Noem je dit een scheet? Dit noem ik redelijk shockerend.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paul ga je nu van iedere scheet een topic maken ?
lachbanden/applausbanden worden al gebruikt sinds begin der tv, dus wat is er schokkendquote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Noem je dit een scheet? Dit noem ik redelijk shockerend.
Zover ik weet alleen bij Jensen verder in NLquote:Op zondag 24 januari 2010 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lachbanden/applausbanden worden al gebruikt sinds begin der tv, dus wat is er schokkend
Volgens mij vergeet je ook That's The Question.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Zover ik weet alleen bij Jensen verder in NL
Nee Domien Verschuuren ( dj 3fm )quote:Op zondag 24 januari 2010 23:52 schreef BereNDD het volgende:
doe jezelf het commentaar op dat filmpje?
Dan weet je dus niet veel.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Zover ik weet alleen bij Jensen verder in NL
Wordt daar gelachenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je ook That's The Question.
Ok, jij hebt gelijk. Maar goed vind het wel een topic waard.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet veel.
Denk je nou echt dat ze bv bij laat ze maar lachen of bij blooper programmas zoveel en hard moeten lachen.
of bij tv opnames van een tv programma.
Nee, alleen geapplaudiseerd.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Noem je dit een scheet? Dit noem ik redelijk shockerend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |