Doo iedereen die irc gebruiktquote:Op zondag 24 januari 2010 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ip is toch na te trekken door mods daar ?
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je pleurt maar lekker die keuken weer open, nú hebben we honger
Ik las die dingen en klikte ze snel weer dicht. Ik kon toch ook niet weten dat het me op een bedreiging en een ban door Sly zou komen te staan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Verstandig...mail je pm door naar een mod.
Kan je toch door mailen naar een mod ???quote:Op zondag 24 januari 2010 00:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doo iedereen die irc gebruikt![]()
Alleen een moderator mag niet en NOOIT in een PM klimmen.
Best een goeie gozert hè, die Slyquote:Op zondag 24 januari 2010 00:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou keuken dicht, ik wil Babi Panjan
gewoon de nasleep van as woensdag sly vs cyrus2006quote:Op zondag 24 januari 2010 00:42 schreef Jian het volgende:
Als we volgende week weer leuke radio willen, moeten we van de week wel een paar rellen ontketenen hoor, Sly in EO style is niks
Je hoeft maar acht topics terug te lezen en je weet hetquote:Op zondag 24 januari 2010 00:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we al iemand gevonden?
Dat is juist de ellende. er kan wel gekeken worden wie dat isquote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik het nummer van die ustreamer(s) noteren en doorgeven.
Ik zit erover te denken om "Sly" op m'n linker bovenarm te laten tatoeëren, gewoon uit respectquote:Op zondag 24 januari 2010 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Best een goeie gozert hè, die Sly![]()
Allemaal lul verhalen van die gasten overal, denk jij ook niet Al Bundy?
je heb heeelemaal gelijk,turlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Best een goeie gozert hè, die Sly![]()
Allemaal lul verhalen van die gasten overal, denk jij ook niet Al Bundy?
Ja, dat hoeft ook niet echt duur te zijn, het zijn maar drie lettersquote:Op zondag 24 januari 2010 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om "Sly" op m'n linker bovenarm te laten tatoeëren, gewoon uit respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |