eerlijk zullen we delen ..quote:Op zondag 24 januari 2010 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee maar ik moet zo naar een feestje dus ik doe maar net alsof ik weer beter ben.
[ afbeelding ]
Er werd vanmorgen op de Vlemchat gesproken dat Cyrus200000 en nog iemand dus wel woensdag bij Jaap gezellig op de bank plaats nemen, weet jij daar wat van Dottey?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:17 schreef versabommie het volgende:
Godverdegodver, waarom mis ik nou elke keer dat die sly hier komt de boel? Ik ken heel die gast niet maar als ik nu al een lange tijd al die verhalen op Vol en Fok! lees is het de grootste internetkneus met hoogmoedswaanzin en een bruine arm die er maar rondloopt.
Ik baal ervan! Kut!
![]()
Sly als je dit leest: kom je vanavond weer spelen? Neem ik mijn pil niet![]()
Ohwja: rellen = stout!
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Toverheks het volgende:
Aiiiiiiiii, onze Goeroe, onze Messias,onze Meester van De Tempel van de Zon is ontwaakt.
Goedenmiddag Bommie
Ja erg....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef san39 het volgende:
smiddags bom aangenaam,ze miste je al hier
Hoi Annie, Heksje..quote:
ja nou, kan er ook niet echt iets aan doen, sinds ik medicijnen krijg ben ik ineens genezen van teveel forumquote:
Hey stukquote:
Oke, als t maar goed met je gaat....quote:Op zondag 24 januari 2010 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nou, kan er ook niet echt iets aan doen, sinds ik medicijnen krijg ben ik ineens genezen van teveel forum
Daar sluit ik me even bij aan.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke, als t maar goed met je gaat....
Jij weet zelf dat het nooit anders is geweest. Ik weet nog goed hoe je continu bij de BB-meet in mijn broekje probeerde te komenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er in al die jaren gebeurd bommert, dat ineens álle vrouwen je pruimen??
was ie zow erug dan jullie bomquote:Op zondag 24 januari 2010 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Ja en jij met je stoere waffel maar wegrennenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij weet zelf dat het nooit anders is geweest. Ik weet nog goed hoe je continu bij de BB-meet in mijn broekje probeerde te komen
Hij is ouder, dus milder geworden.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Bommie zoveel fans heeft, omdat hij let op detail, ondanks t rellen, blijft hij ook op kleine vraagjes letten en antwoorden, en daar houden vrouwen nou een maal van, aandacht.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |