quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja, we waren even vergeten dat jij net als zo'n superheld bent. Uit die stripboekjes. De hang naar avontuur. De nog onbekende paden bewandelen. Trek je zwaard en treed naar voren. Klaar om het duel met de wereld achter het gordijn aan te gaan. En je rent en je geniet van de natuur om je heen. Dat stukje ongerepte verzwelgt je zoals de golven een schip ten onder laten gaan. Maar je bent niet bang, je bent nieuwsgierig en moedig. Zonder aarzeling ga je door. Een held word je genoemd. En als een held zul jij worden gememoreerd, generatie na generatie.
ja sure. Zoiets vergeet je zomaar. Of je hebt zo'n mongolenpik dat zijn geheugen het gewoon verdrongen heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef Flammie het volgende:!!!!!!!!! kutje pik andijvie zeg..
Ik heb met die vriend gesproken en het lijkt erop dat hij het vergeten is
Dit dus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef iBenny het volgende:
maarehm.. Je kan toch maar in 1 gespreksvenster tegelijk je cam aan hebben?!!
Iedereen in je omgeving weet het hoor, niemand zegt het alleen. Je wordt achter je rug om keihard uitgelachen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef Flammie het volgende:
Hij had het er niet meer over in ieder geval... We hebben maar even gesproken maar ik denk dat ik met een gerust hart adem kan halen
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef Flammie het volgende:
Hij had het er niet meer over in ieder geval... We hebben maar even gesproken maar ik denk dat ik met een gerust hart adem kan halen
Ik denk alleen dit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:34 schreef sc00p het volgende:
[..]
Iedereen in je omgeving weet het hoor, niemand zegt het alleen. Je wordt achter je rug om keihard uitgelachen!
Dat heb je bij dezen dan ook gedaan. Hulde!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:47 schreef VatosLoco het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben![]()
![]()
Nee, echt mooiiboyzzz weten dat je er 2 aan kunt hebben of ik geloof maximaal 3.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:26 schreef iBenny het volgende:
maarehm.. Je kan toch maar in 1 gespreksvenster tegelijk je cam aan hebben?!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |