quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.kinkfm.com/playlistarjen.php
dat zijn pas playlists![]()
![]()
Helaas een erg trieste aanleiding.
Nog niet eerder gehoord, maar klinkt goed ! Ben benieuwd of we de mix nog krijgen van Ramon. Volgens mij niet..quote:
DAT MEEN JE NIETquote:
Okquote:
Aai dat is niet best ! Morgenvroeg is ze weer te horenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:48 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ok
mijn leven is voorbij![]()
Ik dacht dat ze altijd zaterdag nacht kwam
Verdomme
Morgenvroeg vanaf 10:00 uur fluistert ze je weer woordjes in je oor mits dicht bij de radioquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:48 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ok
mijn leven is voorbij![]()
Ik dacht dat ze altijd zaterdag nacht kwam
Verdomme
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.kinkfm.com/playlistarjen.php
dat zijn pas playlists![]()
![]()
Helaas een erg trieste aanleiding.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgenvroeg vanaf 10:00 uur fluistert ze je weer woordjes in je oor mits dicht bij de radio
True !quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:53 schreef themauster het volgende:
@TT het zijn natuurlijk niet allemaal hits ,ik noem de 11 platen van Krezip dat er 10 teveel zijn en toppertje bijv
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Mars !!!!!!1000 ton taal verticaal *piej* *piej*
Da's in het kader van "Gelukkig Nieuwhaar!"quote:Op zondag 24 januari 2010 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema @ Nederland 3.
Wat zit z'n haar raar
Kwam het tegen toen ik aan het zappen was. Word er gek van, volgens mij achtervolgt die kerel me...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema @ Nederland 3.
Wat zit z'n haar raar
Niet geheel onverwachtquote:928 BADLY DRAWN BOY - NOTHING'S GOING TO CHANGE YOUR MIND
- CORAL - DREAMING OF YOU
- FATBOY SLIM/MACY GRAY - DEMONS
- HOLD STEADY - SEQUESTERED IN MEMPHIS
453 JOHAN - DAY IS DONE
184 JOHNNY CASH - HURT
- NOFX - DON'T CALL ME WHITE
- PIXIES - DEBASER
- SONNY J - HANDSFREE
- T. RAUMSCHMIERE - MONSTERTRUCK DRIVER
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kwam het tegen toen ik aan het zappen was. Word er gek van, volgens mij achtervolgt die kerel me...
quote:Op zondag 24 januari 2010 10:56 schreef Captain_Slow het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!!!!!
Nou, je mag het hebben hoor. Was net zo blij dat die gladheid weg wasquote:
Nee, Rihanna dan met haar -ella -ella -ellaquote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Of het ooit terecht is dat Blof in de Zero's top 1000 staat?
Nee..
Ja, maar deze lijst gaat vooral om hoe groot het een hit is geweest, niet om de mooie platen en de meest recente staan bovenaanquote:Op zondag 24 januari 2010 11:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, Rihanna dan met haar -ella -ella -elladan heb ik nog 100 keer liever Bløf. Maar goed, ik heb dan ook niks tegen Bløf.
Die is echt té makkelijk, té de-plank-misslaand en daarbij ook totaal niet grappig.quote:
Ja, ik denk dat zij meer op Amy Mczonaldss had kunnen stemmen als je naar haar lieve stem luistertquote:Op zondag 24 januari 2010 12:51 schreef Apostrof het volgende:
Ik ben Bianca en ik heb gestemd op Omun van Du Prodisjie.
Welgoed nummer trouwens!
lol ! Nee joh, die gasten komen uit Groningenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze jou positiviteitsserum gegeven
Is toch ook gewoon een toffe plaat?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:15 schreef alors het volgende:
A good year for the robots, vond ik leuk toen![]()
Precies, niets aan toe te voegenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:16 schreef alors het volgende:
Ik vind Kristel een beetje nep/happy de peppie, alsof ze denkt dat het zo hoort omdat je op de radio bent.
Zekerquote:Op zondag 24 januari 2010 13:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een toffe plaat?.
Ah, okayquote:Op zondag 24 januari 2010 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
ZekerMaar toen luisterde ik nog niet echt 3fm, alleen als ik aan het klussen was bij m'n broer en daar 'ken' ik em dan ook van
al zal je daar niets van terugzien in de peilingen vreemd genoeg.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:20 schreef borisz het volgende:
Lekker op het CDA schieten net in Buitenhof. En terecht
het is inderdaad niet de beste cd van Metallica.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:27 schreef TAV74 het volgende:
St, AngerWat een droevige CD is dat toch.
Wat een prachtige sitequote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.michaelv.org/
Windows 3.11
waha, wat gaafquote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.michaelv.org/
Windows 3.11
is toch een eer VH om daar net onder te staanquote:Op zondag 24 januari 2010 15:26 schreef hole1988 het volgende:
GUILLERMO & TROPICAL DANNY - TOPPERTJE
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:22 schreef Bol_Wan het volgende:
764 24-1-2010 - 15:00 MOBY - NATURAL BLUES
762 24-1-2010 - 15:00 VERTICAL HORIZON - EVERYTHING YOU WANT
757 24-1-2010 - 15:00 JUSTICE VS SIMIAN - WE ARE YOUR FRIENDS
Handig toch een klok?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:35 schreef gerbenp het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/555/radio555 draait de stream van 555 nou nogsteeds?
gisteren was het nog een testbeeld en http://livestreams.omroep.nl/555/actie555 doet het ook nogquote:Op zondag 24 januari 2010 15:35 schreef gerbenp het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/555/radio555 draait de stream van 555 nou nogsteeds?
Middag !quote:Op zondag 24 januari 2010 15:37 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAG
Effe snel inschakelen voor Justice??
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:07 schreef Captain_Slow het volgende:
Fuck, mijn oren gaan bloeden van Anouk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou idd zeg !quote:Op zondag 24 januari 2010 17:19 schreef hole1988 het volgende:
ken je de noor die world idol heeft gewonnen
NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD
Eens!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
helemaal geen gemis wmb, wat een kutplaat
Ja idd, bij sommige artiesten wéét je gewoon dat er wordt geplaybackt, en dat is meestal maar beter ookquote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens!
Beller over Britney...
"Zag het concert en ze heeft de hele tijd geplaybacked en dat vond ik jammer " uuuhhm, dat doet ze toch altijd?!
Mooi dat Bart dat ene fragment nog even liet horenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, bij sommige artiesten wéét je gewoon dat er wordt geplaybackt, en dat is meestal maar beter ook
Echt tof iddquote:Op zondag 24 januari 2010 17:43 schreef alors het volgende:
Robyn, moooide akoestische versie is nog mooier
Goed. Druk met van alles en nog wat ... werk, studie, liefdequote:
Je hebt een nieuwe dame gevonden?! Leuk manquote:Op zondag 24 januari 2010 17:57 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Goed. Druk met van alles en nog wat ... werk, studie, liefdeen mijn pols gebroken.
Morgen weer foto's maken en nieuw gips erom.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe dame gevonden?! Leuk mandat van je pols wist ik al
. Gaat het herstel een beetje?
Hoelang staat er dan normaal gesproken voorquote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Morgen weer foto's maken en nieuw gips erom.
Nog 5 wekenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoelang staat er dan normaal gesproken voor
Het goede nieuws: binnenkort wordt Rihanna weer tot bloedens aan toe geslagen.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, Rihanna dan met haar -ella -ella -elladan heb ik nog 100 keer liever Bløf. Maar goed, ik heb dan ook niks tegen Bløf.
Normale bring it on. Morgen om 09:00 gaan ze weer verder met de zeroes top 1000.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:40 schreef gerbenp het volgende:
Is dit nog de normale Bring it On, of hoort dit bij de zeroes top 1000?
Erg irritant inderdaad. Snap ook niet helemaal dat ze de afgelopen dagen om 7:00 begonnen en volgende week pas om 09:00.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef pascalheister het volgende:
beetje jammer dat ze die lijst steeds onderbreken en niet in 1 stuk doorgaan
beter toch, ik hoef niet 24/7 die matige muziek te horen. Bovendien luister ik 's avonds meer 3fm dan overdag.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef pascalheister het volgende:
beetje jammer dat ze die lijst steeds onderbreken en niet in 1 stuk doorgaan
Als ik een kerel was, zou ik haar ook uitnodigen, mooie meidquote:Op zondag 24 januari 2010 19:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Dus omdat je in de gemeenteraad gaat kom je in een landelijk radioprogramma?![]()
ja wat voor nut heeft het dan om zo'n lijst uit te zenden? Doe het goed of helemaal niet..quote:Op zondag 24 januari 2010 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
beter toch, ik hoef niet 24/7 die matige muziek te horen. Bovendien luister ik 's avonds meer 3fm dan overdag.
Zijn puntmuts was toch al rood?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef borisz het volgende:Wesley
Sneijder
. Beetje klappen naar de scheids. Scheids heeft er geen zin in en trekt rood.
Daar is ' ie weer! Wat een hitquote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Lifehouse !
Prettigquote:Op zondag 24 januari 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of we nog meer leuke liedjes krijgen te horen bij Miranda...vrees eigenlijk van niet.
Roel, Bruce @CityFM (Better days)
Hoor je niet eens zo heel vaak op de radio, maar wat een track !quote:
Wat een trieste bedoening zeg...quote:Op maandag 25 januari 2010 00:25 schreef Erasmo het volgende:
EERDER GEDRAAID:
MUMFORD & SONS LITTLE LION MAN (censored)
XNoizz
das Egoïstische Oetlullen eigenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:25 schreef Erasmo het volgende:
EERDER GEDRAAID:
XNoizz
Theequote:Op maandag 25 januari 2010 08:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Zeg het is 8 uur geweest en gewoon doodstil hier... KOFFIE IEMAND??
Zit er dan ook echt een bliepje in? Of zeggen ze freaking'quote:Op maandag 25 januari 2010 00:25 schreef Erasmo het volgende:
EERDER GEDRAAID:
XNoizz
Wat een kutplaat is dat ook. Gewoon niet meer draaien.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:21 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Zit er dan ook echt een bliepje in? Of zeggen ze freaking'
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen: maar ik vind de uitvoering van Coldplay toch beter minder kutquote:
Ik vind hier ook maar weinig aan.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen: maar ik vind de uitvoering van Coldplay toch beter minder kut
Dat is correct.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
De radio staat een endje weg, maar hoor ik het nu goed dat ze zo vals zingt als een kraai?
Oh, ik dacht dat 3FM eindelijk weer eens "De eerste met nieuwe muziek" wasquote:Op maandag 25 januari 2010 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kan deze plaat nou in de lijst staan? Ik ken het nummer niet eens.
Jammer en toch verwarmend dat je iedereen een goedemorgen wenst.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:33 schreef themauster het volgende:
Ik zeg even goedemorgenmaar ik luister vandaag niet want ik heb niks met de zeroes top 1000, beetje te vroeg voor deze lijst
Morguh !quote:Op maandag 25 januari 2010 09:33 schreef themauster het volgende:
Ik zeg even goedemorgenmaar ik luister vandaag niet want ik heb niks met de zeroes top 1000, beetje te vroeg voor deze lijst
zo mee eens alle nummers hoor je normaal al op 3fmquote:Op maandag 25 januari 2010 09:33 schreef themauster het volgende:
Ik vond het een verschrikkelijke cover. Vooral het einde was zeer matig.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Viva la vida door Nikki was wel
het leek wel opgelezen zingen.
Giel loopt altijd te kutten, lijstje of niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:55 schreef Tha_T het volgende:
Maar waarom zit Giel nou de hele tijd te kutten? Dan midden door een plaat lullen, Nikki een slechte cover laten zingen, met Gerard gewoon even rustig aan kletsen. Staat meneer niet achter deze lijst ofzo?
Je hebt kutten en je hebt kutten. Het doorsnee irritant gebruik van jingles om duidelijk te maken dat iemand frankrijk zei ben ik inmiddels aan gewend geraakt maar ik heb hem nog nooit door een plaat horen lullen (Dit in tegenstelling tot de freaknacht maar dat is toch andersquote:Op maandag 25 januari 2010 09:57 schreef Brennel het volgende:
[..]
Giel loopt altijd te kutten, lijstje of niet.
Nah hij wordt even gemutequote:Op maandag 25 januari 2010 08:21 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Zit er dan ook echt een bliepje in? Of zeggen ze freaking'
Ah oke, op die fiets.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je hebt kutten en je hebt kutten. Het doorsnee irritant gebruik van jingles om duidelijk te maken dat iemand frankrijk zei ben ik inmiddels aan gewend geraakt maar ik heb hem nog nooit door een plaat horen lullen (Dit in tegenstelling tot de freaknacht maar dat is toch anders). Vandaar mijn vermoedens
Zo deed Giel in de Freaknacht afgelopen vrijdagnacht ook al. Zal wel gewoon een wat apart humeur hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je hebt kutten en je hebt kutten. Het doorsnee irritant gebruik van jingles om duidelijk te maken dat iemand frankrijk zei ben ik inmiddels aan gewend geraakt maar ik heb hem nog nooit door een plaat horen lullen (Dit in tegenstelling tot de freaknacht maar dat is toch anders). Vandaar mijn vermoedens
+ Metropole Orkestquote:
2x 013 geweest met WTquote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
+ Metropole Orkestdat was echt gruwelijk vet
![]()
Net als de Try Out in 013
Echt tof iddquote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
+ Metropole Orkestdat was echt gruwelijk vet
![]()
Net als de Try Out in 013
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stenders en Annemieke in het huisquote:Op maandag 25 januari 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij loopt er iemand te kutten met kabeltjes in de studio, want de webcams staan op zwart.
Best ok, maar wel gruwelijk overschat in deze lijst hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef -Hans- het volgende:
Coldplay !
Ook goed te pruimen livequote:
En voor Carl Verhijen is het ook gebeurd http://telegraaf.nl/s/5872778quote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Timmer niet naar de OS ( http://www.rtvnoord.nl/sport/sport.asp?pid=88557 )
GoedeMIDDAGquote:Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef ScottTracy het volgende:
Hate It or Love It gevolgd door Phantom Limb. Ik geniet
Goedemiddag trouwens
Dat is balenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En voor Carl Verhijen is het ook gebeurd http://telegraaf.nl/s/5872778
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |