Ik hoef bij afhalen ook maar voor 1 pakketje te tekenen als ik meerdere pakketjes kom halen maar ik moet me wel legitimeren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:07 schreef Skiet het volgende:
[..]
Is standaard wanneer je een tracking nummer hebt gekregen. Hangt van de site af vanaf welk bedrag en soms moet je bijbetalen ervoor.
[..]
Ja, aan de deur is het 1 keer voor alle pakketjes tekenen en afhalen voor elk pakketje apart tekenen volgens mij.
Die vraag valt onder categorie "daar hebben we een OP voor gemaakt zodat sommige vragen niet 5 keer in hetzelfde topic gesteld hoeven worden".quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:58 schreef scull078 het volgende:
Ik heb wel eens ergens gelezen dat de regering daar een groot gedeelte subsidieerd om de export te stimuleren. Weet niet of het ook waar is.
maar toch he.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die vraag valt onder categorie "daar hebben we een OP voor gemaakt zodat sommige vragen niet 5 keer in hetzelfde topic gesteld hoeven worden".
M.a.w, het antwoord staat in de OP mocht je het echt willen weten. En nee, dit is geen flame, maar meer een helpvolle hint. Ik weet, de OP is wat lang, maar er staat wel nuttige info in. Eigenlijk zou elke newbie in deze reeks verplicht een "Chinese webshops topic" inburgerings-examen moeten maken met als lesmateriaal de OP.![]()
blijkbaar wel anders zouden ze het niet doen hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:11 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
maar toch he.
een plugje van 80 dollarcent, versturen in bubbelenveloppe naar NL.
Kan nooit winst opleveren
denk je dat de AH winst maakt op een krat bier van 6 euro?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:13 schreef gers het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders zouden ze het niet doen he
Goed voorbeeld wat je geeft, AH.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
denk je dat de AH winst maakt op een krat bier van 6 euro?
nee.
meer hoef k niet uit te leggen toch?
die van tokko1?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:37 schreef thijs1994 het volgende:
Wie heeft nog die site van dat ondergoed die diegene van Jack had gekregen. Een kameraad vraagt daar na die is geïnteresseerd.
Bron? andere supermarkten zouden natuurlijk nooit proberen om het onderste uit de kan te halen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld wat je geeft, AH.
Ah hanteert namelijk bonusaanbiedingen. Wat AH anders doet dan andere bedrijven is, als men daar iets in de aanbieding wil hebben, leveranciers onder druk zetten om goedkoper te leveren. Andere supermarktketens gooien iets in de aanbieding in de hoop dat mensen niet alleen voor de aanbieding komen, maar ook andere, duurder geprijsde spullen meeneemt.
Probleem bij de AH is vervolgens: leverancier/producent zegt uiteindelijk tegen inkopers Appie: "Leuk dat jullie met prijzen van onze producten willen stunten, maar dat hoeft voor ons niet zo, spul verkopen wij zo ook wel.. Dus, leveren we jullie toch gewoon niets?" Wat dus tot gevolg heeft dat er bij de Appie langere tijd o.a. geen Coca Cola in de schappen gelegen heeft. Dus laat net de Appie een slecht voorbeeld zijn.
Dat jij weet dat de AH 6 euro kratten bier heeft zegt al genoegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
denk je dat de AH winst maakt op een krat bier van 6 euro?
nee.
meer hoef k niet uit te leggen toch?
= onzin.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld wat je geeft, AH.
Ah hanteert namelijk bonusaanbiedingen. Wat AH anders doet dan andere bedrijven is, als men daar iets in de aanbieding wil hebben, leveranciers onder druk zetten om goedkoper te leveren. Andere supermarktketens gooien iets in de aanbieding in de hoop dat mensen niet alleen voor de aanbieding komen, maar ook andere, duurder geprijsde spullen meeneemt.
amstel. vaak zat in de aanbieding geweest voor 6 euro. gegarandeerd verlies. maar ik ga ervoor naar de AH, wat ik normaal nooit doe.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat jij weet dat de AH 6 euro kratten bier heeft zegt al genoeg![]()
Zo'n plugje kost 2 cent om te maken, daar maken ze waarschijnlijk percentueel gezien het meeste winst op.
Drink voortaan maar ranja van de AH
Iemand wel is eten besteld uit China?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef G-NiLES het volgende:
maar laten we verder praten over china's Albert Heijn: Jack Peng
mag nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Iemand wel is eten besteld uit China?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Echt? van wie niet?quote:
Thee e.d. zijn anders wel goed te doen uit China. Zou waarschijnlijk eigenlijk ook niet mogen maar goed.. Helaas bieden de standaard shops weinig aan, "lekkere" thee heeft Jack een tijdje verkocht via DP, maar die is geloof ik al tijden uitverkocht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Wanneer had je die besteld? Hoelang heeft shipping geduurd?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:47 schreef Unreal88 het volgende:
Over die Kanen's:
De KM-820, KM-830 en KM-880 gebruiken in ieder geval dezelfde driver. Het geluid in de KM-880 zou volgens Kanen het beste zijn omdat die een houten behuizing heeft.
Meer weet ik nog niet want ze reageren zo langzaam
Muismat van Artscow is net binnen gekomenMooi ding, foto is niet zo scherp maar wel leuk (en gratis!!!
![]()
![]()
En ook de stroom adapter dinges voor EU-USa die ik van een fokker heb gekocht is binnen
hoezo gratis?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:47 schreef Unreal88 het volgende:
Over die Kanen's:
De KM-820, KM-830 en KM-880 gebruiken in ieder geval dezelfde driver. Het geluid in de KM-880 zou volgens Kanen het beste zijn omdat die een houten behuizing heeft.
Meer weet ik nog niet want ze reageren zo langzaam
Muismat van Artscow is net binnen gekomenMooi ding, foto is niet zo scherp maar wel leuk (en gratis!!!
![]()
![]()
En ook de stroom adapter dinges voor EU-USa die ik van een fokker heb gekocht is binnen
Via artscow op facebook ;p http://www.facebook.com/ArtsCowquote:
horloge hoef ik niet, en dogtags zijn expired. je kan wel een etui voor 99 centquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Via artscow op facebook ;p http://www.facebook.com/ArtsCow
Maar nu hebben ze gratis horloges en dogtags!
Mijne is nog niet te vinden in de brievenbus, ik denk dat die van mij morgen binnenkomt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:59 schreef Jeffrey_San het volgende:
Net even in de brievenbus gekeken en ik zag dat mijn muismat er ook in la
wel ff delen he ;-)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Mijne is nog niet te vinden in de brievenbus, ik denk dat die van mij morgen binnenkomt.
Eventjes rachel gemailt voor de prijs van deze broek, hij heeft wel wat:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-affbd7783652cad68e0e94e058eb4227.htm?cm_cat=50010167&pm2=3
Jaja, komt goed hoor.quote:
staat er nou een silhouette van een odnerbroek op de voorkant?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Mijne is nog niet te vinden in de brievenbus, ik denk dat die van mij morgen binnenkomt.
Eventjes rachel gemailt voor de prijs van deze broek, hij heeft wel wat:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-affbd7783652cad68e0e94e058eb4227.htm?cm_cat=50010167&pm2=3
Design hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Semmm het volgende:
[..]
staat er nou een silhouette van een odnerbroek op de voorkant?![]()
Gefeliciteerd Robquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://www.suntekstore.com/freebuyEnd.html
Vlindernachtlampje gewonnen
hehe (ging over de afstandsbedining)quote:HEHE,
There are many Holland customer ask the price for this item,I think maybe you have talked about this item in FOK
Best regards,
jack
Ook vandaag binnen. Ze hebben de verkeerde gestuurd, domme sukkels. Maar ook wel nice (zilveren wijzer). Ga ze toch even mailen dat ze een fout hebben gemaakt. Bandje is hier wel lekker soepel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:22 schreef mug89 het volgende:
jippie
en deze binnen!
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6369.html
mooi ding, bandje is wat stug, maar dat loopt wel los..
ik wist al dat de binnenste niet werken, maar voor dat geld maakt me dat ook niet uit
lekker dan..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ook vandaag binnen. Ze hebben de verkeerde gestuurd, domme sukkels. Maar ook wel nice (zilveren wijzer). Ga ze toch even mailen dat ze een fout hebben gemaakt. Bandje is hier wel lekker soepel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |