Wat is er mis met Wrong? Vind ik zelf geen verkeerd (haha ... pfff) nummer van ze. Lekker nummer is Heaven trouwens, komt geregeld voorbij op de radio hier (StuBru).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:34 schreef OMG het volgende:
Goeie eerste single. Gelukkig is het geen Wrong. .
Ik vind Wrong eigenlijk best een vervelend nummer. Daarnaast vind ik Sounds of the Universe ook een behoorlijke teleurstelling, dus Heaven maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat is er mis met Wrong? Vind ik zelf geen verkeerd (haha ... pfff) nummer van ze. Lekker nummer is Heaven trouwens, komt geregeld voorbij op de radio hier (StuBru).
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:34 schreef OMG het volgende:
Goeie eerste single. Gelukkig is het geen Wrong. .
Ik vrees dat dit echt aan jou ligt....quote:Op maandag 4 februari 2013 12:36 schreef RonB79 het volgende:
Het valt me op dat er zo velen zijn (of allen?) die een live concert zo geweldig vinden, maakt niks uit welke artiest. Ben ik de enigste die studio werk altijd beter vind dan live?
Ik heb DM in 2010 live gezien en was het na een uurtje alweer moe En dit heb ik bij vele grote concerten. Concerten die maar 45-60 min duren zijn nog te doen voor me. En dit is ook een reden waarom ik eigenlijk niet meer ga :/
Hangt er vanaf hoe goed die artiest live is. Er zijn er inderdaad genoeg te vinden die live slechter zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:36 schreef RonB79 het volgende:
Het valt me op dat er zo velen zijn (of allen?) die een live concert zo geweldig vinden, maakt niks uit welke artiest. Ben ik de enigste die studio werk altijd beter vind dan live?
Ik heb DM in 2010 live gezien en was het na een uurtje alweer moe En dit heb ik bij vele grote concerten. Concerten die maar 45-60 min duren zijn nog te doen voor me. En dit is ook een reden waarom ik eigenlijk niet meer ga :/
Het toffe van live (voor mij) is vaak dat nummers iets anders worden gespeeld dan op de CD, dat je niet weet welk nummer ze gaan spelen (terwijl je stiekem hoopt op dat ene oude hitje, of dat albumnummer wat nooit echt bekend is geworden) en dat je met een boel mensen dezelfde artiest goed vindt en daar staat te kijken.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:36 schreef RonB79 het volgende:
Ik heb ook weleens op een festival gehad dat de band dan alsnog meer aan het kletsen was dan aan het spelen. Zeer slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Het toffe van live (voor mij) is vaak dat nummers iets anders worden gespeeld dan op de CD, dat je niet weet welk nummer ze gaan spelen (terwijl je stiekem hoopt op dat ene oude hitje, of dat albumnummer wat nooit echt bekend is geworden) en dat je met een boel mensen dezelfde artiest goed vindt en daar staat te kijken.
Mocht je aandachtsspanne na 45-60 minuten wel op zijn: Misschien eens een festival bezoeken? De meeste bands spelen daar 45-60 minuten (uitgezonderd headliners) en er zit vaak een hoger tempo in de shows omdat ze maar een uur hebben (en alles wat ze tussendoor ouwehoeren gaat dus van die tijd af.)
Ja dat komt wel eens voor inderdaad. Bijzonder irritant! Aan de andere kant ook wel eens de Foo Fighters gezien op Pinkpop, waarbij de eerste opmerking die Dave Grohl maakte was "Ja, we hebben niet zo lang, dus we gaan vooral nu eerst heel veel spelen."quote:Op maandag 11 februari 2013 14:23 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens op een festival gehad dat de band dan alsnog meer aan het kletsen was dan aan het spelen. Zeer slaapverwekkend.
Beter. Ik mag die Dave wel. Net als de rest van Nirvana vroeger trouwens.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja dat komt wel eens voor inderdaad. Bijzonder irritant! Aan de andere kant ook wel eens de Foo Fighters gezien op Pinkpop, waarbij de eerste opmerking die Dave Grohl maakte was "Ja, we hebben niet zo lang, dus we gaan vooral nu eerst heel veel spelen."
Zekerquote:Op maandag 11 februari 2013 14:32 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Beter. Ik mag die Dave wel. Net als de rest van Nirvana vroeger trouwens.
Goeie match danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef RonB79 het volgende:
Ik geloof het ook
Nou ja, m'n vriendin heeft hetzelfde.. probleem.
Jeej!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Felixa het volgende:
Jaaa, ik las het! 7 december in de Ziggo Dome!
Ben nu zelf bezig aan de eerste luisterbeurt.twitter:depechemode twitterde op maandag 18-03-2013 om 22:30:41 Starting today, you can pre-stream the upcoming Delta Machine album on iTunes (MyVideo in Germany). Listen now: http://t.co/8aBPxkhE5p reageer retweet
Wow, vet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Felixa het volgende:
Heel de cd incl bonus disc etc. staat al onlinequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Felixa het volgende:
Nieuwe album is al te beluisteren via iTunes:Ben nu zelf bezig aan de eerste luisterbeurt.twitter:depechemode twitterde op maandag 18-03-2013 om 22:30:41 Starting today, you can pre-stream the upcoming Delta Machine album on iTunes (MyVideo in Germany). Listen now: http://t.co/8aBPxkhE5p reageer retweet
Goed nieuws !quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Felixa het volgende:
yesss, hier ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:32 schreef Felixa het volgende:
Staanplaatsen in de pocket.
Gaat rap met de verkoop! Momenteel alleen nog 2e ring verkrijgbaar.
Je bedoelt de praktijken waarbij je geld betaalt voor een concert?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou best willen, maar ik schijt op de hedendaagse ticketverkoop-praktijken.
http://www.rambam.nu/maan(...)daire-ticketverkoop/quote:Op zondag 24 maart 2013 12:41 schreef mazeind het volgende:
[..]
Je bedoelt de praktijken waarbij je geld betaalt voor een concert?
8 april worden er nog zeven winterconcerten aangekondigd voor Duitsland en er is er inmiddels ook eentje bijgekomen in Polen (24 febr.).quote:Op zondag 24 maart 2013 12:41 schreef mazeind het volgende:
[..]
Je bedoelt de praktijken waarbij je geld betaalt voor een concert?
OT: hadden Werchter al klaarliggen, maar zojuist toch besloten om Ziggo erbij te doen. 2e ring dan toch maar eens proberen (na eerder Pearl Jam en Paul Simon vanaf de vloer te hebben gezien).
Opvallend trouwens als je naar het tourschema krijgt. Eerst veel Europa, dan naar de VS om dan na een pauze van twee maanden voor alleen Amsterdam nog een keer terug te komen naar Europa. Er staat wel "European Winter leg", maar behalve A'dam is er nog niets aangekondigd.
Zit ondertussen het nieuwe album te luisteren. Klinkt erg ingetogen.
bronquote:Am 08.04. werden aufgrund der immensen Nachfrage die Termine der sieben Hallenkonzerte in Bremen, Berlin, Dresden, Erfurt, Hannover, Mannheim und Oberhausen angekündigt.
twitter:depechemode twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 07:40:42 #DepecheMode will play Lodz Arena in Poland on 24th February. Tickets on sale 10:00am CET on April 5th. More info: http://t.co/oi2TmjiWzW reageer retweet
Maar daar heb je toch geen last van als je gewoon via de officiële kanelen kaarten koopt?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.rambam.nu/maan(...)daire-ticketverkoop/
Als ze er nog zijn welquote:Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Felixa het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch geen last van als je gewoon via de officiële kanelen kaarten koopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |