nog drie voor carnavalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:29 schreef san39 het volgende:
[..]
eerst de zomer graag dot dat is mijn favoriete jaargetijde hoor
Maak je nog belachelijkerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Cyrus2006 het volgende:
o ja en vraag meneer sly ook maar is waar al dat geld van die feestjes gebleven is.
Sly praat zoals hij tiktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Juud79 het volgende:
Sly zegt, willen 'lullie' ipv willen 'jullie'.
Articuleren is een kunst op zich.
Ok, geef je nummer maar, ben wel wat nerveus hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:31 schreef Copycat het volgende:
Teun! Bellen!
echt niet Ccquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:29 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wie iedereen is, maar ik zit in niemands zak.
Helaas.
Dat was iemand anders en nu niet snel naar iemand anders wijzen om de aandacht van jezelf af te halenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:30 schreef Cyrus2006 het volgende:
o ja en vraag meneer sly ook maar is waar al dat geld van die feestjes gebleven is.
aan bed rijgen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Cyrus2006 het volgende:
iemand met de dood bedrijgen daar staat hij nog steeds achter...........
Dat geld beheerde users en niet Sly.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
SLY WAAR IS HET GELD VAN DE FEESTJES?
eh dame ken je niet ,maarre sly heb niks bij mij en kom al helemaal niet op nl en luister ook geen rado van em duuuus wil je mij met rust laten ,eh dank uquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we zijn om, Sly is He-man, master of the UniverseHe's got the power
![]()
Neuh, ik ben niet lam, .... nog niet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, geef je nummer maar, ben wel wat nerveus hoor
t wordt steeds beter. en woensdag gaat t nog leuker wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:32 schreef Copycat het volgende:
Waar gáát het over?
En dan dacht je dat SV niet nog surrealistischer kon worden.
[ afbeelding ]
Neequote:
fusie: gemanicuurde - gepelde - met leer bekleed ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |