Ja via CS, waar ik teringlang moest wachten op de volgende busquote:Op zondag 24 januari 2010 01:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben je via Ehv CS gegaan ofzo![]()
Dat had je idd. net zo goed kunnen lopen.
Ik zit ook wel eens in die lijnenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:38 schreef kvdv het volgende:
401, 402, 18, 13. Ik hoef nooit te wachten op een bus
Opzich zou een tramlijn best kunnen op die Phileasbaan.
Je gaat met 't OVquote:Op zondag 24 januari 2010 01:40 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens in die lijnen.
Verkapt "ik ben stoere motorijder" opmerking.quote:
Of langs het Phileastraject wonen. Om de 6 minuten een bus.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:42 schreef bleiblei het volgende:
Bussen zijn gewoon kut. Je moet in Eindhoven met de fiets binnen 5 min in het centrum of op het station zijn.
Dan is het relaxt.
90% van de tijd fiets ik hoor, da's goed te doen in een kleine stad als Eindhovenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:43 schreef kvdv het volgende:
[..]
Verkapt "ik ben stoere motorijder" opmerking.
Psst! Ik heb ook motorbw... maar OV is veel handiger.
true.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
90% van de tijd fiets ik hoor, da's goed te doen in een kleine stad als Eindhoven
Trams hoeven niet lelijk te zijn. Oude trams wel, nieuwe niet. Alsof de Phileas niet lelijk is.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:00 schreef leukvoorlater het volgende:
De bussen in Eindhoven zijn voldoende. Trams en hun rails zien er zo lelijk uit, dus liever niet.
Volgens mij bedoelde jij dit; in Nancy heb je geleide bussen die op rails in trams veranderen en buiten de rails in bussen veranderen.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:13 schreef T42 het volgende:
in veghel was ooit een idee voor een bus die over de weg kon maar ook over rails van de trein. (duitslijntje)
Op zich geen slecht plan, in de stad elektrisch rijden en daarbuiten op diesel/aardgas/whatever.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde jij dit; in Nancy heb je geleide bussen die op rails in trams veranderen en buiten de rails in bussen veranderen.
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:02 schreef Anne het volgende:
Van een Tram in Eindhoven naar Moffen.. Hoe krijg je het voor elkaar.
Topic opgeschoond en weer open.
Was dat niet de eerste bedoeling van de Phileas?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op zich geen slecht plan, in de stad elektrisch rijden en daarbuiten op diesel/aardgas/whatever.
Ja, maar naar mijn weten ging dat niet door omdat mensen weigerden in een onbemande bus te stappen. Bovendien bevat dat traject gevaarlijke punten waar veel fietsers door rood fietsen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Was dat niet de eerste bedoeling van de Phileas?
Dat klinkt enigzins logisch. Maar alsof een buschauffeur wat uitmaakt voor de 'veiligheid'.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ja, maar naar mijn weten ging dat niet door omdat mensen weigerden in een onbemande bus te stappen. Bovendien bevat dat traject gevaarlijke punten waar veel fietsers door rood fietsen.
Als er een paar keer wat van die kamikazefietsers zijn platgereden zal dat roodrijden heel snel minderen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ja, maar naar mijn weten ging dat niet door omdat mensen weigerden in een onbemande bus te stappen. Bovendien bevat dat traject gevaarlijke punten waar veel fietsers door rood fietsen.
Hier in Den Haag reden mooi geen treinen toen er sneeuw lag, volgens mij stonden die zelfs nog langer stil dan de bussen.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Trams hoeven niet iedere keer gemist te worden door onderhoud, geen gekraak, hogere frequentie en geen last van de gladheid als er weer eens erg veel sneeuw valt.
Het topic gaat dan ook over trams, niet over treinen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:04 schreef Bigguy het volgende:
[..]
Hier in Den Haag reden mooi geen treinen toen er sneeuw lag, volgens mij stonden die zelfs nog langer stil dan de bussen.
Verder boeit Eindhoven me geen fuck
En zitten vol paupers, en zijn een doorn in het oog voor automobilisten.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:00 schreef leukvoorlater het volgende:
De bussen in Eindhoven zijn voldoende. Trams en hun rails zien er zo lelijk uit, dus liever niet.
ik bedoelde tramsquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het topic gaat dan ook over trams, niet over treinen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |