quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mijn adres staat wel in het mailtje...
Maar als je kijkt waar het bezorgd zou moeten zijn zie je dit:
Delivered to: Receptionist/Front Desk
Vind het nogal raar allemaal, en het is nog een allejezus duur pakketje ook.
Verder nog kreeg ik pas vandaag het mailtje dat het bezorgd zou moeten zijn, en opeens staat d'r dat het de 21ste al bezorg zou zijn, terwijl ik elke dag op de tracking gekeken had en niks veranderd was?
Dat is waar, maar het was meer het verschilquote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Als je er zo van baalt kun je ook gewoon voor die 45$ leuk die krokodillenschoenen kopen hoor.Heb je ze alsnog.
Ik woon tegen een winkelcentrum aan, maar daar zal het niet bezorgd zijn aangezien ik ook nog buren heb, ik woon gewoon in een straat.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Woon je dichtbij een aantal bedrijven of een flat met receptie bijvoorbeeld
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik woon tegen een winkelcentrum aan, maar daar zal het niet bezorgd zijn aangezien ik ook nog buren heb, ik woon gewoon in een straat.
Nogal raar allemaal, ook kan ik nergens geen telefoonnummer vinden van FedEx.
/edit
Telefoonnummer gevonden, morgen maar even flamen.![]()
Ik ga morgen sowieso bellen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, maar aan de omschrijving te zien hebben ze het afgegeven bij een balie van iets. Dus ik zou even rondkijken of je kan uitvinden welke. Of FedEx bellen met je tracking nummer en de situatie uitleggen.
probeer het met pbpurschase?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:06 schreef mug89 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het was meer het verschilvan 9 + verwacht een euro of 5/10 ineens naar 45.
ik ga lekker verder zoeken
Dat is de enige echte oplossing, Amerikaanse bezorgers zijn lui en ze beweren gerust ook nog dat je adres niet bestaat. Ik heb het hier ook een aantal keer problemen gehad, een keer telefonisch een hele discussie gevoerd of me adres wel bestond.quote:Telefoonnummer gevonden, morgen maar even flamen.![]()
hmm..quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef mug89 het volgende:
[..]
hmm..
Weet iemand hoe goed die prijs klopt?
daar komt namelijk 20 dollar uit..
gebruik deze: http://item.taobao.com/au(...)d1ba6.jhtml?cm_cat=0
vul m hier in:
http://www.pbpurchase.com/shoppingcart.pr
en je krijgt dit eruit:
Cost(including Paypal handling fee) ¥ 111.20
20% Service Fee (Minimum ¥30) + ¥ 30
Chinese RMB ¥ 141.20
Choose Currency HKD USD EUR USD $ 20.17
er staat wel bij als ik op de knop create order ga staan, dat er nog shipping costs bijkomen..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:31 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Gewoon bestellen, als het duurder wordt zeg je dat je het product niet meer hoeft
Wel vaag dat je nu $20 excl. betaald... Ik kan me niet voorstellen dat het $25 aan shipping isquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef mug89 het volgende:
[..]
er staat wel bij als ik op de knop create order ga staan, dat er nog shipping costs bijkomen..
maar ik kan alsnog later gewoon cancellen toch?
want bij ebay ben je toch verplicht te kopen?
niet dat ik straks alsnog 45$ moet gaan betalen
Is pas 100 miljoen miljard keer langs gekomen, dit topic nog. Zoek ff op ebay op mini spy cam en je vind er genoegquote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand enig idee waar ik zo'n cameraatje vindt zoals ze die vandaag bij ibood.com aanbieden? Wil wat opnames maken op me motor.
[ afbeelding ]
Nee je kan hem niet cancellen, jij betaalt 20 dollar, zij bestellen de schoenen en wegen het dan. Als ze het gewicht weten vragen ze je opnieuw om geld (verzendkosten), als je dat dus weigert te betalen ben je ook gewoon je 20 dollar kwijt denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef mug89 het volgende:
[..]
er staat wel bij als ik op de knop create order ga staan, dat er nog shipping costs bijkomen..
maar ik kan alsnog later gewoon cancellen toch?
want bij ebay ben je toch verplicht te kopen?
niet dat ik straks alsnog 45$ moet gaan betalen
ja dat is ook weer zo..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wel vaag dat je nu $20 excl. betaald... Ik kan me niet voorstellen dat het $25 aan shipping is
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wel vaag dat je nu $20 excl. betaald... Ik kan me niet voorstellen dat het $25 aan shipping is
.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is pas 100 miljoen miljard keer langs gekomen, dit topic nog. Zoek ff op ebay op mini spy cam en je vind er genoeg
[..]
Nee je kan hem niet cancellen, jij betaalt 20 dollar, zij bestellen de schoenen en wegen het dan. Als ze het gewicht weten vragen ze je opnieuw om geld (verzendkosten), als je dat dus weigert te betalen ben je ook gewoon je 20 dollar kwijt denk ik.
Had ik ook gedaan, maar daar kwam 30$ aan extra kosten bij.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef Skiet het volgende:
[..]
Altijd zo geweest op pbpurchase. Shipping wordt altijd achteraf berekend als ze het product hebben. Behalve wanneer je het direct via mail besteld. Dan betaal je de prijs middels een schatting van het gewicht. Gewoon lekker jack/rachel mailen als je niet voor verassingen wilt komen te staan.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef mug89 het volgende:
[..]
ja dat is ook weer zo..
ik probeer het gewoon, anders betaal ik niet en zie ik wel wat ervan komt
had ik inmiddels begrepenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dan krijg je je product gewoon niet.
Als het goed is wel natuurlijk, maar dat is toch hetzelfde als met ieder betaalsysteem?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik wou net de eerste keer bestellen op Suntekstore, alleen vind ik het een beetje vaag daar... Ik wil via Paypal betalen, daar heb ik ook voor gekozen. Maar als je dan op confirm order klikt, wordt je dan naar Paypal doorverwezen of hoe zit dat?
Waarom niet mailen als je het van te voren een beetje zekerder wil weten?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dan krijg je je product gewoon niet.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Waarom niet mailen als je het van te voren een beetje zekerder wil weten?
iemand kwam met de suggestie het even te controleren bij pbpurchase.. vandaar..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Waarom niet mailen als je het van te voren een beetje zekerder wil weten?
Was de suggestie niet toevallig de calculator te gebruiken?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef mug89 het volgende:
[..]
iemand kwam met de suggestie het even te controleren bij pbpurchase.. vandaar..
ik had ook gemaild.
quote:25 jan 2010 Betaling Aan chen yuantong Voltooid Gegevens -$0,11 USD
25 jan 2010 Betaling Aan HUANG JIANHUA Voltooid Gegevens -$0,12 USD
25 jan 2010 Betaling Aan wen xiyan Voltooid Gegevens -$0,17 USD
25 jan 2010 Betaling Aan li jianghong Voltooid Gegevens -$1,50 USD
25 jan 2010 Betaling Aan 周翀 Voltooid Gegevens -$9,97 USD
25 jan 2010 Betaling Aan 邵 涵祺 Voltooid Gegevens -$0,06 USD
25 jan 2010 Betaling Aan Abworkz Voltooid Gegevens -$1,04 USD
24 jan 2010 Betaling Aan tan hexia Voltooid Gegevens -$1,04 USD
24 jan 2010 Betaling Aan Zhang Mingjie Voltooid Gegevens -$0,12 USD
24 jan 2010 Betaling Aan 陈 阳波 Voltooid Gegevens -$4,82 USD
24 jan 2010 Betaling Aan 陈 阳波 Voltooid Gegevens -$6,72 USD
22 jan 2010 Betaling Aan LI PEILIANG Voltooid Gegevens -$6,00 USD
20 jan 2010 Betaling Aan XU KAIJUN Voltooid Gegevens -$14,15 USD
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik dus Suntekstore op confirm order geklikt, staat er onderaan iets van klik hier als je voor paypal betaling gekozen hebt. Ik log in, Firefox crasht. En nu heb ik een order staan waar ik niks voor betaald hebMaar ff mailen...
Valt nog mee, allemaal kleine bedragjes... Wel veel in een keerquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef Skiet het volgende:
[..]
Staat er bij je order niet ergens een payment link?
Laat je even de prijs weten?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef Semmm het volgende:
Net even een pricerequest voor deze gedaan.
http://item.taobao.com/au(...)67502.jhtml?cm_cat=0
lijkt wel heel goedkoop, maar het proberen waard
Al is het refurbished dan neem ik 'm nog voor die prijsquote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Laat je even de prijs weten?
90% van online aanbod van Logitech prodcucten op eBay etc. zijn ''gerefurbishde'' producten...![]()
Wel originele dus, maar opgepimte gebruikte exemplaren..
En als je over dat limiet gaat wat dan ?? of ??quote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Valt nog mee, allemaal kleine bedragjes... Wel veel in een keer![]()
Ik kreeg laatst ook nog een mail dat ik bijna over mijn Paypal jaar-limiet zit oid. Is volgens mij ¤2500,- en daar zat ik tegenaan al, en dat in één jaar
Dan moet je volgensmij een premium account of iets dergelijks hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
En als je over dat limiet gaat wat dan ?? of ??
Oeps, is geen limiet. Is een soort zekering oid. Zodat als iemand je Paypal hackt hij niet meer dan $2500 dollar er af kan halen. (Ook al zou ik dan ook al huilen)quote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef Robin-e30 het volgende:
[..]
En als je over dat limiet gaat wat dan ?? of ??
Geen chinese troep... Uit China (FP, DP, DX, etc.) misschien 300 dollar uitgegeven. Dan heb ik nog een hele leuke hobby, die is érg duur. Komt ook weer 300-400 dollar uit China van. De overige 1000'enden dollars komt uit Amerika, en dan nog een paar euro dingen uit Europa (maar dat zijn er niet veel).quote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dan moet je volgensmij een premium account of iets dergelijks hebben.
Maar wat ik me dan weer afvraag, hoe kom je als 16 jarige erbij om 2500 euro uit te geven aan chineze troep in een jaar![]()
![]()
Welke hobby?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Geen chinese troep... Uit China (FP, DP, DX, etc.) misschien 300 dollar uitgegeven. Dan heb ik nog een hele leuke hobby, die is érg duur. Komt ook weer 300-400 dollar uit China van. De overige 1000'enden dollars komt uit Amerika, en dan nog een paar euro dingen uit Europa (maar dat zijn er niet veel).
Hmm ik weet niet of het precies dezelfde is ik heb hem namelijk al een paar maanden (was van dp)quote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef korting het volgende:
Ik had nog een paar vragen over DEZE Aaipod, zijn er nog meer mensen die m hebben?
- Weet iemand het verschil tussen "ormaal of Duwen" in Effecten instellen?
- Kan je shake 2 shuffle uitzetten?
- Is er een hold knop?
- Is het bij anderen ook zo dat dat wieltje zo raar doet? Ook geen Clickwheel?
RC-Auto's... Ja, nu zal er wel een lachbui komen. Dat is bij 95% van de mensen/vrienden zo... Zien ze me een keer met die dingen rijden is het van "Waaaaauw"quote:
Ik kwam vanaf helemaal links (niet te zien), daar was een soort ramp en daar sprong ik mee naar boven. Die gast die daar staat is een vriend van me, zodat je ziet hoe hoog het ongeveer isquote:
Ik snap dat het een dure hobby is als je ze laat vliegenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
RC-Auto's... Ja, nu zal er wel een lachbui komen. Dat is bij 95% van de mensen/vrienden zo... Zien ze me een keer met die dingen rijden is het van "Waaaaauw"![]()
Ik kan het niet laten om een foto van mijn auto te posten![]()
[ afbeelding ]
Ohja, en ik heb er 6 dacht ik, vandaar dat ie zo duur is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |