abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:19:40 #276
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_85272681
Vitesse Arnhemovic!
pi_85272751
Dus binnenkort kunnen we Messi eindelijk zien in de eredivisie :P
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:36:07 #278
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85272918
Pff zal wel weer een oplichter zijn ofzo; net als met AZ vorig jaar.
kloep kloep
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:34:03 #279
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_85274122
Volgens de geruchten is het geen oplichter...ben beniewd. hier het hele bericht;

'Vitesse komt in handen van miljardair uit Oost-Europa'
Zaterdag, 14 augustus 2010 om 07:00Vitesse lijkt de eerste Nederlandse betaald voetbalclub te worden die in Oost-Europese handen komt, zo schrijft De Telegraaf. De leiding van de financieel armlastige club is volgens het dagblad in bespreking met een miljardenbedrijf uit Oost-Europa voor een totale overname. Vitesse maakte eerder deze zomer al bekend opnieuw in financieel zwaar weer te verkeren. De situatie was zo ernstig dat de selectie van Theo Bos fors moest worden ingekrompen.

Als in de komende dagen de miljardair de koop kan afronden en zijn plannen voor de toekomst onthult, zal duidelijk worden dat Vitesse voor jaren is gered en in recordtijd op een totaal nieuw sportief en financieel niveau terecht zal komen. De KNVB is volgens De Telegraaf door de leiding van Vitesse al op de hoogte gebracht van de besprekingen. Bij monde van directeur Ron Francis liet de KNVB aan het dagblad weten dat zij zich moet onthouden van commentaar.

Francis zei wel dat een verkoop van een club niet gehouden is aan een termijn in het seizoen. "Dat kan ieder moment zolang er maar binnen de regels die daarvoor gelden, wordt geopereerd." Vitesse heeft voor geen enkele aankoop geld beschikbaar en de club lijkt gedoemd degradatievoetbal te spelen. Intussen deelde de KNVB Vitesse in categorie 2 in, wat betekent dat de voetbalbond de financiële situatie van de club als ‘zorgelijk’ beoordeelt.

Volgens het dagblad heeft Vitesse grondig onderzoek gedaan naar de achtergronden van de investeerder. Vorig jaar dacht men bij AZ ook een koper gevonden te hebben. Achteraf bleek deze zogenaamde afgevaardigde van het Russische oliebedrijf Gazprom uit Sint-Petersburg een oplichter.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:32:22 #280
3185 Adelante
To let it go now
pi_85292514
Leuk voor Van Ginkel dat doelpunt!
Verder niet meer gekregen dan verdiend...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_85298910
Het is natuurlijk diep triest dat we trots zijn dat we maar met 4-2 hebben verloren, maargoed, zo ver zijn we als ooit top3 bestormer al heen ;( Wat dat betreft lijkt het mij prachtig als er een malloot bestaat die geld in Vitesse wil pompen. Kan het mij haast niet voorstellen, maargoed er is tenminste weer dirty nieuws omtrent Vitesse O+
pi_85298930
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:29 schreef DeVinger het volgende:
Het is natuurlijk diep triest dat we trots zijn dat we maar met 4-2 hebben verloren, maargoed, zo ver zijn we als ooit top3 bestormer al heen ;( Wat dat betreft lijkt het mij prachtig als er een malloot bestaat die geld in Vitesse wil pompen. Kan het mij haast niet voorstellen, maargoed er is tenminste weer dirty nieuws omtrent Vitesse O+
Waar maak je je druk om.. Volgend jaar verslaan jullie Ajax uit met 0-4 :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:47:23 #283
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_85303250
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 03:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om.. Volgend jaar verslaan jullie Ajax uit met 0-4 :P
Daar keren we tegen die tijd onze hand niet meer voor om! :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:11:36 #284
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85329427
Een paar dagen na de hoax dat Abramovitsj NEC wou kopen? Het is niet eens origineel meer.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:19:31 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_85329725
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:11 schreef Mark het volgende:
Een paar dagen na de hoax dat Abramovitsj NEC wou kopen? Het is niet eens origineel meer.
Misschien wil ie voor echt kwaliteit gaan :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:23:25 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85329916
Als miljardair meldt je je dan bij een club van naam. Bij Feyenoord wordt hij met open armen ontvangen.

Ach ja: in Arnhem zijn er wel eens vaker van die fantasten langsgekomen, toch?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:34:04 #287
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85330346
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:23 schreef Mark het volgende:
Als miljardair meldt je je dan bij een club van naam. Bij Feyenoord wordt hij met open armen ontvangen.

Ach ja: in Arnhem zijn er wel eens vaker van die fantasten langsgekomen, toch?
Yomanda komt ook uit de buurt en die krijgt weleens bezoek van collega's ja ;)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85330926
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:23 schreef Mark het volgende:
Als miljardair meldt je je dan bij een club van naam. Bij Feyenoord wordt hij met open armen ontvangen.

Ach ja: in Arnhem zijn er wel eens vaker van die fantasten langsgekomen, toch?
Die jaloezie! ;)
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:56:34 #289
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85331173
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Die jaloezie! ;)
Het is geen jaloezie, het is gewoon onrealistisch: waarom zou je als miljardair (die geen supporter is) een club als Vitesse of NEC (of VVV om maar eens wat te noemen) willen kopen? Als geld geen rol speelt, dan ga je toch voor een grotere club en liefst een uit een aansprekende competitie?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85331278
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:56 schreef Mark het volgende:

[..]

Het is geen jaloezie, het is gewoon onrealistisch: waarom zou je als miljardair (die geen supporter is) een club als Vitesse of NEC (of VVV om maar eens wat te noemen) willen kopen? Als geld geen rol speelt, dan ga je toch voor een grotere club en liefst een uit een aansprekende competitie?
Waarom koos die man dan voor Man City? Terwijl hij gewoon Liverpool of Manchester United kon kopen..
pi_85332023
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:56 schreef Mark het volgende:

[..]

Het is geen jaloezie, het is gewoon onrealistisch: waarom zou je als miljardair (die geen supporter is) een club als Vitesse of NEC (of VVV om maar eens wat te noemen) willen kopen? Als geld geen rol speelt, dan ga je toch voor een grotere club en liefst een uit een aansprekende competitie?
Ik ben het volledig met je eens hoor. Als er daadwerkelijk iemand is die geld in Vitesse zou pompen vind ik het een onwijs domme oetlul. Maar ik leef maar 1x, dus waarom zou ik het ontmoedigen?
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:38:46 #292
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85332775
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Maar ik leef maar 1x, dus waarom zou ik het ontmoedigen?
_O-

Ik vind het bij FM ook altijd leuker een kleine club omhoog te helpen dan met een topclub te spelen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85335796
Overigens ben ik sinds vorige week aangenomen als redactielid bij Vitesse, Zwart op Geel oO<
  maandag 16 augustus 2010 @ 03:06:52 #294
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85336396
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 02:28 schreef DeVinger het volgende:
Overigens ben ik sinds vorige week aangenomen als redactielid bij Vitesse, Zwart op Geel oO<
Tof. Je eerste column heet Hongernegers? ;)

Maar serieus leuk man, gefeliciteerd!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85336553
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 03:06 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Tof. Je eerste column heet Hongernegers? ;)

Maar serieus leuk man, gefeliciteerd!
:D Ik denk niet dat ze racistische, al bedoel ik het atijd positief, artikelen zullen promoten.

Nee maar wel vet, leuk om wat meer betrokken te raken bj Vitesse. Eventueel ga ik ook iets voor de site betekenen qua actuele nieuwsvoorziening, want Zwart op Geel is natuurlijk beperkt qua up to date informatie. Maargoed, het is naast mijn studie en mijn kracht ligt bovendien meer bij artikelen, het is wat dat laatste betreft dan ook even afwachten wat er te combineren valt.

Nog meer FOK!-ers die stiekem ook bij Vitesse werken trouwens?
  maandag 16 augustus 2010 @ 04:21:05 #296
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85336866
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 03:25 schreef DeVinger het volgende:

[..]

:D Ik denk niet dat ze racistische, al bedoel ik het atijd positief, artikelen zullen promoten.

Nee maar wel vet, leuk om wat meer betrokken te raken bj Vitesse. Eventueel ga ik ook iets voor de site betekenen qua actuele nieuwsvoorziening, want Zwart op Geel is natuurlijk beperkt qua up to date informatie. Maargoed, het is naast mijn studie en mijn kracht ligt bovendien meer bij artikelen, het is wat dat laatste betreft dan ook even afwachten wat er te combineren valt.

Nog meer FOK!-ers die stiekem ook bij Vitesse werken trouwens?
Wat studeer jij eigenlijk? Ik weet dat je in die foute stad in het zuiden studeert ;)

Ik heb ooit es tolk gespeeld bij een interview met Lorca voor VI (en met die Argentijn van Groningen), verder heb ik weinig voor de club kunnen betekenen...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85337325
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:21 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Wat studeer jij eigenlijk? Ik weet dat je in die foute stad in het zuiden studeert ;)

Ik heb ooit es tolk gespeeld bij een interview met Lorca voor VI (en met die Argentijn van Groningen), verder heb ik weinig voor de club kunnen betekenen...
Politicologie, en in tegenstelling tot een paar jaar terug ben ik er niet trots op dat in Nijmegen te studeren. Niet vanwege mijn link met Vitesse, maar omdat ik er zwaar op uitgekeken ben :') Nog een jaartje volhouden en dan staat niets mij meer in de weg om volledig geaccepteerd te worden door andere Vitesse-fans, ik ga mijn master namelijk in, mijn hometown, Amsterdam volgen. Maargoed, je vraagt je vermoedelijk indirect af waarom ik in hemelsnaam bij Vitesse beland als redactielid. Journalistieke aspiraties, en waar is dat leuker te ontplooien dan bij je favoriete voetbalclub? Nou? Precies, bij de grootste krant ter wereld. Ik hoop dan ook gescout te worden :P
pi_85338224
Leuk DeVinger! Zou mooi zijn als een Vitesse-artikel de Pulitzer-prijs binnenhaalt. ;)

En wtf gebeurt er met die overname? :o

Vanmiddag, 13.00u, persconferentie met groot nieuws. En ja, het heeft met een overname te maken. Meer wil Vitesse nu nog niet vertellen.
Don't think twice, it's all right.
pi_85338306
OK, nu begin ik toch wel benieuwd te worden. Jammer dat ik pas per 6 september begin...

Ligt het aan mij, of staan alle sites omtrent Vitesse roodgloeiend _O-
pi_85338453
Berichten komen als een malle nu inderdaad. :P

Misschien deze week toch maar eens een clubcard aanschaffen, één maat heeft als enige nog een scc gekocht en moet anders wel erg vaak alleen dit seizoen. :')
Don't think twice, it's all right.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')