quote:Geachte ,
Ik stuur u deze mail naar aanleiding van een recente announcement op blackboard. Daar is een bericht te vinden met een mededeling over mastervoorlichting vanuit de RuG. Wat echter mijn verbazing wekte was de kop van het bericht, te weten:
"Wil je graag verder studeren naar je hbo-bachelor?"
Omdat uw naam onder het bericht staat stuur ik u deze e-mail, maar omdat ik ook niet weet of u het (gehele) bericht heeft geschreven wil ik u vragen deze e-mail vooral voor kennisgeving aan te nemen. Ik ben zelf altijd van mening geweest dat op hbo-niveau alle studenten in staat moeten zijn foutloos Nederlands te schrijven, maar ik neem aan dat we zoiets sowieso mogen verwachten van communicatie vanuit het instituut. Dat wilde ik in ieder geval even kwijt.
Met vriendelijke groet,
Ach je hebt gewoon gelijk. Al kan ik me er niet zo druk om maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:24 schreef JH87 het volgende:
Daarom, ik verstuur het mailtje maar niet, beetje overdreven.
En ik weet dat mijn mening heel ver van de werkelijkheid vandaan ligt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:50 schreef nietzman het volgende:
Sowieso is überhaupt geen Nederlands.
Staat gewoon in 't woordenboek, Nietz. Ik weet 't ook wel dat 't van oorsprong Duits is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:50 schreef nietzman het volgende:
Sowieso is überhaupt geen Nederlands.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Sowieso is wel Nederlands maar valt onder spreektaal.
Precies.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Net geleerd van een leraar Nederlands vorige week.
God damn it, jij bent slim.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je kan ook al studeren voor je 18e.
Vandaar dat je overkomt als een mongooltjequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
God damn it, jij bent slim.
Heb ik voor niets tot mijn 18e zitten wachten...
Het essay was irritant idd, wel 1200 woorden geschreven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Bob. het volgende:
Dus je bent nu serieus mailtjes aan het schrijven omdat iemand een typefout maakte in een aankondiging ergens op nestor? Dat essay moet echt niet erg leuk zijn om te schrijven.
Kennen jullie elkaar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vandaar dat je overkomt als een mongooltje.
Ik had een topic van die vent verneukt in KLB, dus nu wilde hij mij denk ik even terugpakken.quote:
Denk niet dat 'ie nog terugkomt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Slaif het volgende:
Komt over als een waardevolle aanwinst voor dit topic.
Dank u.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Slaif het volgende:
Komt over als een waardevolle aanwinst voor dit topic.
Ik had het over je moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Toen kende ik Fok! nog niet eens.Waarom reageer je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Zelfde laken het pak.quote:
Dat natuurlijk wel, maar heeft hij niks mee van doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef JH87 het volgende:
Wij zijn er toch.
En nu komt Ajax daar op bezoek... Finale Ajax - Feyenoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mooi voor die gekken uit Deventer.
Ik heb 1 keuzevak gevolgd, met in totaal 20 anderen. Hangt dat niet gewoon van de capaciteit af?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:11 schreef Bob. het volgende:
Heeft iemand hier wel eens keuze vakken gevolgd? Is het dan zo dat iedereen kan doen wat ze willen of dat het op een gegeven moment gewoon vol is, en dan heb je pech?
Volgens mij maakt dat niet uit. Ik heb 2 keuzevakken gehad.. beide met meer dan 50 mensen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:11 schreef Bob. het volgende:
Heeft iemand hier wel eens keuze vakken gevolgd? Is het dan zo dat iedereen kan doen wat ze willen of dat het op een gegeven moment gewoon vol is, en dan heb je pech?
maar Bob (quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Sowieso gun ik die Maaskant niks.
Galbak.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb 1 keuzevak gevolgd, met in totaal 20 anderen. Hangt dat niet gewoon van de capaciteit af?
Ja, wat is het nou?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit. Ik heb 2 keuzevakken gehad.. beide met meer dan 50 mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |