Ja die heb ik allang gelezen, maar de historie gaat ver, heel ver, teugquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:07 schreef Dottey het volgende:
Liesbeth: wij zijn stout he..
Bijna net zo'n jeukopmerking als een tante die na drie glaasjes sherry van de Aldi op een feestje zegt "Ik ben jou er eentje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan Youp
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ach Disana, maakt het uit wie zijn gasten worden aankomende woensdag, ze zeggen toch weer afquote:Op maandag 25 januari 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
Als ik het goed heb onthouden zou Jaap om 12.00 uur horen wie zijn gasten zijn. Dan mogen wij het dus ook weten over tien minuten.
Haha, laat ons dan tenminste even genieten van het non-gehalte van wat niet komt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach Disana, maakt het uit wie zijn gasten worden aankomende woensdag, ze zeggen toch weer af
Weet ik veel. Maar als iemand het ooit in jouw buurt zegt: meteen schoppen. Hard!quote:
Dat had hij me beter kunnen pm'en. Mijn vriending leest ook mee op Fokquote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij wil jou niet voor niets erbij in zijn tobbe
Ik ga dit uitprinten en als excuus gebruiken.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar als iemand het ooit in jouw buurt zegt: meteen schoppen. Hard!
Dus hebben we nog minstens 9 topics extra nodig.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die heb ik allang gelezen, maar de historie gaat ver, heel ver, teug.
daar begreep je het verkeerd..quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat had hij me beter kunnen pm'en. Mijn vriending leest ook mee op Fok![]()
En daarbij wou ie het ook nog gaan filmen om het op stream uit te zenden. Dus keurig gedrag is vereist.
En daar zit ik dan, met twee mooie meiden in de jacuzzi, als een kind met handboeien in een snoepwinkel.
Dan houd ik even mijn mondjequote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar als iemand het ooit in jouw buurt zegt: meteen schoppen. Hard!
Zo wordt het ineens een aantrekkelijke optiequote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
daar begreep je het verkeerd..![]()
filmen voor prive gebruik![]()
En mensen kunnen hem voor grof geld "huren".
En we hebben zo dus een sponor... Haar naam is PB
Als je vriending gewoon bij de opnames mag filmen is er niets aan het handje tochquote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo wordt het ineens een aantrekkelijke optie
Ik ben prettig gestoordquote:
Was ze maar zo ruimdenkend...quote:Op maandag 25 januari 2010 12:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je vriending gewoon bij de opnames mag filmen is er niets aan het handje toch![]()
Die wel, de ouwe snoeperdquote:Bram ziet daar alleen maar extra mogelijkheden in
Nog harder schoppen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |