quote:Op zondag 24 januari 2010 10:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi ns-meneer!Waar is hier hét centrale ontmoetingsplekje?
ns: wie zoek je en waar komt die vandaan?
Ik: Gert uit Den Haag
ns: Ken jij die wel?
Ik: Ja
ns: Die heb jij eerder gezien?
Ik: Ja
ns: volgens mij niet, dit is een onbekende date
Ik ga hem om laten roepen!
Ik: neeeeeeeeeeeeeeeee
ns: pakt de telefoon,' Mooi vrouw hier zoekt Gert uit Den Haag. Hoe oud is Gert uit Den Haag, dame?
Ik: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 40
ns: telefoon: Hij is 40, Gert uit Den Haag, 40 jr.
Ik: ah rot op...![]()
Toen werd het dus echt omgeroepen maar ik hoorde dat niet maar Gert wel! En ik was alleen maar beleefd aan het antwoorden.Kut grote stad!
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook en het was tof!!
We zijn gert verloren op het station
Mera wat een leuke pretogen!
Ian, stomme eikel zoals ik al dacht
Noek, heerlijk wijf! Zag je hoe hip ik was?
Bob! Wat een aangename toevoeging aan de meet, het was leuk!
Hidi! En met de beste bedoelingen he?
Remlof, goed je weer gezien te hebben
Ik hoop dat ik niemand vergeet.
Bedankt lieve mensen, en nu foto's uploaden maar ik weet niet of ik ze nog helemaal ga rondsturen vanavond.
Bedankt, dubbele wijn.
quote:Op zondag 24 januari 2010 02:42 schreef Gert het volgende:
Ja ook weer thuis! Toffe meet!![]()
OK, niet om "incrowd te doen", maar gewoon om een soort van verslagje te geven of zo:
Ik kende bijna iedereen al, behalve Hidi en Ian.
Hidi, nerd dat je er bent door je laptop mee te nemen!Leuk je te zien!
Ian, de omstandigheden waren niet ideaal, qua vermoeidheid en stuff, maar vond het heel erg leuk om je te zien!![]()
Jammer dat de tijd te kort was, zou graag een keer wat langer met je willen praten.
Noek: ik wist al dat je een enorm leuk en lekker wijf was, nu weten wat meer mensen dat.![]()
Mera: jezus wat zag jij er lekker uit!![]()
Als Ian je afwijst, wil je dan m'n tweede vrouw worden?![]()
En dan remlof, die het niet toestond dat de tafel zonder bier kwam te staan, en minstens een rondje teveel gegeven heeft. En waarmee weer wat plooien glad zijn gestreken.![]()
Pietje: jij bent echt een rots in de branding. Je hebt wel degelijk een mening, maar je laat je niet meesleuren. Houvast. Cool
Liesje: ... onmisbaar mokkel. Jij geeft franje aan alles. Zonder jou zou het zó veel saaier zijn!![]()
Jij ook bedankt Bob!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
He schatten bedankt het was supergezellig, wat heb ik smakelijk gelachen
Dus tóch een scheurtje in het bot? En een paar weken drukverbrand? En niet mogen strekken?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Gert het volgende:
OK, afterparty foto's laten maken: scheurtje in het bot. Paar weken drukverband en dan is het weer heel.
Mag mijn arm ook een paar weken niet strekken. Nou doet dat ook loeizeer dus dat komt mooi uit. Toch even gecheckt nog met welke arm "die foto met Ian" was. maar dat was dus de andere.![]()
Toffe foto's Lies!
En ik zeg nog één keer dat Noek zo'n leuk en lekker wijf is, dan hou ik op: Noek wat ben je toch een leuk en lekker wijf!Tot over een paar maanden!
![]()
Meeeraa, Tiiiiiiinky: hou eens op met konkelefoezelen! Sofort melden!![]()
Zijn jullie een gelukkig liefdespaartje? Of is het toch wel effe wennen, zo met z'n tweetjes én twee katers?
Ja het was inderdaad wel een beetje een combinatie tussen karate en karaoke.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus tóch een scheurtje in het bot? En een paar weken drukverbrand? En niet mogen strekken?![]()
Wat zal jij nog vaak terugdenken aan je karakte-move.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad wel een beetje een combinatie tussen karate en karaoke.![]()
Maar zoiets kan dan gebeuren, uitglijden in de sneeuw met gladde laarzen aan. Ik denk eerder terug aan dat ik van tevoren nog bedacht dat ik misschien m'n grote lompe zware wandelschoenen aan moest doen, en dat niet gedaan heb. Volgende keer wél.
Maar goed: van de zomer een BBQ in de tuin bij Coos dus!![]()
Fiets al gescoord?
Middag....en, en en???????quote:
Is Mera daar wel blij mee dan Tinky?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehe, godverdomme wat was dat tof
Ik ga net als Liesje een Meetslet worden
En, en, en??????? Was het lekker en leuk?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
We komen net uit bed rollen, wat denk je zelf?
Boah, ik ben professioneel aandachtshoer, wat denk jij nouquote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef beequeen het volgende:
Kut dat wij die foto's niet mogen zien.![]()
Leukquote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boah, ik ben professioneel aandachtshoer, wat denk jij nou
[ afbeelding ]
Leuk! Wat een knappe meid, die Mera!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boah, ik ben professioneel aandachtshoer, wat denk jij nou
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar vind Ian ook een lekker ding hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk! Wat een knappe meid, die Mera!
Dat vond ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk! Wat een knappe meid, die Mera!
Dat vond ik ookquote:Op zondag 24 januari 2010 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vind Ian ook een lekker ding hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |