Ik kan me alleen nog herinneren dat ik "Mooi verhaal man!" "Ja, mooi verhaal!" "Ik versta je echt niet man!" "Mooi verhaal!" schreeuwde tegen iemand die boos liep te blêren die ik op z'n tenen was gaan staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Slaif het volgende:
Precies. Als je de kitsch inziet en je bent dronken, kan je t er wel uithouden. Al had ik zaterdag ff nog naar de kar gemoeten. Sorry Nietz
Jeej! Eindelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Jop Jop !! Ik heb je kaartje,.
Dankjewel,
Ik heb nog niksquote:
Kwamen of hoefden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:49 schreef JH87 het volgende:
En m'n tentamen ging goed. Had wel veel tijd nodig, stond in principe uur voor maar heb er anderhalf uur over gedaan. Nu even die docent mailen of ie 't met prioriteit kan nakijken, maar da's vast geen probleem, want er waren maar acht mensen die 't tentamen kwamen maken.
Kun je dat zien op Progress?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef JH87 het volgende:
Ik zag op Progress dat er vijftien ingeschreven stonden ofzo. Acht is dus kwamen.
Pff ben je eerstejaars ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je dat zien op Progress?![]()
Waar?
Oh tof. 7,5 gemiddeld over die twee vakken of over dit ene vak?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:51 schreef Slaif het volgende:
Als je hoger hebt dan een 7,5 krijg je een verrassing.
Gewoon bij inschrijven op dat vak/tentamen klikken. En dan even naar onder scrollen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je dat zien op Progress?![]()
Waar?
IT nerd is hiermee dubbel bevestigdquote:
hahah dat meen je niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:04 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat heb je gekopieerd van itemnummer.
De pabo is net wat anders hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
IT nerd is hiermee dubbel bevestigd
quote:
Ik vond je Elmo UI toffer.quote:
Niet over je toetsenbord hoop ik?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:49 schreef Bob. het volgende:
Iemand nog tips voor het verwijderen van kaarsvet van een laptop?
Toen ik mijn kaars uitblies vloog er een hele plas kaarsvet uit over mijn toetsenbord en scherm heen.Hoe ga ik dit er ooit fatsoenlijk af krijgen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:49 schreef Bob. het volgende:
Iemand nog tips voor het verwijderen van kaarsvet van een laptop?
Toen ik mijn kaars uitblies vloog er een hele plas kaarsvet uit over mijn toetsenbord en scherm heen.Hoe ga ik dit er ooit fatsoenlijk af krijgen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Niet over je toetsenbord hoop ik?
Anders gewoon op laten drogen.
Kan je scherm daar wel tegen?quote:
Ik moest hardop echt keihard lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:37 schreef JH87 het volgende:
Faal van het jaar.Ik bukken om iets naast de prullenbak neer te zetten, ga ik met m'n voet op dat pedaal slaan, krijg ik keihard de klep van die prullenbak in m'n gezicht.
http://forum.fok.nl/topic/1400963quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest hardop echt keihard lachenlang leve de mental images.
Jawel, je maar je moet hem natuurlijk niet te hoog zettenquote:
Waarom dan niet met laptopsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, met kleding werkt dat fantastisch.
Ik zie mezelf al bij een reparateur aankomen met een strijkbout afdruk op mijn scherm.quote:
Mag ik wel vragen wat een kaars voor je laptop doet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
Wow, dat werkte echt fantastisch, föhn erop en met een watje vegen en het is meteen weg.
Toch bedankt voor de tips, en voor het niet uitlachen.Truste!
Ik heb mijn laptop altijd ergens achteraan mijn bureau liggen omdat ik er toch een externe monitor en alles op aangesloten heb. En de kaarsen stonden daar voor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Mag ik wel vragen wat een kaars voor je laptop doet?
Slaap lekker Bob.!
Oeh, waar ga je heen, Drupje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:48 schreef druppelkut het volgende:
Ik dacht, kom laat ik het maar even melden.
Zaterdag kom ik de stad onveilig maken
Dat had ik graag willen zien. Niets persoonlijks maar het lijkt me voor omstanders redelijk lachwekkend.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:37 schreef JH87 het volgende:
Faal van het jaar.Ik bukken om iets naast de prullenbak neer te zetten, ga ik met m'n voet op dat pedaal slaan, krijg ik keihard de klep van die prullenbak in m'n gezicht.
Ook wel ideaal dat werkelijk elk probleem al eens door iemand eerder is meegemaakt en de oplossing van vrijwel alles op internet te vinden isquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al bij een reparateur aankomen met een strijkbout afdruk op mijn scherm.
Maar op google vind ik iets over de föhn op een lage stand, een beetje hetzelfde, maar dan vind ik dat iets minder eng. Even voorzichtig proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |