Niet als het pm is.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ip is toch na te trekken door mods daar ?
Kijkcijferkanonquote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef Stefan het volgende:
Als Bram slim is maakt ie een RLS van Sly
Vind het dan wel weer schattig dat Sly nu denkt dat het merendeel van dit draadje <3 met hem is.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je geluisterd?
Nagelezen?
Tranen met tuiten!
Dat zegt ze toch niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die SV site moet dicht gespijkerd worden. Maar weet je zeker dat het van Sly was ???
Denk het ook welquote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook benieuwd, zal toch wel?
De volgende keer zal ik het nummer van die ustreamer(s) noteren en doorgeven.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even hansie vragen die zei van wel
Nou ja, ik zit nog een beetje in m'n maag met dat rat dat voor m'n ogen gedraaid is.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind het dan wel weer schattig dat Sly nu denkt dat het merendeel van dit draadje <3 met hem is.
informatie ipv infoquote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef dathajdacht het volgende:
Wegens SPAM overlast is info@nowlive.eu tijdelijk buiten gebruik. Het beste kunt u via de site contact opnemen met Sly, Nancy74 of Puty.
Voor vragen kunt u altijd op ons forum terecht.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
Het Nowlive.eu Team
HELP
Je pleurt maar lekker die keuken weer open, nú hebben we hongerquote:
Was antwoord op haar vraag Dottey. Dat moet toch te traceren zijn door mods wie dat doet dan ?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet.
ze zegt alleen dat het toevallig is dat als hijd er op is.. dat er ook PMmetjes verschijnen.
Oh maar Sly heeft helemaal geen behoefte aan tracering. Die weet al zeker dat ik liegquote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Was antwoord op haar vraag Dottey. Dat moet toch te traceren zijn door mods wie dat doet dan ?
Verstandig...mail je pm door naar een mod.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik het nummer van die ustreamer(s) noteren en doorgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |