abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 19:48:02 #176
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_89886803
De MOD is GOD, dat weten jullie toch? Dus, koppen dicht en doorlopen }:|
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 13 december 2010 @ 19:48:42 #177
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89886841
Ik bedoel Yes IT is ! :D

thank u rommel
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 19:50:07 #178
230491 Zith
pls tip
pi_89886902
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Pumatje het volgende:
Ik bedoel Yes IT is ! :D

thank u rommel
Ik neem aan dat dit mag?

*geef nou maar gewoon toe dat dit een off-topic troll post van je was die je had verwijderd als iemand anders hem had gemaakt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89886957
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Daar kwamen zo veel reacties niet op.

Gek als je ze verwijderd.
Als het topic niet kan dan gooi je hem dicht. Als die wel kan dan heb je als mod dat soort dubbelzinnigheden voor je te houden. Zeker als je andere reacties wel gaat lopen verwijderen.

Je ben niet objectief bezig. Als het je niet bevalt blijf je lekker weg uit het topic. Ook als je mod bent tenzij je wel objectief kan modden.
  maandag 13 december 2010 @ 19:53:30 #180
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89887084
Jongens, mensen.
Het probleem is ALLANG..opgelost.
Ik wil dolletjes graag even wat anders gaan doen dan laptoppen.

ALs jullie toegeven, dat jullie Fok FB gebruiken als persoonlijke speeltuin om
persoonlijke frustraties omtrend mijn opmerking jegens de Topicstarter..

dan geef ik toe dat ik een beetje een snare had richting die TS.

Ga je een topic beginnen met Jongens, ik heb eigelijk een hekel aan jullie maar ik wil graag toch wat weten.. verwacht dan aub geen fluwelen handschoentjes.

dat is te achterlijk voor woorden :D

nu ophouden ! ik moet grote boodschap doen @ toilet. :P
pi_89887208
Kan iemand me uitleggen waarom honden worden neergeschoten?

troll posts met plaatjes in het topic. Kan je die verwijderen? :)
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 19:55:56 #182
230491 Zith
pls tip
pi_89887228
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Pumatje het volgende:
Jongens, mensen.
Het probleem is ALLANG..opgelost.
Ik wil dolletjes graag even wat anders gaan doen dan laptoppen.

ALs jullie toegeven, dat jullie Fok FB gebruiken als persoonlijke speeltuin om
persoonlijke frustraties omtrend mijn opmerking jegens de Topicstarter..

Ga je een topic beginnen met Jongens, ik heb eigelijk een hekel aan jullie maar ik wil graag toch wat weten.. verwacht dan aub geen fluwelen handschoentjes.

dat is te achterlijk voor woorden :D

nu ophouden ! ik moet grote boodschap doen @ toilet. :P
Ah je ziet eindelijk in dat net zo'n grote troll bent? :)

Dan is het wmb over :Y
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89887280
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Pumatje het volgende:
tarter..

haal die snare dan weg. Anders mogen wij ook richting jou. :)
Maar dan zal je wel huilend naar Danny rennen: Crewbash, crewbash
  maandag 13 december 2010 @ 20:00:13 #184
110987 ErwinRommel
pi_89887504
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:55 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom honden worden neergeschoten?

troll posts met plaatjes in het topic. Kan je die verwijderen? :)
Jij wilt het denk ik gewoon niet snappen. Punt uit!! En nee, mijn plaatje gaat niet verwijderd worden.
pi_89887562
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Jij wilt het denk ik gewoon niet snappen. Punt uit!! En nee, mijn plaatje gaat niet verwijderd worden.
Wie ben jij? Wat heb jij hier te zeggen? Als je blauw wilt worden ga je maar een mailtje sturen.
  maandag 13 december 2010 @ 20:02:58 #186
110987 ErwinRommel
pi_89887657
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wie ben jij? Wat heb jij hier te zeggen? Als je blauw wilt worden ga je maar een mailtje sturen.
Zeg, ga jij je mond ff met sambal oelek insmeren!!!
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 20:03:19 #187
230491 Zith
pls tip
pi_89887680
Ik snap z'n veilige gevoel wel, hij is het immers eens met de mod, dus zal de mod hem waarschijnlijk met rust laten :)
pi_89887727
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zeg, ga jij je mond ff met sambal oelek insmeren!!!
Ga wat anders doen kerel. Ik was niet met je in gesprek en het gaat je ook niks aan.
Als je wel ergens wat te zeggen wilt hebben dan neem je een baan of solliciteer je voor mod ofzo.
Doei :W
  maandag 13 december 2010 @ 20:05:18 #189
110987 ErwinRommel
pi_89887807
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ga wat anders doen kerel. Ik was niet met je in gesprek en het gaat je ook niks aan.
Als je wel ergens wat te zeggen wilt hebben dan neem je een baan of solliciteer je voor mod ofzo.
Doei :W
Doei nitwit :W
  maandag 13 december 2010 @ 20:06:46 #190
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89887898
Godtje, wie de neuq ben jij ?
Je zit hier nooit , doet nooit actief mee, maar is er ineens een popcorn momentje ben je je er als de proppen bij, in tegenstelling tot Rommel, die hier een werkelijk waar dankbare bijdrage leverd aan dit Sub forum..

Enne zith, Dit hele gedoe is dus over, ik heb gezegd wat ik heb gezegd! dus ook wat ik terugneem of bevestig.
Dus dan is de zaak over , dan ook wmb ;) ..
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 20:08:39 #191
230491 Zith
pls tip
pi_89888023
Dan neem ik aan dat jouw soort posts mogen, evenals facepalm posts?

Zal ik zo eens even fijn meedoen met de topic en reageren, geheel zoals de mod met voorbeeld functie het beaamt natuurlijk.
pi_89888233
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Pumatje het volgende:
Godtje, wie de neuq ben jij ?
Je zit hier nooit , doet nooit actief mee, maar is er ineens een popcorn momentje ben je je er als de proppen bij, in tegenstelling tot Rommel, die hier een werkelijk waar dankbare bijdrage leverd aan dit Sub forum..

Enne zith, Dit hele gedoe is dus over, ik heb gezegd wat ik heb gezegd! dus ook wat ik terugneem of bevestig.
Dus dan is de zaak over , dan ook wmb ;) ..
Wat maakt jou het uit wie ik ben? :? Ik ben een user, een lurker, een poster en voormalig mod. Dat kon je zelf toch ook wel invullen? Ik vind het nog steeds nogal naar als mensen slecht lopen te modden. Niet objectief zijn, zichzelf zaken permitteren die ze andere niet toestaan en blind lopen te snoeien als iemand maar in zijn gedachte weet te halen om een kritische nooit bij defensie te zetten.

Maar ik heb net alles al gezegd maar ergens open voor staan is er wederom niet bij. Je laat liever de kastanjes uit het vuur halen door een user. Ook zoals wel vaker. Als het niet door rommer is dan is het wel door sp3c.
  maandag 13 december 2010 @ 20:18:08 #193
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_89888608
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Pumatje het volgende:
in tegenstelling tot Rommel, die hier een werkelijk waar dankbare bijdrage leverd aan dit Sub forum..
In dat topic over de honden zit hij anders voornamelijk te trollen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 13 december 2010 @ 20:19:03 #194
211797 Esses
Splendide mendax
pi_89888673
Op verzoek van de moderator in kwestie zal ik het nog even verduidelijken in de Foxtrot Bravo. De reactie die ik gaf sloeg op de extreem volwassen wijze van reageren dan wel becommentariseren van reacties van niet-militaire medeFOKkers. Het is op geen enkele wijze te rechtvaardigen om een gebruiker af te katten als deze aangeeft dat hij tot zekere hoogte respect heeft voor wat de militair aldaar doet. De moderator in kwestie geeft later aan dat hij de offtopic reacties zou verwijderen. Meneer vraagt heel duidelijk om een verduidelijking van het neerschieten van een hond. Meneer heeft een eenzijdig gevormde conclussie gebasseerd op de beperkte militaire kennis die meneer bezit. Meneer vraagt de militairen om verduidelijking waarom dit is. Meneer geeft enkel aan dat het niet bedoeld is als bash topic, maar enkel dat dit hem te ver ging. Waarschijnlijk zei meneer dit omdat meneer nog niet wist wat er precies aan de hand is en omdat meneer niet duidelijk is wat er precies gebeurd. Vervolgens komt onze übervolwassen moderator op bezoek met als hoogwaardige volwassen en tevens professionele (zowel vanuit militair danwel moderatorvak) opmerkingen als: "Boe-hoe-hoe :') als je post wat anders...." voor deze verwijs ik terug naar het topic. Meneer de moderator getuigt ewer van een simpele en eenzijdige blik waarin de hele wereld tegen hem is. Meneer is duidelijk een minder geschikte mod. Meneer mod selectief. Meneer mod zijn eigen flames niet. In deze komt een forum admin, nader te noemen Netsplitter, langs welke al aangeeft benieuwd te zijn naar het antwoord. Netsplitter heeft een opmerking over zijn post dat hij ook niet snapt waarom deze hond dood geschoten is. Netsplitter heeft duidelijk interesse. Bij deze is de troll poging van onze eigen moderator gefaald. Er is duidelijk geworden dat er meerdere mensen benieuwd zijn naar de reactie die moderator op dit moment zou geven, en dat er schijnbaar meer mensen met dit vraagstuk in hun achterhoofd zitten. Meneer de moderator heeft de heilige militaire sfeer duidelijk weer over zich heen. Moderator heeft duidelijk niet door dat dit een openbaar forum is welke gedeeld word. De door moderator aangehaalde, en beduidend op vooroordelen gebasseerde, sfeer die hij in iedere door een "nukubu" geplaatste kritische post haalt tekent helaas dit forum.

Overigens gaat dit niet enkel op voor moderator, maar had ik van iemand met zijn functie een andere houding verwacht. De overigen zal ik persoonlijk nog wel iets toejagen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 13 december 2010 @ 20:19:03 #195
110987 ErwinRommel
pi_89888674
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef NJ het volgende:

[..]

In dat topic over de honden zit hij anders voornamelijk te trollen.
Mag je me dat eens gaan uitleggen vrind!
  maandag 13 december 2010 @ 20:21:33 #196
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89888796
Pardon ? :')

kastanjes uit het vuur halen? Heb me prima gered in dit topic tegen 2 rellende users imo.
Na een tijdje kwam ook Rommel om de hoek kijken, blijkbaar had je ook zijn intresse gewekt en wilde hij reageren.

Daar reageer ik nu op, omdat jij FB nu echt tot een persoonlijk speeltuintje aan het maken bent om je geschil in op te lossen, dat gaat nu tegen een user die een werkelijke bijdrage levert aan dit forum.
Hij deed niets verkeerd, ga het nu niet op hem gooien.

Hee , maar lurk lekker verder, en houd de pop corn stand by! misschien komt er nog iets voorbij waar je op in kan gaan haken!

nu allemaal ruuuuuuuust.

drama is over O+
  maandag 13 december 2010 @ 20:23:14 #197
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89888899
ik zit in dat topic te trollen?

Ik ?

damn, jullie hebben echt teveel tijd :')
pi_89889005
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Pumatje het volgende:
Pardon ? :')

kastanjes uit het vuur halen? Heb me prima gered in dit topic tegen 2 rellende users imo.
Na een tijdje kwam ook Rommel om de hoek kijken, blijkbaar had je ook zijn intresse gewekt en wilde hij reageren.

Daar reageer ik nu op, omdat jij FB nu echt tot een persoonlijk speeltuintje aan het maken bent om je geschil in op te lossen, dat gaat nu tegen een user die een werkelijke bijdrage levert aan dit forum.
Hij deed niets verkeerd, ga het nu niet op hem gooien.

Daar denken sommige mensen dus anders over maar dat wil je maar niet zien. Dat je meet twee maten loopt te meten. Vriendjes de hand boven het hoofd loopt te houden. Het topic nu wel laat verbaggeren door je DEF vrienden. Niet objectief Puma.

Jij ging rommel erbij betrekken in je verhaal. :')
Ga het nou niet omdraaien best knul. Ik had hem al vriendelijk verzocht om zich met zaken te bemoeien die hem wel aan gaan.
  maandag 13 december 2010 @ 20:27:16 #199
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89889158
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef Esses het volgende:
Op verzoek van de moderator in kwestie zal ik het nog even verduidelijken in de Foxtrot Bravo. De reactie die ik gaf sloeg op de extreem volwassen wijze van reageren dan wel becommentariseren van reacties van niet-militaire medeFOKkers. Het is op geen enkele wijze te rechtvaardigen om een gebruiker af te katten als deze aangeeft dat hij tot zekere hoogte respect heeft voor wat de militair aldaar doet. De moderator in kwestie geeft later aan dat hij de offtopic reacties zou verwijderen. Meneer vraagt heel duidelijk om een verduidelijking van het neerschieten van een hond. Meneer heeft een eenzijdig gevormde conclussie gebasseerd op de beperkte militaire kennis die meneer bezit. Meneer vraagt de militairen om verduidelijking waarom dit is. Meneer geeft enkel aan dat het niet bedoeld is als bash topic, maar enkel dat dit hem te ver ging. Waarschijnlijk zei meneer dit omdat meneer nog niet wist wat er precies aan de hand is en omdat meneer niet duidelijk is wat er precies gebeurd. Vervolgens komt onze übervolwassen moderator op bezoek met als hoogwaardige volwassen en tevens professionele (zowel vanuit militair danwel moderatorvak) opmerkingen als: "Boe-hoe-hoe :') als je post wat anders...." voor deze verwijs ik terug naar het topic. Meneer de moderator getuigt ewer van een simpele en eenzijdige blik waarin de hele wereld tegen hem is. Meneer is duidelijk een minder geschikte mod. Meneer mod selectief. Meneer mod zijn eigen flames niet. In deze komt een forum admin, nader te noemen Netsplitter, langs welke al aangeeft benieuwd te zijn naar het antwoord. Netsplitter heeft een opmerking over zijn post dat hij ook niet snapt waarom deze hond dood geschoten is. Netsplitter heeft duidelijk interesse. Bij deze is de troll poging van onze eigen moderator gefaald. Er is duidelijk geworden dat er meerdere mensen benieuwd zijn naar de reactie die moderator op dit moment zou geven, en dat er schijnbaar meer mensen met dit vraagstuk in hun achterhoofd zitten. Meneer de moderator heeft de heilige militaire sfeer duidelijk weer over zich heen. Moderator heeft duidelijk niet door dat dit een openbaar forum is welke gedeeld word. De door moderator aangehaalde, en beduidend op vooroordelen gebasseerde, sfeer die hij in iedere door een "nukubu" geplaatste kritische post haalt tekent helaas dit forum.

Overigens gaat dit niet enkel op voor moderator, maar had ik van iemand met zijn functie een andere houding verwacht. De overigen zal ik persoonlijk nog wel iets toejagen.
Biiiijna goed Esses!

Bijna! Op het puntje na dat de TS het topic al met de verkeerde houding begint.
En daarin al aangeeft wat hij eigelijk van ons vind, van ons wil, en de algemene sfeer is al gezet.
dat topic had dicht gemoeten vanaf moment 1. en dan had hij het nog een x mogen proberen met de goede houding.

Nu ga ik echt even voor de tv zitten.
  maandag 13 december 2010 @ 20:29:14 #200
110987 ErwinRommel
pi_89889266
Doen dat PUmatje :)
Lotusss gaat zo ff flink modden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')