She comes preparedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:40 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Yvonne heeft megaballen. En die van iteejer in d'r handtas.
Heb ik niet maar is van jaren geleden. Nick die Sly uit ging dagen en het opnam ondertussen en op You-Tube plemptequote:
Ik probeer er nu overheen te lezen ander doe ik het in mijn broek van het lachenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:43 schreef yvonne het volgende:
De popetjes
Popetjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een rat voor m'n ogen gedraaid
Ik ga een boek schrijven, echt
Schei toch eens uit alsjeblieft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
Vraag is aan sly hoeveel geld nick nog van hem krijgt..............................
Krijg van jou nog geldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
Vraag is aan sly hoeveel geld nick nog van hem krijgt..............................
Dom dommer domstquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
Wat vraag jij eigenlijk per uur?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
dat is leugen tig Sly en Nick hadden woorden niet om geld dus dus aub stop nu is en ga je eigen zaken regelen aub betaal jij iedereen maar is terugquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:44 schreef Cyrus2006 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |