quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:29 schreef nietzman het volgende:
[...]
geeft ze je sleutels aan een zwerver.
Bob.'s wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef Luco het volgende:
Waarom doe je dat in godsnaam dan? Of je was dronken, wat niet verklaart waarom je je rekenmachine mee hebt, of je was nuchter, wat ook niks verklaart...
Ik voel een mooi verhaal aankomen!
Precies. dat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bob.'s wegen zijn ondoorgrondelijk.
Ik zie een script voor The Negotiator 2.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Precies. dat.
En het was niet zozeer geven, maar meer.. laten liggen. Ik heb het wel weer terug gekocht van d'r voor een leeg bierkratje.
Oeh, dat herinner ik me nog!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Precies. dat.
En het was niet zozeer geven, maar meer.. laten liggen. Ik heb het wel weer terug gekocht van d'r voor een leeg bierkratje.
Niks.quote:
Wat ben je van plan manquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Unreal88 het volgende:
Hallo mensen uit Groningen-stad!
Ik heb een vraag. Ik wil binnenkort met 3 vrienden een feest geven, en we zijn op zoek naar een goedkope locatie waar niet zoveel spullen staan die kapot kunnen. (Een gymzaal zou nog net kunnen, maar een grote schuur is beter.) Het moet wel warm zijn en het moet geen probleem zijn om er geluid te maken (dus geen zeikende buren)
Een café leek ons niet zo handig, want daar heb je toch veel restricties. Het maakt ook niet uit hoe de ruimte eruit ziet, als er maar veel mensen in kunnen. Een kraakpand zou ook goed zijn, mits het los staat (weer ivm de buren)
Weten jullie misschien iets?
Wat een takkeherriequote:
Die voormalige school in de Rivierenbuurt? Weet niet wat de huidige status is van dat pand, maar sowieso geschikt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Unreal88 het volgende:
Hallo mensen uit Groningen-stad!
Ik heb een vraag. Ik wil binnenkort met 3 vrienden een feest geven, en we zijn op zoek naar een goedkope locatie waar niet zoveel spullen staan die kapot kunnen. (Een gymzaal zou nog net kunnen, maar een grote schuur is beter.) Het moet wel warm zijn en het moet geen probleem zijn om er geluid te maken (dus geen zeikende buren)
Een café leek ons niet zo handig, want daar heb je toch veel restricties. Het maakt ook niet uit hoe de ruimte eruit ziet, als er maar veel mensen in kunnen. Een kraakpand zou ook goed zijn, mits het los staat (weer ivm de buren)
Weten jullie misschien iets?
Is die niet net 2 maanden terug gesloopt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Die voormalige school in de Rivierenbuurt? Weet niet wat de huidige status is van dat pand, maar sowieso geschikt.
Of die geen student meer zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze moeten het ov nodig eens goedkoper maken voor jongeren die nog geen 18 zijn.
Als student bedoel je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je 18 bent kun je toch kiezen uit vrij vervoer doordeweeks of in het weekend?
Gewoon, 18 jaar oud feest geven we met zn 3en. En nouja, het liefste hebben we gewoon een lelijk pand omdat het dan niet uitmaakt of er iets kapot gaat ofzoquote:
Dank je voor de tip, ik zal eens even kijken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Die voormalige school in de Rivierenbuurt? Weet niet wat de huidige status is van dat pand, maar sowieso geschikt.
Haha kut nee ok dan nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Is die niet net 2 maanden terug gesloopt?
Wat doe je anders als je 18 bent. Je kunt natuurlijk nog op het VWO zitten en als je meerdere malen bent blijven zitten HAVO, maar de meesten studeren dan toch.quote:
Ik heb er geen verstand van, dus ik roep maar wat: Als je een feest gaat organiseren op een locatie en er komen veel mensen, moet je dan geen vergunning hebben?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Gewoon, 18 jaar oud feest geven we met zn 3en. En nouja, het liefste hebben we gewoon een lelijk pand omdat het dan niet uitmaakt of er iets kapot gaat ofzoEn de muziek moet wel hard kunnen, dus dat is ook iets waar rekening mee gehouden wordt.
Geen idee, dat is toch pas vanaf heel veel (200 ofzo?)quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, dus ik roep maar wat: Als je een feest gaat organiseren op een locatie en er komen veel mensen, moet je dan geen vergunning hebben?
Je kan ook al studeren voor je 18e.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat doe je anders als je 18 bent. Je kunt natuurlijk nog op het VWO zitten en als je meerdere malen bent blijven zitten HAVO, maar de meesten studeren dan toch.
Oh jah dat is waar. Studenten moeten gewoon allemaal een vrij vervoer pas krijgen en als je 15-17 bent moet je zeker korting krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je kan ook al studeren voor je 18e.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar zeker 70 % van de Nederlanders doet vmbo-mbo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat doe je anders als je 18 bent. Je kunt natuurlijk nog op het VWO zitten en als je meerdere malen bent blijven zitten HAVO, maar de meesten studeren dan toch.
60. En zij krijgen ook een ov wanneer ze 18 worden. Daarvoor krijgen hun ouders kinderbijslag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar zeker 70 % van de Nederlanders doet vmbo-mbo.
Ach in een beetje goede achterbuurt maken genoeg kids hun school niet af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
60. En zij krijgen ook een ov wanneer ze 18 worden. Daarvoor krijgen hun ouders kinderbijslag.
Ja man, ik liep net naar het postkantoor in de nieuwe ebbinge en ik ging bijna 5x onderuit :pquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:47 schreef JH87 het volgende:
Levensgevaarlijk op straat zeg. Spekglad.
Leuk, mag zo de deur uit richting Korrewegwijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:47 schreef JH87 het volgende:
Levensgevaarlijk op straat zeg. Spekglad.
Dit is toch niet waar. Zeg me dat het niet waar is. Welke debiel heeft dit geschreven.quote:Wil je graag verder studeren naar je hbo-bachelor?
Masterbeurs Rijksuniversiteit Groningen
Wil je graag verder studeren naar je hbo-bachelor?
Bezoek dan woensdag 10 februari v.a. 15.00 uur:
de Masterbeurs Rijksuniversiteit Groningen
Woensdag 10 februari 2010 is het zover: hét masterevenement van Groningen, Master your talent vindt plaats.
Veel opleidingen organiseren lezingen en studenten kunnen praten met docenten en studenten van de 119 masteropleidingen die de universiteit te bieden heeft.
Voor wie?
Master your talent is bedoeld voor o.a.:HBO-studenten die een masteropleiding willen volgen aan de RUG
Interesse?
Vanaf 15.00 ben je welkom in het hoofdgebouw van de universiteit: het Academiegebouw!
Aanmelden en informatie op: http://www.rug.nl/studiekiezers/voorlichting/voorlichtingMaster
Vriendelijke groet,
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dit is toch niet waar. Zeg me dat het niet waar is. Welke debiel heeft dit geschreven.![]()
Als maar rechtdoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:57 schreef JH87 het volgende:
Ik wil er ook naartoe! Waar is het!
Dit staat dus gewoon als announcement op blackboard/nestor.
Niet de derde rechts?quote:
Ja dat kan, maar dan moet je daarna de eerste links, dan de tweede rechts, derde links en dan de tweede links en vierde rechts.quote:
Die arme secretaressequote:Op woensdag 27 januari 2010 18:10 schreef JH87 het volgende:
Ik ben iig een mail aan het typen aan de auteur van het bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |