar zijn we het over eensquote:Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wij merken het door de belachelijke afhankelijkheid van olie en benzine die ons opgedrongen wordt. De torenhoge belastingen die praktisch niet eens ten goede komen voor de maatschappij. De teloorgang van sociale controle in de samenleving. Ongerechtigde oorlogen waarbij miljoenen mensen het slachtoffer worden van de smerige egocentrische onverschilligheid van bepaalde mensen. Etc.
Ik stuur aan op transformatie. Die transformatie is economisch, sociaal, ecologisch en wetenschappelijk noodzakelijk, dus als die transformatie niet wordt geaccepteerd door de status quo, dan zal er inderdaad bloed vergoten worden. Niet omdat ik daar graag op aanstuur, maar omdat er geen andere optie is.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je stuurt aan op wereld oorlog III, of immers na de globalisatie een massiv burgeroorlog?
Wat hebben die arme Indianen er nu weer meer te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 06:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens![]()
Dat vind ik ook
Maar dat laatste ongerechtigde oorlogen die zijn er altijd al geweest die zullen er altijd blijven nog voor dat hier sprake van was zijn miljoenen voorouders van mij verscheept na amerika
De idianen zijn verdreven daar wat ik denk waar oorlogen door veroorzaakt word is het verschil in geloven
Die zijn ook massaal uitgemoord al voordat er illuminatie wasquote:Op maandag 25 januari 2010 06:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat hebben die arme Indianen er nu weer meer te maken
Ja man. Dit huidige systeem van macht bestaat al eeuwen, de slavendrijvers van toentertijd zijn de over-over-overgroot opa's van onze huidige regeringsleiders, om het even praktisch te brengen.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens![]()
Dat vind ik ook
Maar dat laatste ongerechtigde oorlogen die zijn er altijd al geweest die zullen er altijd blijven nog voor dat hier sprake van was zijn miljoenen voorouders van mij verscheept na amerika
De idianen zijn verdreven daar wat ik denk waar oorlogen door veroorzaakt word is het verschil in geloven
dat riekt naar een complotquote:Op maandag 25 januari 2010 06:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Die zijn ook massaal uitgemoord al voordat er illuminatie was
transformatie is een ander woord voor verandering, hoe wil je dat bewerkstelligen?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja man. Dit huidige systeem van macht bestaat al eeuwen, de slavendrijvers van toentertijd zijn de over-over-overgroot opa's van onze huidige regeringsleiders, om het even praktisch te brengen.
Juist omdat de mensheid op dit moment vrije toegang heeft tot alle informatie die er rondzwerft, kunnen we zaken op de juiste manieren transformeren.
Dat vind ik maar ik denk niet dat we bewust aangestuurd worden.Wij zijn gewoon oliedom(en sorry dat ik zo dom over kom maar nederlands is mn 3de taalquote:Op maandag 25 januari 2010 06:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja man. Dit huidige systeem van macht bestaat al eeuwen, de slavendrijvers van toentertijd zijn de over-over-overgroot opa's van onze huidige regeringsleiders, om het even praktisch te brengen.
Juist omdat de mensheid op dit moment vrije toegang heeft tot alle informatie die er rondzwerft, kunnen we zaken op de juiste manieren transformeren.
Als genoeg mensen in opstand komen, kan je het afdwingen.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
transformatie is een ander woord voor verandering, hoe wil je dat bewerkstelligen?
Maar dat gebeurd niet mensen zijn te verdeeld .Mensen zullen nooit een eenheid worden groepen zul je altijd blijven houden dus als dit gebeurd wat jij vermoed dan kunne we het toch niet stoppenquote:Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als genoeg mensen in opstand komen, kan je het afdwingen.
burgeroorlog dusquote:Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Opstand komen is in deze wereld geweld gebruiken, dus dan krijg je soort Iraq, en dat is dan wel weer normaal?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee dan krijg je een wereldoorlog iedereen gaat er mee bemoeien dan dus laat maar lekke hoe het nu isquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 06:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je stuurt aan op wereld oorlog III, of immers na de globalisatie een massiv burgeroorlog?
Onze huidige overheid zijn niets dan marionetten voor de internationale overheid in de vorm van de financiële organen als het International Monetary Fund, Bank of International Settlements en de World Bank. Zij vormen (samen met nog wat religie-figuren en andere brute machthebbers enzo) die World Order waar heel internet van buzzt.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vind ik maar ik denk niet dat we bewust aangestuurd worden.Wij zijn gewoon oliedom(en sorry dat ik zo dom over kom maar nederlands is mn 3de taal)En ben dyslect dus dodelijke combi
Maar weer OT wij zijn gewoon te dom wij roeien de mensheid zelf ook wel een keer uit zonder dat er iemand bewust op aanstuurt.Ik denk dat als wij in de schoenen van de overheid gestaan hadden alles het zelfde geregeld hadden
Een soort Irak?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:21 schreef mrfool het volgende:
[..]
Opstand komen is in deze wereld geweld gebruiken, dus dan krijg je soort Iraq, en dat is dan wel weer normaal?
Maar is hier ook enigzins bewijs van of is het speculeren?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Onze huidige overheid zijn niets dan marionetten voor de internationale overheid in de vorm van de financiële organen als het International Monetary Fund, Bank of International Settlements en de World Bank. Zij vormen (samen met nog wat religie-figuren en andere brute machthebbers enzo) die World Order waar heel internet van buzzt.
They got people loving their own enslavement.
Maar dan krijg je een grote wereldoorlog?quote:Op maandag 25 januari 2010 06:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Een soort Irak?
Hoe had je dat in gedachten?
Ik zat meer te denken aan een opstond waarbij het leger meedoet, omdat zij er inmiddels genoeg van hebben om als cannon fodder gebruikt te worden om de fascistische belangen van weinig te behartigen.
ik heb mezelf genoeg gequote toch nuquote:Op maandag 25 januari 2010 06:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een grote wereldoorlog?
Hoezo is dit speculeren, het zijn gewoon feitelijkheden. Daar valt niets over te speculeren.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar is hier ook enigzins bewijs van of is het speculeren?
Dat ze marrionetten zijn en alles doen om ons het leven zuur te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 06:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo is dit speculeren, het zijn gewoon feitelijkheden. Daar valt niets over te speculeren.
Wat voor bewijs wil je zien dan?
Een wereldoorlog zou betekenen dat landen elkaar op globale schaal massaal gaan aanvallen.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een grote wereldoorlog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |