Ja, daar ben ik van op de hoogte, en nee, dat is niet zomaar. Maar elke vorm van relevantie ontgaat me.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Je bent niet op de hoogte van het feit dat homo's in Nederland bv. geen bloed mogen doneren aan bloedbanken. Is dat zomaar? Neen.
seks met dieren of mensen die niet kunnen aangeven of dat al dan niet tegen hun zin is, is inderdaad geheel vergelijkbaar met seks tussen 2 volwassen mensenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is bestialiteit strafbaar? Is pedofilie strafbaar?²
Het feit dat HIV zo oververtegenwoordigd is in de homo-scene rijmt niet met je verbloemde benadering van "de liefde tussen 2 mannen kent geen benadeelde". Daar zit de relevantie.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik van op de hoogte, en nee, dat is niet zomaar. Maar elke vorm van relevantie ontgaat me.
Dat ben ik niet met je eens, er zijn inderdaad parallellen te trekken, daarom haal ik het ook als voorbeelden aan, maar in zijn geheel, neen, dat niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
seks met dieren of mensen die niet kunnen aangeven of dat al dan niet tegen hun zin is, is inderdaad geheel vergelijkbaar met seks tussen 2 volwassen mensen
en wat zijn die parallellen danquote:Op zondag 24 januari 2010 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, er zijn inderdaad parallellen te trekken, daarom haal ik het ook als voorbeelden aan, maar in zijn geheel, neen, dat niet.²
Wie wordt er precies door benadeeld?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Het feit dat HIV zo oververtegenwoordigd is in de homo-scene rijmt niet met je verbloemde benadering van "de liefde tussen 2 mannen kent geen benadeelde". Daar zit de relevantie.
Het is (in zekere zin) een afwijking. Voortplanting is onmogelijk. Het is schadelijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:29 schreef Mr.44 het volgende:
en wat zijn die parallellen dan
10% van de mensen met anorexia overlijdt aan de directe of indirecte gevolgen van de aandoening. Ik weet niet hoe dat met religie zit.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:31 schreef teknomist het volgende:
"religiositeit vergelijkbaar met anorexia"
Zou daar een steekhoudende vergelijkingen van te maken zijn?
Dan is priesterschap ook een afwijking.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is (in zekere zin) een afwijking. Voortplanting is onmogelijk. Het is schadelijk.
Anorexia wordt wel gekenmerkt door angst en een andere perceptie van de werkelijkheid. Dus ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
10% van de mensen met anorexia overlijdt aan de directe of indirecte gevolgen van de aandoening. Ik weet niet hoe dat met religie zit.
In eerste instantie de mannen die doen aan, vergeef me dit jargon, zgn. bruinwerk stages. In veel gevallen besmetten zgn. kasthomo's ook hun onschuldige (tedere) vrouwen thuis, die op hun beurt weer HIV kindjes op de wereld zetten. Wat een onrecht.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:31 schreef Iblis het volgende:
Wie wordt er precies door benadeeld?
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is (in zekere zin) een afwijking.heb ij er last van? Voortplanting is onmogelijk.bevrucht een lesbo met kinderwens Het is schadelijk.niet als je het veilig doet, je laat testen enz...
²
Yep, dat is het ook. Ik ben dan ook zwaar tegen het celibaat. Ik hoef jullie niet te vertellen hoeveel kinderen hier de dupe van zijn geworden (tijdens de doop of de biecht).quote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dan is priesterschap ook een afwijking.
Beleid moet worden gemaakt op de regel, niet op de uitzondering.quote:Overigens is strikt genomen voortplanting niet onmogelijk, neem bijvoorbeeld Claudia de Breij.
En nog steeds snap ik niet waarom jij je er zo druk over maakt.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In eerste instantie de mannen die doen aan, vergeef me dit jargon, zgn. bruinwerk stages. In veel gevallen besmetten zgn. kasthomo's ook hun onschuldige (tedere) vrouwen thuis, die op hun beurt weer HIV kindjes op de wereld zetten. Wat een onrecht.²
Daar heb je, naast je duim, vast nog een paar bronnen voor?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
In eerste instantie de mannen die doen aan, vergeef me dit jargon, zgn. bruinwerk stages. In veel gevallen besmetten zgn. kasthomo's ook hun onschuldige (tedere) vrouwen thuis, die op hun beurt weer HIV kindjes op de wereld zetten. Wat een onrecht.
Te veel mitsen, maren, slagen om de arm, als, eventueel, misschien. Neen, kan ik niks mee.quote:
als die kasthomo's zichzelf hadden kunnen zijn hadden ze niet buiten de deur hoeven neuken natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In eerste instantie de mannen die doen aan, vergeef me dit jargon, zgn. bruinwerk stages. In veel gevallen besmetten zgn. kasthomo's ook hun onschuldige (tedere) vrouwen thuis, die op hun beurt weer HIV kindjes op de wereld zetten. Wat een onrecht.²
Ik kan slecht tegen onrecht. Maar voor de rest heb ik er heel weinig mee.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef JohnLocke het volgende:
En nog steeds snap ik niet waarom jij je er zo druk over maakt.
Dat zou je niet zeggen, je posts gaan vooral over voetbal of homo's.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen onrecht. Maar voor de rest heb ik er heel weinig mee.²
En stelselmatig een bevolkingsgroep met pedofielen, moordenaars en dieven vergelijken en door innuendo en verzonnen feitjes ze zwart maken, dat valt goed te rijmen met recht?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan slecht tegen onrecht. Maar voor de rest heb ik er heel weinig mee.
Dan ken je mij nog niet zo lang, ik post al heel lang over allerlei maatschappelijke kwesties.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:40 schreef JohnLocke het volgende:
Dat zou je niet zeggen, je posts gaan vooral over voetbal of homo's.
Dat kun je misschien beter overlaten aan mensen met verstand.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet zo lang, ik post al heel lang over allerlei maatschappelijke kwesties.²
Die opsomming van je waren slechts voorbeelden met een aantal raakvlakken, de ene meer dan de ander. Natuurlijk is het ridicuul als je 1 op 1 een moordenaar exact én absoluut vergelijkt met een homo. Maar ik mag toch van enig intellect uitgaan bij de "tegenpartij" en dat men in staat is het relevante te extraheren?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
En stelselmatig een bevolkingsgroep met pedofielen, moordenaars en dieven vergelijken en door innuendo en verzonnen feitjes ze zwart maken, dat valt goed te rijmen met recht?
Daarom waardeer ik ook vaak jouw wetenschappelijke invalshoek, met jouw achtergrond zeg maar. We vullen elkaar een soortement van aan. Hoewel we het niet altijd eens zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef JohnLocke het volgende:
Dat kun je misschien beter overlaten aan mensen met verstand.
Sterker nog, ik heb een godsgruwelijke hekel aan jou en alles waar je voor staat, voor zover dat kan op een anoniem forum.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom waardeer ik ook vaak jouw wetenschappelijke invalshoek, met jouw achtergrond zeg maar. We vullen elkaar een soortement van aan. Hoewel we het niet altijd eens zijn.²
Jij maakt de analogie. Niet ik. Probeer eens een wat betere vergelijking te maken dan. Ik kan ook wel vegetariërs met massamoordenaars vergelijken, omdat ze allebei een minderheid van de Nederlandse bevolking zijn. Maar hé, dat is gewoon niet zo’n goede vergelijking. Kun je wel lekker gaan chicaneren en draaien en over ‘raakvlakken’ beginnen, maar uiteindelijk zit je alleen maar lekker te lasteren en zwart te maken.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Die opsomming van je waren slechts voorbeelden met een aantal raakvlakken, de ene meer dan de ander. Natuurlijk is het ridicuul als je 1 op 1 een moordenaar exact én absoluut vergelijkt met een homo. Maar ik mag toch van enig intellect uitgaan bij de "tegenpartij" en dat men in staat is het relevante te extraheren?
Kwaadspreken en valse getuigenissen afleggen, dát is wat ik onrecht noem. En dat is jouw bezigheid in deze topic.quote:En het benoemen van onrecht betitelen als onrecht is natuurlijk zeer simplistisch.
Helemaal mee eens, en dat is het mooie van een discours wetenschappelijk benaderen: dat hoeft niet relevant te zijn. Mee eens.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb een godsgruwelijke hekel aan jou en alles waar je voor staat, voor zover dat kan op een anoniem forum.
Het is inmiddels toch algemeen bekend dat HIV cijfers onder homo's vele malen hoger liggen? Is dat kwaadspreken?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef Iblis het volgende:
Kwaadspreken en valse getuigenissen afleggen, dát is wat ik onrecht noem. En dat is jouw bezigheid in deze topic.
nee en geiten neuken is zeker wel ziektevrijquote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is inmiddels toch algemeen bekend dat HIV cijfers onder homo's vele malen hoger liggen? Is dat kwaadspreken?
Dat is gewoon conform de reality.²
Nee, maar dat is niet hetgeen jij introduceert. Dat is dat ze stiekem vrouwen en kinderen besmetten.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is inmiddels toch algemeen bekend dat HIV cijfers onder homo's vele malen hoger liggen? Is dat kwaadspreken?
Dat is gewoon conform de reality.
Dat lijkt me walgelijk. Zoiets schandaligs moet toch haast wel gepaard gaan met ziektes.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:58 schreef ghb-tampon het volgende:
nee en geiten neuken is zeker wel ziektevrij
Dat komt ook voor helaas. Onderschat het aantal getrouwde kasthomo's niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Iblis het volgende:
Nee, maar dat is niet hetgeen jij introduceert. Dat is dat ze stiekem vrouwen en kinderen besmetten.
maar hetero's zijn de laatste jaren met een inhaalslag bezigquote:Op zondag 24 januari 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is gewoon conform de reality.²
zonder mensen als jij hadden die mensen natuurlijk niet in de kast hoeven zittenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat komt ook voor helaas. Onderschat het aantal getrouwde kasthomo's niet.
Ik ben überhaupt tegen overspel.²
Maar dan is het probleem dus oneerlijkheid en overspel. En niet homoseksualiteit.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat komt ook voor helaas. Onderschat het aantal getrouwde kasthomo's niet.
Ik ben überhaupt tegen overspel.
Wat ik al zei: ik ben überhaupt tegen overspel.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:04 schreef Mr.44 het volgende:
maar hetero's zijn de laatste jaren met een inhaalslag bezig
o dat komt natuurlijk enkel door overspelquote:Op zondag 24 januari 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat ik al zei: ik ben überhaupt tegen overspel.²
Je moet het voorplanting gedeelte niet vergeten.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar dan is het probleem dus oneerlijkheid en overspel. En niet homoseksualiteit.
Eh, naar mijn weten maakt homoseksualiteit niet onvruchtbaar hoor. Bovendien is het niet voortplanten in deze tijd nauwelijks een argument. Ook hetero's kiezen er steeds vaker voor geen kinderen te krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is (in zekere zin) een afwijking. Voortplanting is onmogelijk.
Oh? Is er een direct gevaar rechtstreeks verbonden aan homoseksualiteit?quote:Het is schadelijk.
Ah. Combineer dat met:quote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet het voorplanting gedeelte niet vergeten.²
En we mogen concluderen dat het dus nog steeds niet met homoseksualiteit te maken heeft?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is (in zekere zin) een afwijking. Voortplanting is onmogelijk. Het is schadelijk.
Dat er nog mensen serieus op jou ingaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
so fucking watquote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Exactly mijn punt, homo's ontnemen zichzelf de mogelijkheid tot keuze.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, naar mijn weten maakt homoseksualiteit niet onvruchtbaar hoor. Bovendien is het niet voortplanten in deze tijd nauwelijks een argument. Ook hetero's kiezen er steeds vaker voor geen kinderen te krijgen.
Neen, in ieder geval niet dat ik weet, maar dat is ook niet zo met mannen der necrofilie.quote:Oh? Is er een direct gevaar rechtstreeks verbonden aan homoseksualiteit?
want er zijn geen homostellen met (al dan niet geadopteerde) kinderenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Exactly mijn punt, homo's ontnemen zichzelf de mogelijkheid tot keuze.
proestquote:[..]
Neen, in ieder geval niet dat ik weet, maar dat is ook niet zo met mannen der necrofilie.²
Oh jawel hoor, kijk maar naar Paul de Leeuw. Het is alleen niet natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:19 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
want er zijn geen homostellen met (al dan niet geadopteerde) kinderen
Nou als ze kinderen willen zijn daar ook mogelijkheden voor hoor. We leven niet meer in de middeleeuwen (misschien moet je zelf ook eens een uitstapje naar deze tijd maken).quote:Op zondag 24 januari 2010 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Exactly mijn punt, homo's ontnemen zichzelf de mogelijkheid tot keuze.
Eh, ik dacht niet dat het om necrofilie ging, en het 'schadelijk zijn' was een "argument" wat jij aanhaalde, dus dat je niet weet wat er direct schadelijk is aan homoseksualiteit geeft wel weer aan dat je eigenlijk maar gewoon argumenten uit je duim zuigt.quote:[..]
Neen, in ieder geval niet dat ik weet, maar dat is ook niet zo met mannen der necrofilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |