Hier kunnen we flink over discussieren. Ik vind het op Zuid prima en vond Barendrecht/Rhoon verschrikkelijk. Veel aso's daar die zichzelf beter vinden dan een ander, veel winkeldiefstal, jongeren die de soos in de fik staken, hangjeugd, auto-inbraak, berovingen van scooters, inmiddels bewaking op het winkelcentrum in Barendrecht. Nee dankje!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef o.us het volgende:
Veel Surinaamse, Antiliaanse en Kaapverdiaanse jongens die de boel verzieken, samen het Feijenoord met de Turken en West met de Marokkanen. Wat er dan overblijft in R'dam qua leuke sfeer is Alexander, Nesselande of Overschie. Of de Rotterdamse voorsteden als Barendrecht, Ridderkerk of Rhoon. Veel succes!
Ik woon in Carnisselande en het ligt hier anders zeer vredig bij hoor. Nooit incidenten gehad en geen hangjeugd bij de tramhaltes.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hier kunnen we flink over discussieren. Ik vind het op Zuid prima en vond Barendrecht/Rhoon verschrikkelijk. Veel aso's daar die zichzelf beter vinden dan een ander, veel winkeldiefstal, jongeren die de soos in de fik staken, hangjeugd, auto-inbraak, berovingen van scooters, inmiddels bewaking op het winkelcentrum in Barendrecht. Nee dankje!
Ik heb vijf jaar in Carnisselande gewoond en in Portland gewerkt. Wat een saaie teringbende daar. Niks te doen en geen normaal mens te bekennen. Hoop racistische figuren ook en een hoop tweeverdieners die hun schuld afkopen door hun kinderen vooral niet op te voeden en dood te verwennen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik woon in Carnisselande en het ligt hier anders zeer vredig bij hoor. Nooit incidenten gehad en geen hangjeugd bij de tramhaltes.Dan moet je ook niet in het dorp gaan wonen!
Je hebt gelijk, best wel veel mensen met 'stoere' scooters, kleding etc. Verwende nesten hier. Maar ik hou me een bepaalde leefstijl aan; ik woon in Carnisselande maar ik leef in Zuid, if you know what I mean.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb vijf jaar in Carnisselande gewoond en in Portland gewerkt. Wat een saaie teringbende daar. Niks te doen en geen normaal mens te bekennen. Hoop racistische figuren ook en een hoop tweeverdieners die hun schuld afkopen door hun kinderen vooral niet op te voeden en dood te verwennen.
De woning is verrassend ruim en fraai opgeknapt met een mooie keuken en badkamerquote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef existor85 het volgende:
ik ga hier meer weg om de staat van het huis, staat zowat op instorten, maar ik wil wel graag ergens waar ik het nog een aantal jaar uit zou houden!
linkje van het huis
Wat is daar zo grappig aan?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:06 schreef Hiya het volgende:
[..]
De woning is verrassend ruim en fraai opgeknapt met een mooie keuken en badkamer![]()
daar heb ik al over geinformeerd, het is een afgesloten schoolplein, en overdag ben ik meestal toch op mijn werk, dus ik zit er niet echt mee eerlijk gezegd!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:24 schreef klipper het volgende:
Wat wel mee kan wegen:
Tuin:
Betegelde achtertuin op het Westen, grenzend aan schoolplein.
Tijdens pauze's en voor en na schooltijd hoef je niet echt rust te verwachten.
Ook is het de vraag of het s'avonds en dan zeker in de zomer als hangplek gebruikt wordt.
Nou hier schrijf je dat je huis zowat op instorten staat. Op de webpagina staat dat hij goed gerenoveerd is. Tegenstrijdigheden eh?quote:
Of begrijpend lezen........quote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Hiya het volgende:
[..]
Nou hier schrijf je dat je huis zowat op instorten staat. Op de webpagina staat dat hij goed gerenoveerd is. Tegenstrijdigheden eh?
Het huis waar ik nu in woon is van 1940 en is een huurhuis, ik kan nog geen lamp aan mijn plafond hangen of hij flikkert er een dag later van af, een spijker kan ik met de hand de muur in slaan en ik heb in de badkamer een lavet....quote:Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Hiya het volgende:
[..]
Nou hier schrijf je dat je huis zowat op instorten staat. Op de webpagina staat dat hij goed gerenoveerd is. Tegenstrijdigheden eh?
Dat mag doorgaans wel, uiteraard wel even toestemming vragen aan de makelaar.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:33 schreef existor85 het volgende:
Als ik morgen ga bezichtigen, mag ik dan ook zelf nog foto's maken in het huis?
Dit wordt mijn eerste koophuis en ik weet niet hoe het allemaal in zijn werk gaat, vandaar dat ik het gelijk maar even vraag.
Als je gevoel goed is, dan inderdaad gewoon doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef existor85 het volgende:
we zijn net wezen kijken en het is een heel erg leuk huis, trekt ons echt aan, ook de buren zijn erg vriendelijk en hebben ons verteld dat het een gezellige buurt is.
geluk was dat er pauze was op de school en de kinderen buiten aan het spelen waren, overlast was er niet, was vrijwel niks van binnenuit te horen, we gaan een bod uitbrengen en hopen dat het wat wordt!
allemaal bedankt voor jullie reacties!
En dan vergeet je nog Hillegersberg (bestr wijk van Rotterdam) en Schiebroek. Ommoord kan ook nog, moet je van bejaarden houden en geen haast hebben. Kralingen, afhankelijk van welk deel. Oude noorden, westen, Kop van Zuid, allemaal wijken die worden opgeknapt en er steeds beter uit gaan zien.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef o.us het volgende:
Veel Surinaamse, Antiliaanse en Kaapverdiaanse jongens die de boel verzieken in Beverwaard, Feijenoord met de Turken en West met de Marokkanen. Wat er dan overblijft in R'dam qua leuke sfeer is Alexander, Nesselande, Zestienhoven of Overschie. Of de Rotterdamse voorsteden als Barendrecht, Ridderkerk of Rhoon. Veel succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |