Ik noemde je niets. Ik stelde je een vraagquote:Op maandag 27 december 2010 12:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij noemt mij om 1221 'stom'. Dan moet je niet verwachten dat ik je als een prinsesje behandel.
ga je fucking over robot`s pratenquote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ergens waar we geschiedenisles krijgen op school.
Ja want die bestaan er echt. Zoek maar op google naar "robot".quote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ga je fucking over robot`s praten
Nee, jij haalt je posts door elkaar. Jij noemde mij een lul in je eerste reactie op mijn post.quote:Op maandag 27 december 2010 12:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je haalt de reacties door elkaar. Ik schold tegen diegene die dat eerst tegen mij deed. En lul is geen scheldwoord. Ik ben vriendelijk
Kom op zeg, ik stel je een vraag. Als je dan toch zo'n bikkel bent kun je toch wel een antwoord geven?quote:Op maandag 27 december 2010 12:59 schreef vergezocht het volgende:
Kan ik niet even 5 meer mensen tegen mij krijgen zeg?
Jullie hebben niet eens genoeg versterking met je 4 tegen 1.
Boeren.
Nee want ik ga nu terug naar het topic om hem alsnog te proberen te redden.quote:Op maandag 27 december 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik stel je een vraag. Als je dan toch zo'n bikkel bent kun je toch wel een antwoord geven?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee want ik ga nu terug naar het topic om hem alsnog te proberen te redden.
Ik verdoe geen tijd meer aan deze onzin.
Euhm, samenvatting:quote:Op maandag 27 december 2010 19:37 schreef sp3c het volgende:
lol ... what happen???
vreemde discussie is vreemd jonge!
Wat ben jij toch een grote leugenaar zeg !! ?quote:Op maandag 27 december 2010 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, samenvatting:
TS klaagt over trollen
TS begint users uit te schelden
Users strijken met hun hand over hun hart en redden topic
TS begint te trollen
Users wijzen TS daarop
TS wordt boos en verdwijnt
quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef vergezocht het volgende:
Wat ben jij toch een grote leugenaar zeg !! ?
Ik klaagde over one-liners op het eerst, en ja die horen niet in dat topic.
Ten tweede heb ik niemand uitgescholden, dat is "in your head"
Wat jij wel zelf deed is trollen door andere users tegen mij aan te sporen. EN met je matties mijn topic proberen te verpesten!
En dat wou ik niet toelaten daarom ging ik weg. Inmiddels kwam er een mod daar, en er is redelijk wat orde terug. Hou het dus zo en probeer niet nogmaals hem onderuit te halen in dit vergevorderde stadium.
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:59 schreef rubje het volgende:
@ mods:
heeft het zin,of mag ik, een geheel nieuwe topic openen nav dit topic omtrendt onze nep US commando aangezien het oude topic langzaam naar de 13 gaat en dan voorbij is.![]()
Ik kan dan een nieuw topic aanmaken met een goede OP met en korte samenvatting wat voorheen allemaal is gebeurd zodat er later weer verder op gereageerd kan worden als er nieuwe zaken omtrendt deze meneer weer opduiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |