Wat zij zegt. Mark.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik heb het koud. Dat zijn serieuze zaken hoor.
Daar was ik vanmiddag nog, één van m'n favoriete plekken. Vooral in de zomer op het terras daarquote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Laatst nog ff in café Time-Out gezeten wel een leuk cafe.
Je hebt het als enige jongen hier echt koud. En je vindt dat ik 'lief' moet doen.quote:
Ik was er vrijdag (geloof ik) was er heel druk in ieder geval.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Laatst nog ff in café Time-Out gezeten wel een leuk cafe.
Hear hear.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef JH87 het volgende:
Dat ik een meisje ben?
Wie ben jij?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Luco, jij gaat naar de housewarming van Ilo zag ik?
Ik ken jou niet en jij mij niet, maar ik kwam binnen een uur dezelfde foto tegen in het Lookalikes-topic in US en in een of andere Facebook-groep voor dat feestje. Hehe.quote:
Ah. Jij komt dus ook?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik ken jou niet en jij mij niet, maar ik kwam binnen een uur dezelfde foto tegen in het Lookalikes-topic in US en in een of andere Facebook-groep voor dat feestje. Hehe.
Is geen grap!quote:
Als redelijk betekent dat ik de helft, iets meer ken en het van de vragen af gaat hangen... Ja, dan heb ik redelijk gestudeerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Goed slapen, goed ontbijten, dat is belangrijk.
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je redelijk hebt gestudeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |