abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90489335
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 12:33 schreef Sloggi het volgende:
Kom nou maar eens met een fatsoenlijke onderbouwing voor het 'keizerrijk' van Alexander III.

En waarom zou Cobra hout snijden? Hij is geen timmerman hoor.
Ik moet dus allerlei geschiedeniswerk naslaan omdat jij de kennis niet hebt om te weten hoe het keizerrijk van Alexander de Grote eruit zag?? Dat is eerder jouw huiswerk als je niet lang genoeg op school bent gebleven.

Verdoe mijn tijd niet
pi_90489373
quote:
Kom nou maar eens met een fatsoenlijke onderbouwing voor het 'keizerrijk' van Alexander III.

Learn fucking Dutch idiot
pi_90489377
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:36 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ik moet dus allerlei geschiedeniswerk naslaan omdat jij de kennis niet hebt om te weten hoe het keizerrijk van Alexander de Grote eruit zag?? Dat is eerder jouw huiswerk als je niet lang genoeg op school bent gebleven.

Verdoe mijn tijd niet
Ik ben historicus. Wat ben jij, behalve achterlijk?
pi_90489397
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:37 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Learn fucking Dutch idiot
Argumenten snijden hout (of niet, in jouw geval), niet mensen. Leer Nederlands, maat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2010 12:38:25 ]
pi_90489398
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 12:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik ben historicus. Wat ben jij, behalve achterlijk?
iemand die niet trollt, stomme vragen stelt over basisgeschiedenis, en ook nog eens de Nederlandse taal kan.
pi_90489413
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 12:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Argumenten snijden hout (of niet, in jouw geval), niet mensen. Leer Nederlands, maat.
het is maatje, en dat ben ik niet voor jou
pi_90489442
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:38 schreef vergezocht het volgende:

[..]

het is maatje, en dat ben ik niet voor jou
  maandag 27 december 2010 @ 12:39:41 #258
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90489445
Man, ik vind dit zo vermakelijk, meneer komt hier naar binnen, wil een discussie starten, wat nog wel valt te doen.

Raakt VOLLEDIG over de rooie om dat hij de houding hier in DEF niet gewend is, begint te schelden en iedereen voor alles en nog wat uit te maken.

Geslaagde ochtend! :7
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90489485
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:33 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ik deed dat pas na al het getroll lul. En dat zie je terug op de tijd van mijn reactie.

Anders gaat het topic sneller verprutst. En meteen een slot zetten zonder een poging te redden is wel heel erg extreem. Je snijdt dus geen hout.
Meneer lul voor jou. :)

En anders lees je nog even goed. Jij plaatst een klacht (terecht of niet) en gaat vervolgens zelf opmerkingen posten van het type die je juist uit het topic weg wilt laten halen. Dus moet je niet gaan lopen janken als je als TS daar ook op aangesproken kunt worden.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90489508
quote:

en volgens mij heb ik toen ook al een bron vermeld als jij maar eens zou lezen
pi_90489510
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef Vronsky het volgende:
Man, ik vind dit zo vermakelijk, meneer komt hier naar binnen, wil een discussie starten, wat nog wel valt te doen.

Raakt VOLLEDIG over de rooie om dat hij de houding hier in DEF niet gewend is, begint te schelden en iedereen voor alles en nog wat uit te maken.

En ik ben nog wel de vriendelijkste DEF'er (op een paar dames na dan) :').
pi_90489556
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:40 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Meneer lul voor jou. :)

En anders lees je nog even goed. Jij plaatst een klacht (terecht of niet) en gaat vervolgens zelf opmerkingen posten van het type die je juist uit het topic weg wilt laten halen. Dus moet je niet gaan lopen janken als je als TS daar ook op aangesproken kunt worden.
zoals ik al zei, als ik dat niet deed, dan lijkt erop dat ik afgehaakt ben. Dat gaat het topic sneller dood.
  maandag 27 december 2010 @ 12:42:48 #263
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90489572
Uhu, het is maar goed dat Rave er niet is, en ik ben te druk met andere dingen om me hier op te gaan focussen. :')
pi_90489595
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 12:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En ik ben nog wel de vriendelijkste DEF'er (op een paar dames na dan) :').
Ja heel erg vriendelijk, na de tweede kritieke opmerking aan jouw adres, meteen gaan schelden en op de man spelen. Beter kan je niet verwachten in DEF. :')
pi_90489602
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:41 schreef vergezocht het volgende:

[..]

en volgens mij heb ik toen ook al een bron gemeld als jij maar eens zou lezen
En ik heb aangegeven wat de schrijver van de bron fout heeft gedaan. Het Macedonische rijk was geen keizerrijk, maar een koninkrijk. Alexander III was geen keizer maar koning.
pi_90489615
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:42 schreef vergezocht het volgende:

[..]

zoals ik al zei, als ik dat niet deed, dan lijkt erop dat ik afgehaakt ben. Dat gaat het topic sneller dood.
Of je hebt even geduld tot er een DEF mod een kijkje neemt in je topic, eventueel wat schoonmaakt, waarna je weer vrolijk (met users die interesse hebben in je topic) kunt posten.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 27 december 2010 @ 12:45:06 #267
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90489657
Ach, het topic zelf is al redelijk weer de goede kant op aan het gaan.
De toon hier in DEF is gewoon wat.. anders dan in de rest van fok :P.
pi_90489676
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:43 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ja heel erg vriendelijk, na de tweede kritieke opmerking aan jouw adres, meteen gaan schelden en op de man spelen. Beter kan je niet verwachten in DEF. :')
Jij noemt mij om 1221 'stom'. Dan moet je niet verwachten dat ik je als een prinsesje behandel.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2010 12:46:25 ]
pi_90489679
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:45 schreef Vronsky het volgende:
Ach, het topic zelf is al redelijk weer de goede kant op aan het gaan.
De toon hier in DEF is gewoon wat.. anders dan in de rest van fok :P.
Iets directer.....
pi_90489729
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef Vronsky het volgende:

Wie is meneer?

En is het de houding om steeds oneliners neer te zetten en als ik vervolgens een grap maak dat uit zijn verband proberen te rukken?

Om vervolgens stomme vragen te stellen zonder enig kennis en als je kritiek over je heen krijgt, gaan schelden en moeilijk doen?

En dan juist mij te gaan accuseren van schelden terwijl ik dat enkel in FB deed en niet het topic zelf?

Ja heel slimme houding. DEF komt hiermee heel erg ver.

Maybe Dutch people really should go back to being farmers.
pi_90489758
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 12:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En ik heb aangegeven wat de schrijver van de bron fout heeft gedaan. Het Macedonische rijk was geen keizerrijk, maar een koninkrijk. Alexander III was geen keizer maar koning.
Ik heb sindsdien het topic niet meer gelezen. Je houdt me namelijk hier bezig :')
pi_90489779
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef vergezocht het volgende:
En dan juist mij te gaan accuseren van schelden terwijl ik dat enkel in FB deed en niet het topic zelf?
Schelden in de FB mag wel? En waarom ben ik volgens jou een lul?
pi_90489784
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Maybe Dutch people really should go back to being farmers.
waar kom jij vandaan dan?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_90489788
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:48 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ik heb sindsdien het topic niet meer gelezen. Je houdt me namelijk hier bezig :')
Ga dat dan maar even doen, dan kunnen we daar weer lekker verder beppen over robots en dergelijke.

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2010 12:48:59 ]
pi_90489869
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Schelden in de FB mag wel? En waarom ben ik volgens jou een lul?
Je haalt de reacties door elkaar. Ik schold tegen diegene die dat eerst tegen mij deed. En lul is geen scheldwoord. Ik ben vriendelijk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')