abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77190566
ik ben homoseksueel, maar ik kan wel verliefd worden op meisjes. ik weet niet of ik die gevoelens ook kan hebben voor een jongen, maar ik heb ze tot nu toe nog nooit gehad. ik ben wel zeker van mijn seksualiteit, aangezien ik geil word van mannen en niet van vrouwen, dus ik ben ook niet biseksueel. maar als ik dit uitleg aan mijn moeder vind ze dit vreemd, en ik merk aan haar dat ze eigenlijk niet echt geloofd dat ik homo ben. ze zegt dat ze me al 17 jaar heeft zien opgroeien, en denkt dat ik hetero ben.

het is echter wel degelijk zo, en het interesseert me verder ook niet. en als ik nooit diepgaande gevoelens zal hebben voor mannen, accepteer ik dat er niet meer in zit voor mij dan casual seks.

ik ben ook zeker van mijn verliefdheden, dus reacties dat ik me dat inbeeld zijn niet van toepassing. ik vraag me gewoon af of ik nu echt de enige ben die dit heeft, of dat er meer mensen zijn die dit herkennen?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:08:05 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_77190677
Waarom wil je jezelf zonodig in een hokje duwen? Kun je jezelf niet gewoon zo accepteren als je bent.
pi_77190804
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarom wil je jezelf zonodig in een hokje duwen? Kun je jezelf niet gewoon zo accepteren als je bent.
dat doe ik toch, ik ga er niet om treuren verder.
pi_77190872
ik ben homoseksueel, maar ik kan wel verliefd worden op meisjes. ik weet niet of ik die gevoelens ook kan hebben voor een jongen,

Dan ben je geen homoseksueel hoor
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_77191092
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Pixie. het volgende:
ik ben homoseksueel, maar ik kan wel verliefd worden op meisjes. ik weet niet of ik die gevoelens ook kan hebben voor een jongen,

Dan ben je geen homoseksueel hoor
jawel, het gaat puur om de seks. het heet immers ook seksualiteit
pi_77191195
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef leFUCK het volgende:

[..]

jawel, het gaat puur om de seks. het heet immers ook seksualiteit
Oke ik ga hier niet eens meer op in
Waarschijnlijk heb jij het niet helemaal goed begrepen
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_77191317
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Oke ik ga hier niet eens meer op in
Waarschijnlijk heb jij het niet helemaal goed begrepen
hoe zit het volgens jou allemaal in elkaar dan?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:25:33 #8
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_77191421
je bent Bi, klaar.

Neuken met mannen, verliefd worden op vrouwen.
klaar
pi_77191506
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef leFUCK het volgende:

[..]

hoe zit het volgens jou allemaal in elkaar dan?
mijn mening is :

Dat als je jezelf als homoseksueel beschouwd je romantische & seksuele gevoelens heb voor de persoon van dezelfde sekse.

Als je ook romantische gevoelens kunt hebben voor meisjes in jou geval vind ik dat eerder bisexueel klinken dan homosexueel.
Homosexueel beschouw ik als je je niet tot het andere geslacht aangetrokken voelt en daar verliefd op kan worden.
quote:
Veel seksuologen zijn van mening dat de meeste mensen in feite biseksueel zijn, in de zin dat ze tot beide geslachten wel enige seksuele gevoelens hebben. De meesten hebben echter desondanks voor een van beide geslachten een voorkeur. Ook bij biseksuelen bestaat er vaak een voorkeur voor man of vrouw, maar er is ook een niet onaanzienlijk aandeel dat potentiėle partners niet bij voorbaat selecteert op geslachtskenmerken
pi_77191943
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef Pixie. het volgende:

[..]

mijn mening is :

Dat als je jezelf als homoseksueel beschouwd je romantische & seksuele gevoelens heb voor de persoon van dezelfde sekse.

Als je ook romantische gevoelens kunt hebben voor meisjes in jou geval vind ik dat eerder bisexueel klinken dan homosexueel.
Homosexueel beschouw ik als je je niet tot het andere geslacht aangetrokken voelt en daar verliefd op kan worden.
[..]

waarschijnlijk heb je wel gelijk. het is eigenlijk zo dat ik duidelijkheid wil scheppen voor mezelf, en er daarom de sticker homo maar op plak, omdat me dat het gemakkelijkste lijkt. maar het lijkt er soms op dat ik die andere kant toch niet kan ontlopen.

maar bedankt voor je visie.
pi_77192088
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef leFUCK het volgende:

[..]

waarschijnlijk heb je wel gelijk. het is eigenlijk zo dat ik duidelijkheid wil scheppen voor mezelf, en er daarom de sticker homo maar op plak, omdat me dat het gemakkelijkste lijkt. maar het lijkt er soms op dat ik die andere kant toch niet kan ontlopen.

Agh je moet er niet er sticker omplakken
Ik heb eerst altijd gezegd dat ik bisexueel was omdat ik nooit wou toe geven dat ik alleen op vrouwtjes viel
Omdat dat voor mij zeg maar minder erg was dan echt homoseksueel

Maar je ziet het allemaal wel toch
je moet doen waar je gelukkig van word
pi_77192271
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:41 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Agh je moet er niet er sticker omplakken
Ik heb eerst altijd gezegd dat ik bisexueel was omdat ik nooit wou toe geven dat ik alleen op vrouwtjes viel
Omdat dat voor mij zeg maar minder erg was dan echt homoseksueel

Maar je ziet het allemaal wel toch
je moet doen waar je gelukkig van word
je hebt gelijk. ik moet het niet te veel forceren, en me niet afzetten voor bepaalde gevoelens. uiteindelijk zal het vanzelf wel duidelijk worden
pi_77192294
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:46 schreef leFUCK het volgende:

[..]

je hebt gelijk. ik moet het niet te veel forceren, en me niet afzetten voor bepaalde gevoelens. uiteindelijk zal het vanzelf wel duidelijk worden
  zondag 24 januari 2010 @ 00:53:15 #14
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77196902
Ik heb een beetje hetzelfde, ben zelf ook 17

Ik vind mannen ook wel aantrekkelijk, maar kan ook verliefd worden op vrouwen. Ik zie wel waar het schip uiteindelijk strandt.

Kunnen ook de gierende hormoontjes zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Twizu op 24-01-2010 01:05:00 ]
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zondag 24 januari 2010 @ 01:24:46 #15
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77197983
Je hebt wel een toepasselijke UI trouwens
6 eien
pi_77198829
Ik herken dit ook bij mezelf, ik word verliefd op mannen maar ik voel me aangetrokken en word geil van vrouwen.

Ik weet ook niet echt wat ik hiermee aanmoet :|
  zondag 24 januari 2010 @ 02:10:20 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77199070
TS. Je bent 17, zeg je. Nu voel je je homo, kan best zijn dat je je over 3 jaar bi voelt of zelfs hetero. Je seksualiteit kan een veranderend proces zijn, hoewel dit niet voor iedereen opgaat. Ik ben daar persoonlijk mee op mijn bek gegaan, uit de kast als lesbo en dan toch weer voor een vent gevallen maar wordt waarschijnlijk niks dus gauw weer terug naar de dames . Het is een bende en het is zeker niet zo zwart/wit als de meeste hetero's geloven. Ik krijg wel de indruk dat jij nog een beetje in dat hetero denkpatroon zit aangaande seksualiteit, maar dat maakt niet zoveel uit zolang je dat niet in de weg zit.

Volgens de strikte definitie zou je biseksueel zijn, maar laat je niet zozeer door definities leiden want alleen jij kunt voor jezelf bepalen bij welk labeltje je het prettigst voelt. En je moeder trekt haar conclusies wel als je met een vriendje of een vriendinnetje thuiskomt. Het maakt uiteindelijk ook niet uit wat zij gelooft, toch? Als ze jouw partnerkeuze maar accepteert en als ze er nu moeilijk over doet, waarom zou je dan gesprekken erover aangaan?
Resistance is futile.
  zondag 24 januari 2010 @ 02:11:02 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77199091
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:59 schreef electro_kid het volgende:
Ik herken dit ook bij mezelf, ik word verliefd op mannen maar ik voel me aangetrokken en word geil van vrouwen.

Holebi-vereniging.
Resistance is futile.
  zondag 24 januari 2010 @ 02:12:47 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77199133
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef leFUCK het volgende:

[..]

Klopt wel. Biseksueel is veel ingewikkelder. Maar daarom moet je er nog niet bang voor zijn. Voorlopig hoef je nog niet van labeltje te wisselen, doe dat anders als je verkering krijgt.
Resistance is futile.
pi_77217424
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:24 schreef Twizu het volgende:
Je hebt wel een toepasselijke UI trouwens
wat bedoel je met een UI?
pi_77217589
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:59 schreef electro_kid het volgende:

ja het is gewoon echt heel erg verwarrend, omdat het zo tegenstrijdig is gewoon. ik worstel hier al mee vanaf mijn 13e, en na 4 jaar ben ik het gewoon een beetje zat. vandaar dat ik het maar homo ben gaan noemen, terwijl ik diep van binnen me daar toch niet zo zeker bij voel.

ik hoop gewoon dat de duidelijk snel in het voorschiet is voor ons.
  zondag 24 januari 2010 @ 18:29:58 #22
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77217762
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef leFUCK het volgende:

[..]

wat bedoel je met een UI?
Je plaatje.
6 eien
pi_77217832
quote:
Op zondag 24 januari 2010 02:10 schreef Seven. het volgende:
TS. Je bent 17, zeg je. Nu voel je je homo, kan best zijn dat je je over 3 jaar bi voelt of zelfs hetero. Je seksualiteit kan een veranderend proces zijn, hoewel dit niet voor iedereen opgaat. Ik ben daar persoonlijk mee op mijn bek gegaan, uit de kast als lesbo en dan toch weer voor een vent gevallen maar wordt waarschijnlijk niks dus gauw weer terug naar de dames . Het is een bende en het is zeker niet zo zwart/wit als de meeste hetero's geloven. Ik krijg wel de indruk dat jij nog een beetje in dat hetero denkpatroon zit aangaande seksualiteit, maar dat maakt niet zoveel uit zolang je dat niet in de weg zit.

Volgens de strikte definitie zou je biseksueel zijn, maar laat je niet zozeer door definities leiden want alleen jij kunt voor jezelf bepalen bij welk labeltje je het prettigst voelt. En je moeder trekt haar conclusies wel als je met een vriendje of een vriendinnetje thuiskomt. Het maakt uiteindelijk ook niet uit wat zij gelooft, toch? Als ze jouw partnerkeuze maar accepteert en als ze er nu moeilijk over doet, waarom zou je dan gesprekken erover aangaan?
nee ze zal me gewoon accepteren wat het ook word, zolang ik er maar gelukkig bij ben zegt ze. en ik weet van de mensen om me heen die echt belangrijk voor me zijn, dat die daar ook zo tegenover zullen staan. dus dat is wel een geluk

maar ik denk ook dat het waar is wat je zegt dat niet alles zo zwart/wit hoeft te zijn als veel mensen denken. dat is toch wel die hokjes mentaliteit in de samenleving die ons zo laat denken. ik moet ook wel bekennen dat ik mezelf als het ware dwing om snel keuzes te maken, uit angst er anders nooit uit te komen. maar dat blijkt uiteindelijk toch niet te werken.
  zondag 24 januari 2010 @ 18:35:31 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77217975
Ik heb daar nog steeds last van, TS. Ik wil het liefst lesbo zijn omdat dat makkelijk is in het dagelijks leven. Maar de praktijk is dat ik toch wel biseksueel ben, al is het alleen maar omdat ik mannen nog wel seksueel aantrekkelijk kan vinden en dus blijkbaar zelfs emotioneel. Maar goed, dat is een proces waar ik nu even doorheen moet, over paar maanden heeft het een plaatsje en dan zie ik wel weer verder.
Resistance is futile.
  zondag 24 januari 2010 @ 18:35:56 #25
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77217992
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:31 schreef leFUCK het volgende:

[..]

nee ze zal me gewoon accepteren wat het ook word, zolang ik er maar gelukkig bij ben zegt ze. en ik weet van de mensen om me heen die echt belangrijk voor me zijn, dat die daar ook zo tegenover zullen staan. dus dat is wel een geluk

maar ik denk ook dat het waar is wat je zegt dat niet alles zo zwart/wit hoeft te zijn als veel mensen denken. dat is toch wel die hokjes mentaliteit in de samenleving die ons zo laat denken. ik moet ook wel bekennen dat ik mezelf als het ware dwing om snel keuzes te maken, uit angst er anders nooit uit te komen. maar dat blijkt uiteindelijk toch niet te werken.
Als ik jou was (en die tip kan ik mezelf ook gelijk geven) zal ik gewoon kijken waar het schip strandt. We willen altijd controle- en duidelijkheid hebben, maar soms moet je het gewoon even wat tijd geven.

Je bent in ieder geval niet de enige, ik noem mezelf maar even voor het gemak Bi, al weet verder niemand daar iets van.
6 eien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')