quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:29 schreef nietzman het volgende:
[...]
geeft ze je sleutels aan een zwerver.
Bob.'s wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef Luco het volgende:
Waarom doe je dat in godsnaam dan? Of je was dronken, wat niet verklaart waarom je je rekenmachine mee hebt, of je was nuchter, wat ook niks verklaart...
Ik voel een mooi verhaal aankomen!
Precies. dat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bob.'s wegen zijn ondoorgrondelijk.
Ik zie een script voor The Negotiator 2.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Precies. dat.
En het was niet zozeer geven, maar meer.. laten liggen. Ik heb het wel weer terug gekocht van d'r voor een leeg bierkratje.
Oeh, dat herinner ik me nog!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Precies. dat.
En het was niet zozeer geven, maar meer.. laten liggen. Ik heb het wel weer terug gekocht van d'r voor een leeg bierkratje.
Niks.quote:
Wat ben je van plan manquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Unreal88 het volgende:
Hallo mensen uit Groningen-stad!
Ik heb een vraag. Ik wil binnenkort met 3 vrienden een feest geven, en we zijn op zoek naar een goedkope locatie waar niet zoveel spullen staan die kapot kunnen. (Een gymzaal zou nog net kunnen, maar een grote schuur is beter.) Het moet wel warm zijn en het moet geen probleem zijn om er geluid te maken (dus geen zeikende buren)
Een café leek ons niet zo handig, want daar heb je toch veel restricties. Het maakt ook niet uit hoe de ruimte eruit ziet, als er maar veel mensen in kunnen. Een kraakpand zou ook goed zijn, mits het los staat (weer ivm de buren)
Weten jullie misschien iets?
Wat een takkeherriequote:
Die voormalige school in de Rivierenbuurt? Weet niet wat de huidige status is van dat pand, maar sowieso geschikt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Unreal88 het volgende:
Hallo mensen uit Groningen-stad!
Ik heb een vraag. Ik wil binnenkort met 3 vrienden een feest geven, en we zijn op zoek naar een goedkope locatie waar niet zoveel spullen staan die kapot kunnen. (Een gymzaal zou nog net kunnen, maar een grote schuur is beter.) Het moet wel warm zijn en het moet geen probleem zijn om er geluid te maken (dus geen zeikende buren)
Een café leek ons niet zo handig, want daar heb je toch veel restricties. Het maakt ook niet uit hoe de ruimte eruit ziet, als er maar veel mensen in kunnen. Een kraakpand zou ook goed zijn, mits het los staat (weer ivm de buren)
Weten jullie misschien iets?
Is die niet net 2 maanden terug gesloopt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Die voormalige school in de Rivierenbuurt? Weet niet wat de huidige status is van dat pand, maar sowieso geschikt.
Of die geen student meer zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze moeten het ov nodig eens goedkoper maken voor jongeren die nog geen 18 zijn.
Als student bedoel je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je 18 bent kun je toch kiezen uit vrij vervoer doordeweeks of in het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |