Hou nu eens op. Als je je hier een heel klein beetje had ingelezen zou je allang hebben gemerkt dat niemand die man heilig verklaard. Ga gewoon lekker slapen, morgen fris weer op en dan kijk je misschien heel anders tegen bepaalde zaken aan. Kun je eindelijk misschien de waarheid eens onder ogen zien: jij hebt mensen belazerd! En of het dan om 10 euro of om 100 gaat maakt me geen drol uit: je hebt ze belazerd!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
ja hoor laten we sly heilig verklaren. ik zij het toch dat hij iedereen om ze vinger wint?
geloof vooral alle onzin die hij zegt
Die mailtjes heb ie ook zelf geschreven
Tussen de platen moet ie bijlezen op alle fora !quote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef Dottey het volgende:
Sly.. klets nu eens TUSSEN platen door..
NIET DWARS door de platen heen!
Hij heeft Cyrus20000 uitgenodigt, en ze komt heeft ze gezegt, dus zit jij dan ook klaar met nootjes, chips met dipsaus en een frisdrankjequote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef snetje het volgende:
wat een ouwe koek allemaal![]()
weten we nu al wie er wel en wie er niet gaat komen woensdag?
staat jouw firewall ingesteld op nowlivequote:
Gaat ze echt.Je hebt toch geen leven als je helemaal daarheen gaat om je gram te halen tegenover sly.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heeft Cyrus20000 uitgenodigt, en ze komt heeft ze gezegt, dus zit jij dan ook klaar met nootjes, chips met dipsaus en een frisdrankje
Als hij tussen de platen door praat .. heeft hij meer tijd TIJDENS de plaat om bij te lezen..quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Drosera het volgende:
[..]
Tussen de platen moet ie bijlezen op alle fora !![]()
Vervelend die mensen die bij elk relletje vooraaan staan
Als ik alles zo gevolgd en goed gelezen heb hier, komt ze wel of komt ze niet, ja nu weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heeft Cyrus20000 uitgenodigt, en ze komt heeft ze gezegt, dus zit jij dan ook klaar met nootjes, chips met dipsaus en een frisdrankje
Uw invoer kon niet geopend worden:quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan die beluisteren met de VLC Media Player.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Gaat ze echt.Je hebt toch geen leven als je helemaal daarheen gaat om je gram te halen tegenover sly.
Met sly ben je verzekerd van relletjes, dus ik hou wel van zo'n radiouitzendingquote:Op zondag 24 januari 2010 00:06 schreef mootie het volgende:
Even met de beentjes op de grond, ik denk dat ik voor de meesten hier spreek als ik zeg dat we alleen luisteren om eventuele relletjes te volgen.
Hoe weet jij dat die verhalen niet kloppen dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:07 schreef Noelle06 het volgende:
Maar wat het eigenlijk is...mensen zijn geband op Nowlive. Terecht of onterecht maar sommige proberen hun gram te halen via andere fora met verhalen die van geen kant kloppen vaak. Vele geloven dat, omdat ze ook een ban hebben en gaan daar dan in mee helaas(hebben geen eigen mening dus).
Heb je in je mediaplayer/bestand/url invoeren http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx al geprobeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |