abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 1 april 2000 @ 09:59:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_256766
Ik lees net even een aantal topics van je door en hoezeer ik je inzet op het forum ook waardeer, de manier waarop jij mensen onderuit haalt en uitscheld.

"Zeg grandioze oetlul, cockroach, was het je nog niet opgevallen dat het sterft van de threads. En deze heet Interview. Dus alleen leden die geinteresseerd zijn hoeven deze deur te openen. Wie heeft jou gevraagd hier te komen, waar haal je het godverdomde lef vandaan. Kruip onder je steen, larf, je bent een typisch voorbeeld van de hersenloze zombie die denkt een maatje solo te kunnen blazen in het concert van de oneindigheid."

Dit zijn dingen die normaal gesproken door niemand gezegd mogen worden op het forum, en - ook al schrijf je briljant en waardeer ik de dingen die je probeert te doen - dus ook niet door jou.
Dat je een Seki fan bent is duidelijk, en persoonlijk vond ik Seki een geweldige kerel, maar als anderen er een andere mening op nahouden dien je die mening te respecteren of er op een normale en gemoedelijke manier over in discussie te gaan. Onderuit halen van andere forummers is iets dat we op FOK! nou eenmaal niet toelaten en die regels gelden ook voor jou vrees ik. Verder mag iedereen in elk topic zijn of haar reaktie plaatsen. Zeggen dat het jouw topic is en vervolgens mensen die Seki minder leuk vinden 'verbannen' uit 'jouw' topic is ook iets dat niet kan. Ik raad je dan ook aan om excuses te maken daar waar nodig en je instelling ten opzichte van de andere forummers een beetje te herzien en aan te passen. Jij hebt niet het alleenrecht op een mening en niet het alleenrecht om die mening te verkondigen. En je hebt al helemaal het recht niet om mensen uit te schelden of wat dan ook alleen maar omdat hun posts niet in jouw straatje passen.

Gedraag je iets volwassener en doe met je daden de kwaliteit van je schrijftalenten eer aan. Zo beleeft iedereen vast meer lol aan je posts en zul jij zelf misschien ook wat vrolijker worden.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 1 april 2000 @ 10:00:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_256768
Gele kaart voor Borgia?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 1 april 2000 @ 10:05:00 #4
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_256769
de woorden 'voor de juiste orde: ben blij dat jij geen beheerder bent, borgia' worden wel erg snel kracht bijgezet.

Dank Danny

pi_256770
quote:
op 04-01-2000 om 09:59 AM schreef Danny het volgende:

"Zeg grandioze oetlul, cockroach, was het je nog niet opgevallen dat het sterft van de threads. En deze heet Interview. Dus alleen leden die geinteresseerd zijn hoeven deze deur te openen. Wie heeft jou gevraagd hier te komen, waar haal je het godverdomde lef vandaan. Kruip onder je steen, larf, je bent een typisch voorbeeld van de hersenloze zombie die denkt een maatje solo te kunnen blazen in het concert van de oneindigheid."

Zet hem op, Danny. Omhoog!!!!!!!!!!!

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  zaterdag 1 april 2000 @ 10:24:00 #6
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_256771
Borgia,

Jou kennende, weet ik dat je er geen moeite mee zult hebben om te erkennen dat je als fanatieke Seki-aanhanger over de schreef gegaan bent op sommige momenten. Gezien de gebeurtenissen die rondom de persoon van Seki hebben plaatsgevonden en de wijze waarop dit jou heeft aangegrepen, is dit ook wel enigzins te begrijpen. (Dat het jou heeft aangegrepen moge blijken uit jouw 'Ode aan Seki' een waar meesterwerkje....) Het aanbieden van excuses zoals Danny voorstelt, om daarna weer op de van jou zo bekende, creatieve wijze door te gaan met het geven van je mening op dit forum, lijkt mij dan ook de juiste oplossing.

Ik spreek de hoop uit dat je aan dit voorstel dus gevolg zult geven en verheug mij op jouw toekomstige constructieve bijdragen aan dit forum.

VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...

zaterdag 1 april 2000 @ 11:39:00 #7
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_256772
Fijn zeg.
Heb 1 keer gereageerd in het seki intervieuw topic. Een serieuze reactie. Gelijk wordt mijn naam overal misbruikt. Ook doordat ik Iwan en Tessa geen slechte mensen vind.
Pfff wat een gezelligheid .

Gelukkig Danny dat jij dit ook zag. En Roache ook. Ben er maar niet teveel op ingegaan dacht wel dat het goed zou komen

zaterdag 1 april 2000 @ 12:39:00 #8
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_256773

AMEN

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 1 april 2000 @ 13:50:00 #9
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_256774
Eindelijk weer rust in de tent

zaterdag 1 april 2000 @ 14:06:00 #10
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_256775
Dan heb ik toch nog een opmerking voor Borgia je had opzich best gelijk hoor maar dat was te verwachten felle reakties maar t viel mij op dat je zelf op t eind ook flink aan het schelden bent en dat is jammer want nou zit er een mooi slotje op. Hoe moeilijk t vaak ook is maar verlaag je niet tot zo'n niveau Verder toppie om te lezen hoe Seki irl is zo zie je maar tv is nooit helemaal reality.

Borgia laat je niet uit het veld slaan om hier af en toe iets over Seki te plaatsen maar ik zou wel uitkijken niet weer terug te gaan schelden want dan blijf Danny aan de gang met z'n slotjes waar ik niet mee bedoel dat jij er alleen schuldig aan bent maar tochzeker 90% zie volgende post.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_256776
Absoluut mee eens, dat de kwaliteit van het forum in de eerste plaats bepaald wordt door de manier, waarop de Nederlandse taal wordt ingezet.
Schelden heeft dan ook geen enkele zin en werkt alleen maar averechts en werkt als een boemerong op de kwaliteit van het geplaatste.
Daarentegen heb ik toch ook de sterke indruk, dat men probeert Borgia te provoceren, want een reaktie als "dat doe ik lekker toch niet" op een toch redelijk verzoek om een andere stream te gebruiken voor commentaren, vind ik persoonlijk aardig die richting opgaan.
Ik hoop dan ook, dat men niet met Borgia dezelfde streek probeert uit te halen als met Seki. "Provoceren en irriteren, want dan gaat ie vanzelf wel in de fout."
Borgia om dit soort akties in de kiem te smoren raad ik je aan de eer aan jezelf te houden en gewoon je excuses aan te bieden.
Niemand kan je er dan nog van beschuldigen, dat er aan jouw bijdrages, die zeker van hoge kwaliteit zijn, een vieze bijsmaak zit.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 01 April 2000).]

zaterdag 1 april 2000 @ 14:30:00 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_256777
Van Borgia - 01 April 2000 @ 05:36.

--------------------------------------------------------------------------------

[quote]op 04-01-2000 om 05:10 AM schreef Roache het volgende:
NOU JA ZEG!
Wat een belachelijk idee dat je op een openbaar forum een eigen topic opent waar in alleen maar door een select groepje seki-aanhangers mag worden gepost. Hou dat lekker op je eigen seki-fanpage, en val ons er niet mee lastig als je er problemen mee hebt. Waar haal je GVD het lef vandaan!

Waarmee Roache bedoelde dat je niet kan verwachten op een forum dat je alleen positieve reakties krijgt dat zei ie alleen te fel en daar mag je fel op reageren maar niet gelijk 10X zo erg.

[quote]
Zeg grandioze oetlul, cockroach, was het je nog niet opgevallen dat het sterft van de threads. En deze heet Interview. Dus alleen leden die geinteresseerd zijn hoeven deze deur te openen. Wie heeft jou gevraagd hier te komen, waar haal je het godverdomde lef vandaan.
Kruip onder je steen, larf, je bent een typisch voorbeeld van de hersenloze zombie die denkt een maatje solo te kunnen blazen in het concert van de oneindigheid.
Dat je zelf te weinig fantasie hebt om eens een topic te openen geeft je niet het recht het initiatief van anderen te torpederen.
We zitten hier op Fokforum, sub BUS. En vandaag gaf Seki het eerste interview sinds zijn vertrek. Dat is heel wat meer nieuws dan Jop z'n mond die voortdurend open staat.
Blijkbaar wilde je dat interview zien. Dat heb je nu. En nu terug onder je steen, insect! En reageer niet, ik heb genoeg energie besteed aan enge kruipsels in menselijke vermomming. En sodemieter naar een site jou waardig. You overstayed your welcome. Aum Ha!

Want nu doe je met Roache hetzelfde als veel mensen ook met Seki doen beoordelen op één(in dit geval) moment en op een lage manier

Maar ik wil ook deze post positief eindigen door nogmaals te zeggen dat ik het interview met plezier heb doorgelezen en het m'n mening over Seki genuanceerd heeft

zaterdag 1 april 2000 @ 16:00:00 #13
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256778
Machiel, ik geloof dat ik je wel snap. Daar hoef je niet voor te gaan copy-en en paste-en, laat het maar lekker zakken naar de krochten van FOK! alwaar het kan rusten en uiteindelijk als een nachtkaars uitgaan, goed?
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 1 april 2000 @ 22:12:00 #14
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_256779
Borgia,

Op de site van Iwan, ontdekte ik een fout van jou namelijk deze:

Jij had als discussie-punt: Ode aan Seki- Hoe integriteit won. Hierop was door een jongen van 11 a 12 jaar gereageerd met
" Niet mee eens..."
Jouw antwoord hierop was:
" En ik maar denken dat er objectieve, SPORTIEVE mensen bij Iwan zaten. Dus ook hier, natrappers........

Het lijkt er wel een beetje op dat je alleen op negatieve reacties reageert, maar dat je niet leest hoe anderen hier op hebben gereageerd. En dat zo'n jongetje van 12 niet helemaal begrijpt wat er in jou tekst staat, kun je hem toch niet kwalijk nemen?

Dat vind ik dus onsportief van jou.

never play games........
pi_256780
IK geniet van de Eloquentie van Borgia.
Voor welke zaak zij/hij spreekt zal mij worst zijn. Ik kan mijn eigen plan wel trekken.
De wijze waarop Borgia van zich doet spreken en in welke kwaliteit dan ook is subliem.

Ga door : Borgia.

Hierboven heb ik een Borgia citerende Danny geciteerd. Met aanmoediging.

Dacht ff dat D zelf het woordgebruik over nam.
Helaas pindakaas.
Het moest weer gezellig worden.

Kom Borgia . We gaan punniken!

Zijn we hier nu helemaal Gereformeerd geworden!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door SANCTAsimplicissimus (Datum 01 April 2000).]

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_256781
quote:
op 04-01-2000 om 02:24 PM schreef fondaco het volgende:
<snip voor lengte>
Schelden heeft dan ook geen enkele zin en werkt alleen maar averechts en werkt als een boemerong op de kwaliteit van het geplaatste.
Daarentegen heb ik toch ook de sterke indruk, dat men probeert Borgia te provoceren, want een reaktie als "dat doe ik lekker toch niet" op een toch redelijk verzoek om een andere stream te gebruiken voor commentaren, vind ik persoonlijk aardig die richting opgaan.
Ik hoop dan ook, dat men niet met Borgia dezelfde streek probeert uit te halen als met Seki. "Provoceren en irriteren, want dan gaat ie vanzelf wel in de fout."
Borgia om dit soort akties in de kiem te smoren raad ik je aan de eer aan jezelf te houden en gewoon je excuses aan te bieden.
Niemand kan je er dan nog van beschuldigen, dat er aan jouw bijdrages, die zeker van hoge kwaliteit zijn, een vieze bijsmaak zit.

Hier komt voor het eerst de 'inhoudelijke' basis van het conflict in die Topic naar voren: het vriendelijke verzoek om een Topic vrij te houden van meningen, juist vanwege de titel ervan. Dat het daarna verzandt in verontwaardigd geschreeuw over 'de rechten op een publiek forum', van 'vrije mening' en van toegang tot alle topics, is op zichzelf alleen maar verwarrend. En het bovengenoemde vriendelijke verzoek, nog eens herhaald naar voren gebracht door ondergetekende, werd enkel als "GVD lef" betiteld, zonder dat daarmee enige bijdrage aan de topic zelf werd toegevoegd, sterker nog: het argument was alleen 'de onzinnigheid van de topic op zich', hetgeen juist weer valt onder de regels van dit Forum als 'not done', want 'aanvallend voor degeen die de topic opent'.

Om nog maar te zwijgen van het laffe vinger-wijzen aan het begin van deze thread van Danny, nadat "de baas" een bekeuring heeft uitgedeeld: betreffende posters bewijzen slechts dat het om provoceren van 1 persoon ging.

Jammer.

zondag 2 april 2000 @ 01:02:00 #17
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256782
hier stond vanalles, maar ik drukte op het verkeerde knopje, dus hieronder de volledige versie

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 02 April 2000).]

zondag 2 april 2000 @ 01:35:00 #18
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256783
quote:
op 04-02-2000 om 01:02 AM schreef Roache het volgende:

Moor,
Wie begon er met "GVD beleefdheid"? Sakker****ju ik begin weer te vervallen in mijn uiterst nare gewoonte om met het kippenvel op mijn rug van verontwaardiging
dingen te posten. Oh wat heb ik een hekel aan dit gevoel, maar Moor, jij haalt met dit soort uitspraken het slechtste in mij boven.
Noem mij een topic-gerelateerde uitspraak die jij deed in het gewraakte topic waar je het over hebt die mij de "GVD lef" uitspraak deed ontlokken! En wat dat 'not done' betreft: Als ons aller borgia zo'n hekel had aan reacties in HAAR topic, dan mag ik toch hopen dat zij, zoals zij ZELF deed, de plegers van het feit daar ZELF op aanspreekt, zoals zij ook scherpzinnig deed, en daar geen DERDE zoals Moor voor nodig heeft. Of ben je bij haar in loondienst? Is het dat soms? Of is er een andere reden dat jij belangeloos in de bres springt voor een ander die in iedere post die zij ooit op dit forum heeft geplaatst uitstekend blijk heeft gegeven van het feit dat zij prima haar eigen mening kan verwoorden? BAH! Ik zit op niemands excuses te wachten, door onnadenkend gescheld 'in the heat of the moment'prik ik snel heen, maar iemand die ik ken als trouw schrijver op FOK! met veel waardevolle slimme beschouwingen en bijdragen die zich blijkt te ontpoppen als marionet van een newbie wacht ik dus niet! Het moge duidelijk zijn dat je in borgia's zak zit, je reageert namelijk niet op wat zij roept, maar veroordeelt alleen maar mensen die op haar uitspraken reageren. En veroordelen doe je, aan een stuk door. Je retoriek is zelfs aangepast! 1. blablabla, 2. bla bla bla, A. Bla bla bla. B. Blablabla.
Blijf maar in haar zak zitten, en als het haar dunkt schrijf dan maar weer eens iets zinnigs, in Voer voor psychologen of zo, daar ben je op je best.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 02 April 2000).]

pi_256784
Beste Roache,
het zit je blijkbaar nog steeds erg hoog. (Waarom voel ik me nou een Buspassagier, die de volgende dag nog terugkomt op een 'zoen van Essie' ?)

Ik was net bezig met een uitgebreid antwoord voor je, maar merk dat je voortdurend stukken erbij schrijft in je post.
Gezien de inhoud die ze nu heeft, zie ik er maar van af, aangezien je post teveel 'scheldwoorden' aan mijn adres bevat om er op in te kunnen gaan, zonder dat het weer een 'spelen op de persoon' gaat worden.

Jammer maar helaas...
Met je diverse vragen over mij laat ik je maar zitten, omdat ik niet verwacht dat iemand in de antwoorden geïnteresseerd zal zijn. En daarmee worden ze dan irrelevant voor dit Forum als publiek leesvoer.

zondag 2 april 2000 @ 01:57:00 #20
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256785
quote:
op 04-02-2000 om 01:53 AM schreef Moor het volgende:
Beste Roache,
het zit je blijkbaar nog steeds erg hoog. (Waarom voel ik me nou een Buspassagier, die de volgende dag nog terugkomt op een 'zoen van Essie' ?)

Ik was net bezig met een uitgebreid antwoord voor je, maar merk dat je voortdurend stukken erbij schrijft in je post.
Gezien de inhoud die ze nu heeft, zie ik er maar van af, aangezien je post teveel 'scheldwoorden' aan mijn adres bevat om er op in te kunnen gaan, zonder dat het weer een 'spelen op de persoon' gaat worden.

Jammer maar helaas...
Met je diverse vragen over mij laat ik je maar zitten, omdat ik niet verwacht dat iemand in de antwoorden geïnteresseerd zal zijn. En daarmee worden ze dan irrelevant voor dit Forum als publiek leesvoer.

Ik meen dat wij eersgisteravond(?) een welhaast belachelijke discussie hebben gevoerd waarin het enige discussiemiddel de edit/delete functie was. Uiteindelijk waren we beiden door slaap overmand en hebben we het gelaten zoals het is/was. Ik ben nog lang niet moe momenteel. Jij? Ik kan nog wel een aantal Moren hebben? Jij een aantal Roache's?

pi_256786
Roache,
ik leef met je mee, 'the cold turkey of peace is hard for every soldier',
maar wij moeten hier om het zenuwstelsel van onze gewaardeerde moderators denken !
Straks raken ze door hun voorraad slotjes heen en wat dan ? De ellende zal niet te overzien zijn, want "there's lots more where this came from".

Neem het als een man, zou ik zeggen, er komt vast wel weer een onderwerp dezer dagen, zolang SBS6/JdM nog zendtijd hebben,
en we kunnen weer naar hartelust erop los hakken en met het zweet op ons voorhoofd onze keyboards martelen tot de server van Danny vastloopt...

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 02 April 2000).]

zondag 2 april 2000 @ 02:17:00 #22
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256787
Zie ik hier een virtuele handdoek de ring in worden geworpen?????????

Misschien nog niet eens zo heel dom wat je zegt, laten we elkaar maar weer gewoon negeren, zoals we al vaker hebben gedaan, en in vrede coëxisteren. Heb ik geen problemen mee. Ik ben ervan overtuigd dat we elkaar wel weer eens tegenkomen. Tot die tijd zitten de ijzers in het vet.

pi_256788
  zondag 2 april 2000 @ 02:27:00 #24
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256789
Tja, mijn kennis reikt niet zover om een sprankelende smiley tevoorschijn te toveren, dus laat ik maar gewoon aannemen dat jij het met me eens bent en ik met jou.
  zondag 2 april 2000 @ 11:38:00 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_256790
quote:
op 04-01-2000 om 10:23 PM schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
IK geniet van de Eloquentie van Borgia.
Voor welke zaak zij/hij spreekt zal mij worst zijn. Ik kan mijn eigen plan wel trekken.
De wijze waarop Borgia van zich doet spreken en in welke kwaliteit dan ook is subliem.

Ga door : Borgia.

Hierboven heb ik een Borgia citerende Danny geciteerd. Met aanmoediging.

Dacht ff dat D zelf het woordgebruik over nam.
Helaas pindakaas.
Het moest weer gezellig worden.

Kom Borgia . We gaan punniken!

Zijn we hier nu helemaal Gereformeerd geworden!!!!!!!!!!!!!!

En wat dacht je van die scheld kanonades?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')