Ik ben de draad even kwijt, zat net te bedenken dat Jaap toch van dit alles afzag.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
Nou hoe zit 't, moet ik die woensdagavond nog vrij houden of niet
Ja Bommels moet het ook plannen hè, dus die moet wel wat weten natuurlijk. En Jaap moet gewoon blij zijn dat ie een keer iemand in zijn show krijgt die fatsoenlijk uit z'n woorden kan komen !quote:Op zondag 24 januari 2010 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben de draad even kwijt, zat net te bedenken dat Jaap toch van dit alles afzag.
Dus nodigen denk ik geen fokker meer uit. Nou morgenavond om 19:00 -19:30 is
het chat half uurtje met Liesbeth, daar kun je meer antwoorden krijgen.
Neem je nog wat mensen van de Madcrew mee?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef versabommie het volgende:
janouja, dan moeten ze niet moeilijk doen he
Dat was mijn motivatie... Jaap kan alles opbrengen ... Ik lul overal overquote:Op zondag 24 januari 2010 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja Bommels moet het ook plannen hè, dus die moet wel wat weten natuurlijk. En Jaap moet gewoon blij zijn dat ie een keer iemand in zijn show krijgt die fatsoenlijk uit z'n woorden kan komen !
zou ik het alleen niet redden dan schat?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neem je nog wat mensen van de Madcrew mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |