abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 1 april 2000 @ 13:22:00 #1
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256821
Stel je voor, je hebt een bus met mensen die gevolgd worden door camera's. Eens per dag wordt er een selectie van de in 24 uur verzamelde beelden op tv uitgezonden. Daar kijken mensen naar. Maar ze willen meer dan kijken, ze willen er ook over praten. Dat doen ze via het medium internet. Op een forum, waar iedereen die de moeite neemt zich te registreren met je mee kan praten over de dingen die je opvallen in dat tv-programma, over de personen die in die bus zitten, en zowaar, zelfs over elkaar kun je praten.

Stel je voor, in dat programma zit een vette adder onder het gras. Als er namelijk iemand vrijwillig die Bus verlaat komt er een nieuwe kandidaat. Wat zeg ik, er komen er twee! Aan de vaste buspassagiers om te bepalen of ze al dan niet met die twee mensen in een klein hokje kunnen leven. Helaas kan er maar eentje overwinnen, en dat bepaalt de gevestigde orde in die bus. Het recht van de sterkste om het zo maar eens te noemen. Willen de twee nieuwe kandidaten stand houden in die bus dan zullen ze zich min of meer moeten aanpassen aan de heersende groepsmentaliteit. En als een van die twee dat niet doet, dan is er een consequentie aan gebonden. Dan wordt je op je vingers getikt, of vlieg je eruit.

Stel je voor, je hebt een forum......

Zullen we proberen ons weer te gedragen op een manier zoals die wat mij betreft voor 26 maart was? Ik begin wel. Wat mij betreft kan dit topic ook weer meteen op slot, want echt on-topic reageren is denk ik niet zo van toepassing.

Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 1 april 2000 @ 13:29:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
  zaterdag 1 april 2000 @ 14:38:00 #3
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_256823
quote:
op 04-01-2000 om 01:22 PM schreef Roache het volgende:
Zullen we proberen ons weer te gedragen op een manier zoals die wat mij betreft voor 26 maart was? Ik begin wel. Wat mij betreft kan dit topic ook weer meteen op slot, want echt on-topic reageren is denk ik niet zo van toepassing.


Inderdaad, het is beter om dit topic maar direct weer te sluiten. Alles wat er gezegd moest worden is reeds gezegd door Danny op een niet mis te verstane wijze in zijn 'voor Borgia' topic. Mijns inziens, had alleen je oproep om opnieuw te beginnen in dit topic daar nog iets aan toe te voegen, namelijk dat er ook nog zoiets bestaat als 'common sense' en dat siert je.

Nu nog de daad bij het woord voegen. Succes!!


VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')