De gelijkenis is groot ja. Het is wachten op de kloon van Nadiaquote:Op zondag 24 januari 2010 12:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar persoonlijk denk ik dat de User geen Antilliaan is, maar een oude poster die "Suri-boy" heette. Ik weet nog niet of je die kent? Ik denk dat dit een kloontje is.
Ja precies, zo moet je het ook doen. Gebruik maken van het moment.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Weet ik veel. Niet het weer iig, verschilt gigantisch. Ik liep ooit een coupé in met een sporttas op mijn rug. Kwam ik door de deur, bleef die tas steken. Had ik nét oogcontact met een meisje. Dus ik draai me om en wrik die tas los. Kijkt ze me heel raar aan. Ik zeg, "normaal heb ik niet zo'n dikke kont" en ik wijs naar die tas.
IJs gebroken. Ernaast gaan zitten, de hele rit zitten kletsen over vanalles en nog wat.
een mattie van mij noemt zich altijd suriboy op zn msn hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 12:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wel iedereen is anders.
Maar persoonlijk denk ik dat de User geen Antilliaan is, maar een oude poster die "Suri-boy" heette. Ik weet nog niet of je die kent? Ik denk dat dit een kloontje is.
bij sommige lukt dit altijd, de meeste van ons moeten echter hun dag hebben denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja precies, zo moet je het ook doen. Gebruik maken van het moment.
Ja, dat is gewoon oefenen. Natuurlijk zijn sommige mensen gewoon beter in het praten dan andere. Maar in principe moet je gewoon op het moment inspelen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:01 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
bij sommige lukt dit altijd, de meeste van ons moeten echter hun dag hebben denk ik.
toch denk ik dat je hier wel in kan groeien. op een gegeven moment heb je het zovaak gedaan dat je elke keer weer wat boeiends te zeggen hebt
Daar geef ik je gelijk in. Persoonlijk vind ik dat oogcontact goed werktquote:Op zondag 24 januari 2010 13:01 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
bij sommige lukt dit altijd, de meeste van ons moeten echter hun dag hebben denk ik.
toch denk ik dat je hier wel in kan groeien. op een gegeven moment heb je het zovaak gedaan dat je elke keer weer wat boeiends te zeggen hebt
Oogcontact werkt vaak wel,tenminste als het wederzijds is.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:08 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Persoonlijk vind ik dat oogcontact goed werkt
Ik vind dat oogcontact alleen eigenlijk nutteloos is. Je praat niet met het meisje, je krijgt geen nummer of date met het meisje, je krijgt eigenlijk niks. Je kijkt een paar seconde naar een meisje en dan zie je haar nooit meer.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:08 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Persoonlijk vind ik dat oogcontact goed werkt
Maar het eerste wat je maakt is OOGcontact en dan moet de rest volgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind dat oogcontact alleen eigenlijk nutteloos is. Je praat niet met het meisje, je krijgt geen nummer of date met het meisje, je krijgt eigenlijk niks. Je kijkt een paar seconde naar een meisje en dan zie je haar nooit meer.
En oogcontact hoef niet te betekenen dat een meisje jou leuk vindt. Het kan gewoon zijn dat ze toevallig kijkt, of dat ze alleen maar kijkt omdat jij aan het kijken was.
Je kan beter een manier vinden om gesprek met haar te beginnen.
cewl dat je dan toch wat zegt:quote:Op zondag 24 januari 2010 13:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon oefenen. Natuurlijk zijn sommige mensen gewoon beter in het praten dan andere. Maar in principe moet je gewoon op het moment inspelen.
Bijvoorbeeld een keertje zat ik in een bus, en ik zat iets te eten. Het meisje dat voor mij zat keek mij de hele tijd aan, ik weet niet precies waarom. Op een gegeven moment zei ik "Ik weet dat ik knap ben, maar je moet uitkijken dat je jou halte niet mist". Toen begon ze te lachen, en toen vertelde me dat ze het vreemd vond hoe ik een bepaalde spul aan het eten was, en toen raakten we in gesprek, heb haar nummer kunnen krijgen, enz.
Dat is natuurlijk een beetje geluk, want ze had ook slecht kunnen reageren, maar toch moet je het op zulke manieren doen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
cewl dat je dan toch wat zegt:
ik had vorige week ook zwaar oogcontact met een blond meisje die tegenover me zat, ze kwam zitten deed haar ipod in en ging meezingen toen ze voor zich keek zag ze mij lachen, ze lachte toen ook. maar toen was het raak ik keek haar gewoon recht in de ogen aan. en zij keek weg dan maar keek toch weer en dan ging ze giegelen. ze bleef niet lang aankijken maar keek steeds weg en dan weer ff kijken
dit 10 min. gedaan . toen moest ik uitstappen en gaf ik haar maar een dikke knipoog.
maar toch zonde dat er geen woord is gerapt. beter eigelijk om dit wel te doen gewoon.
Als je er knap uitziet als jongen krijg je regelmatig oogcontact van meiden.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind dat oogcontact alleen eigenlijk nutteloos is. Je praat niet met het meisje, je krijgt geen nummer of date met het meisje, je krijgt eigenlijk niks. Je kijkt een paar seconde naar een meisje en dan zie je haar nooit meer.
En oogcontact hoef niet te betekenen dat een meisje jou leuk vindt. Het kan gewoon zijn dat ze toevallig kijkt, of dat ze alleen maar kijkt omdat jij aan het kijken was.
Je kan beter een manier vinden om gesprek met haar te beginnen.
en toen ontwaakte je uit je coma ?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik had vorige week ook zwaar oogcontact met een blond meisje die tegenover me zat, ze kwam zitten deed haar ipod in en ging meezingen toen ze voor zich keek zag ze mij lachen, ze lachte toen ook. maar toen was het raak ik keek haar gewoon recht in de ogen aan. en zij keek weg dan maar keek toch weer en dan ging ze giegelen. ze bleef niet lang aankijken maar keek steeds weg en dan weer ff kijken
dit 10 min. gedaan . toen moest ik uitstappen en gaf ik haar maar een dikke knipoog.
maar toch zonde dat er geen woord is gerapt. beter eigelijk om dit wel te doen gewoon.
Ja volgende keer iets zeggen man. Je hebt je kans gemist.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
dibble jij bent matties met Answaa tochquote:
Laten we bij het onderwerp blijven ajb..het topic gaat niet over andere verhalenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:23 schreef Dibble het volgende:
onze wegen zijn lang geleden al gescheiden
Op wat type meisjes val je?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Laten we bij het onderwerp blijven ajb..het topic gaat niet over andere verhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |